Boca
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 974
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan spelen ze beiden in Eerste maar kunnen niet tegen elkaar spelenWat gebeurt er eigenlijk als Ajax degradeert en Jong Ajax alsnog de titel moest halen ?
Niet meer. De amateurs wilden niet naar de profs.Kan je in de 1e divisie nog degraderen naar "amateur"reeks ? (ik ben Belg)
Je had nog een tijdje Achilles maar dat was nog droeviger dan spelen in de Lange Leegte.
Ijselmeervogels hebben nog de bekerfinale gespeeld ooit dacht ik, volgde het toen netKon eerst wel maar er is geen enkele club die wil promoveren naar Eerste. Moeten ze hoop investeren in betere faciliteiten en meer regels omtrent financiën. Derbies als Ijjsselmeervogels tegen Spakenburg of Kozakken Boys tegen De Treffers zijn dan vermoedelijk verleden tijd en dat leeft meer in de regio dan tegen club in de Eerste Divisie.
Katwijkse clubs willen het ook niet. Je gaat ook op vrijdagavond spelen en die willen graag zaterdag middag spelen.Je had nog een tijdje Achilles maar dat was nog droeviger dan spelen in de Lange Leegte.
Wel de semi finaleIjselmeervogels hebben nog de bekerfinale gespeeld ooit dacht ik, volgde het toen net
Als het niet leeft krijg je nooit die sfeer. De club is helemaal naar de klote gegaan want het kost nogal wat om je sportpark aan te passen naar de regels van de knvbJe had nog een tijdje Achilles maar dat was nog droeviger dan spelen in de Lange Leegte.
Jaren 70 uit mn kop. Was vorig seizoen veel in het nieuws omdat Spakenburg, dorpsgenoot van Ijsselmeervogels de halve finale ook haalde.
Is UVV 40 Ulvenhout een bekende club daar ?Als het niet leeft krijg je nooit die sfeer. De club is helemaal naar de klote gegaan want het kost nogal wat om je sportpark aan te passen naar de regels van de knvb