Boca
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 974
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Nope
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope
Ja, daar had ik ook wat van gezien, dacht eerst dat dat gewoon Ijselmeervogels waren.Jaren 70 uit mn kop. Was vorig seizoen veel in het nieuws omdat Spakenburg, dorpsgenoot van Ijsselmeervogels de halve finale ook haalde.
Die derby zitten zo 8000 man. Mooi hoorJa, daar had ik ook wat van gezien, dacht eerst dat dat gewoon Ijselmeervogels waren.
Hoogste amateurvoetbal is het meeste wit wat ik hoor.Schijnt in Nederland een pak minder lucratief te zijn. In Belgie hoef je niet eens echt te kunnen voetballen om er wat aan bij te verdienen.
Dat is hier ook zo, denk dat er wel een 5-6 tal clubs willen promoveren van 1e amateur naar 2e nationale. Daardoor wordt er wel gedegradeerd in 2e nationale.Kon eerst wel maar er is geen enkele club die wil promoveren naar Eerste. Moeten ze hoop investeren in betere faciliteiten en meer regels omtrent financiën.
Duitsland zitten ook op 4e nivau nog profclubs. Dat wat u zegt van Wimbledon is hier ook zo (op bescheidener niveau dan..) Union was het Anderlecht van voor WOII, maar heb die zelf bijna altijd in 4e nationale weten spelen. Nu zijn ze de laatste 3 jaar pas helemaal weer terug. Dat missen jullie in Nederland wel door dat het profcircuit altijd gesloten is geweest. Dat is hier nog maar vrij recent.. Ook met die jeugdelftallen die meespelen vind ik maar niks, dat is hier ook nog maar recent. En op de laagste niveaus spelen dan weer B-kernen van ook amateurs die toch iets hoger spelen. Wie is daar nog in geïnteresseerd vraag ik me dan af. Als ik naar die B-kernen ga kijken op niveau 8-9 heb ik vaak de indruk dat ik daar nog vlot mee kan (kan je dus nog wat mee verdienen ook), maar dat is waarschijnlijk slechts een indruk. Enkele jaren geleden liep ik die er in de voorbereiding met een bosloop nog wel vlot af.We zijn gewoon te klein als land. Frankrijk, Duitsland, Engeland en Spanje hebben nog onder de eerste divisie nog levenidige divisies. In Engeland als je naar de clubs in de League 2 (4de divisie) kijkt zie je nog roemruchte namen van weleer. Nu speelt Winbledon. Ooit nog FA Cup finalist geweest met spelers als Vinnie Jones
Zeeland toch? Beste clubs komen uit de vissersdorpen. Daar leeft het en zit geld. Katwijk, Quick boys en die 2 van net
Haha ja, als Belgen uit de lagere reeksen naar Nederland wilden was het altijd daar ergens, liefst Hoek VV toen. Spreek nu wel over de 90's geen flauw idee hoe het nu zit.Zeeland toch? Beste clubs komen uit de vissersdorpen. Daar leeft het en zit geld. Katwijk, Quick boys en die 2 van net
Meer Zuidelijk Spakenburg is meer naar het Noorden toch?Zeeland toch? Beste clubs komen uit de vissersdorpen. Daar leeft het en zit geld. Katwijk, Quick boys en die 2 van net
Ja aan het Ijsselmeer. Vroegere ZuiderzeeMeer Zuidelijk Spakenburg is meer naar het Noorden toch?