Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Samen met Overmars? Waarom niet? Dat gelul Ajax dna moet eens afgelopen zijn. ETH had niks van Ajax. Maar is de beste van deze eeuw gebleken.
Ze kennen 'de filosofie'.Ik word soms een beetje moe van die echte Ajacieden Echt denderend de club leiden doen ze niet in ieder geval. Alleen Overmars was een aanwinst.
Het is niet logisch maar Bommel is een rancuneuze man. Is er toen uitgestuurd bij Psv. En trainers en spelers zijn echt niet als supporters zo trouw. Alleen Sjaak Swart.Van Bommel ooit trainer van Feyenoord zou nog wel kunnen, maar naar Ajax is denk ik sowieso uitgesloten. Dat zou hij zelf denk ik ook nooit willen.
![]()
Ophef rond ’blanke’ elftalfoto Arsenal Vrouwen: ’Dit kan niet meer in 2023’
Ophef in het vrouwenvoetbal. De jaarlijkse elftalfoto van de vrouwenploeg van Arsenal deed heel wat stof opwaaien. De reden? Het is een ’volledig blanke foto’, zonder speelsters van andere origine. En...www.telegraaf.nl
Misselijk van te worden
Diversiteit…beoordeel mensen op hun prestaties.. Nu moet er dus per se een kleur op de foto staan?Wat precies? Dat het team uit alleen maar blanken bestaat?
Diversiteit…beoordeel mensen op hun prestaties.. Nu moet er dus per se een kleur op de foto staan?
Ze is Pools.
Deze opmerking kost je vandaag de dag de kop in West Europa