- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sir Jim Ratcliffe is voor 25 procent eigenaar van Manchester United geworden, zo meldt de club zondag via de officiële kanalen. De Britse zakenman investeerde volgens The Financial Times liefst 1,49 miljard euro in de club. Ratcliffe wordt volledig verantwoordelijk voor het sportieve beleid van the Red Devils.
Hij lijkt veel levens te hebben daar, maar eenmaal houd het op natuurlijk.
De Boer 😂

De teambesprekingen moeten verschrikkelijk zijn met die babbels van hem.![]()
Kuijt heeft bij het Belgische Beerschot nieuwe trainersklus te pakken
De eerste schreden van Dirk Kuijt op het trainerspad, in dienst van ADO Den Haag, duurden nog geen zes maanden. Op het tweede niveau in België krijgt hij een nieuwe kans.nos.nl
![]()
Conte
Idd, JohanDe teambesprekingen moeten verschrikkelijk zijn met die babbels van hem.
Het werd weleens tijd voor een nieuwe beleid aan de top aldaar. Blijf het volgen, dames en heren thuis.
De kern die hij destijds had bij AC Milan. Dan zit ik eraan te denken... sorry... en dan doet met dat wat.Carlo Ancelotti is tot medio 2026 de trainer van Real Madrid, zo bevestigt de Spaanse grootmacht vrijdag middels een persbericht op de website. De 64-jarige Italiaanse trainer, die op weg leek naar de uitgang in het Santiago Bernabéu, is sinds de zomer van 2021 verbonden aan Real. Marca wist eerder deze maand al te melden dat Ancelotti wel oren had naar een langer verblijf bij Real. De ervaren oefenmeester leek lange tijd de nieuwe bondscoach van Brazilië te worden, maar kiest nu dus definitief voor een nieuwe deal met zijn huidige werkgever.
![]()
Kuijt heeft bij het Belgische Beerschot nieuwe trainersklus te pakken
De eerste schreden van Dirk Kuijt op het trainerspad, in dienst van ADO Den Haag, duurden nog geen zes maanden. Op het tweede niveau in België krijgt hij een nieuwe kans.nos.nl
![]()
"Ik ben blij dat ik bij een club kan tekenen met zo’n mooie geschiedenis."