XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Dat is zoals Roy Keane die trainer zou worden van Man City. Ik geloof er niets van.

Als aanstaande trainer zou ik in elk geval de komende week nog even uitzitten, daarna wordt het programma wel iets soepeler normaal gesproken. Alhoewel er niks meer normaal is aan dit seizoen van ajax natuurlijk.
Iedereen die zegt dat ajax nog wel gaat klimmen, inclusief allerlei analisten, naar play off plaatsen, ben daar echt totaal niet van overtuigd op het moment. Ze verliezen echt van alles en iedereen nu en zullen in de winterstop een flinke slag moeten slaan en/of hopen dat die jeugdspelers t goed doen.

Ik begreep trouwens ook dat Maduro het 'brein' was van de afgelopen maanden en alle tactische besprekingen en afspraken en dergelijke deed. Nou, als je dan ziet hoe slecht het er organisatorisch bij stond... het is niet alleen maar het gebrek aan individuele kwaliteit van de spelers natuurlijk

Samen met Overmars? Waarom niet? Dat gelul Ajax dna moet eens afgelopen zijn. ETH had niks van Ajax. Maar is de beste van deze eeuw gebleken.

Van Bommel ooit trainer van Feyenoord zou nog wel kunnen, maar naar Ajax is denk ik sowieso uitgesloten. Dat zou hij zelf denk ik ook nooit willen.

Klopt, ze kunnen disfunctioneel zijn als geen ander. 🫣

Hoeveel (Nederlandse) trainers zijn er nu echt objectief 'goeie' trainers, ik vind dat altijd maar moeilijk meetbaar. Slot wordt dan altijd genoemd, logisch, maar wat als hij net als ETH straks in de premier league t toch een stuk minder doet? Je bent toch maar gewoon afhankelijk van de kwaliteit van je spelers.

Van Bommel ooit trainer van Feyenoord zou nog wel kunnen, maar naar Ajax is denk ik sowieso uitgesloten. Dat zou hij zelf denk ik ook nooit willen.
Het is niet logisch maar Bommel is een rancuneuze man. Is er toen uitgestuurd bij Psv. En trainers en spelers zijn echt niet als supporters zo trouw. Alleen Sjaak Swart.

Ten Hag deed het aanvankelijk vrij goed, maar dit seizoen zie ik hem niet terug derde worden en twee bekerfinales behalen. Er zijn ook telkens akkefietjes die niet intern blijven. Eerst met Ronaldo, nu Sancho. Ik betwijfel of hij de man is die Man Utd terug naar de titel zal leiden. (of hij moet veel meer krediet krijgen dan zijn voorgangers)

Laatst bewerkt:
City is te ver uitgelopen. Titel gaan ze niet snel meer winnen. Eerste 4 moet wel een eis zijn en wie weet een keer de cl winnen.

Man Utd is het Liverpool van pre-Klopp geworden. :emo:

We hebben zowel de voordelen als nadelen gezien van een manager die decennia blijft.

• Like
Waarderingen: Boca
Een geheel blank elftal is tegenwoordig best wel divers.

Sarri 2-0 achter tegen Feyenoord

Terug
Naar boven