AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Vind het interessanter wat Ajax met dat geld gedaan heeft. Ook in mn achterhoofd hebbende het verlies tegen de postbodes van Hercules.

Man Utd nu ook in nieuwe (sportieve) handen. Denk dat Erik mag beginnen inpakken.
Sir Jim Ratcliffe is voor 25 procent eigenaar van Manchester United geworden, zo meldt de club zondag via de officiële kanalen. De Britse zakenman investeerde volgens The Financial Times liefst 1,49 miljard euro in de club. Ratcliffe wordt volledig verantwoordelijk voor het sportieve beleid van the Red Devils.

Denk dat Ten Hag 2024 niet meer haalt bij ManU

Hoe is Keanes gemoedstoestand tegenwoordig? Volg het niet meer zo. Weet in het begin van Ten Hags periode dat Erik Roy's depressie eigenhandig had genezen.

Welkte toptrainers zijn er nu vrij? :thinking:

1703661100801.png

Donny moet echt een waardeloze makelaar hebben. Wat doet hij nog bij Man Utd?

Laatst bewerkt:

Eindelijk kan onze vriend prijzen pakken.

Carlo Ancelotti is tot medio 2026 de trainer van Real Madrid, zo bevestigt de Spaanse grootmacht vrijdag middels een persbericht op de website. De 64-jarige Italiaanse trainer, die op weg leek naar de uitgang in het Santiago Bernabéu, is sinds de zomer van 2021 verbonden aan Real. Marca wist eerder deze maand al te melden dat Ancelotti wel oren had naar een langer verblijf bij Real. De ervaren oefenmeester leek lange tijd de nieuwe bondscoach van Brazilië te worden, maar kiest nu dus definitief voor een nieuwe deal met zijn huidige werkgever.
De kern die hij destijds had bij AC Milan. Dan zit ik eraan te denken... sorry... en dan doet met dat wat.

:haha:
"Ik ben blij dat ik bij een club kan tekenen met zo’n mooie geschiedenis."
MJ.jpg

Terug
Naar boven