MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Wel gek dat de gevestigde orde qua subtoppers het de laatste jaren zo slecht doen.

Vitesse en Utreg staan onderaan, Heerenveen bungelt ook steeds ergens in het rechterrijtje en Groningen speelt in de KKD. Dat zijn toch clubs die zo lang als ik voetbal volg altijd subtop waren en soms zelfs Uefa cup en shit speelden.

GAE, Sparta, Excelsior en Zwolle daarentegen nu in de top 8, huhu.

• Like
Waarderingen: 6am
Utrecht komt er denk ik nog wel overheen, Vitesse is gewoon directe degradatiekandidaat imo. Schokkend hoe slecht die spelen. Verder zit alles onder de top 4 enorm dicht bij elkaar, iedereen kan van de ander winnen en verliezen daar.

Utrecht komt er denk ik nog wel overheen, Vitesse is gewoon directe degradatiekandidaat imo. Schokkend hoe slecht die spelen. Verder zit alles onder de top 4 enorm dicht bij elkaar, iedereen kan van de ander winnen en verliezen daar.

Wel kut voor de trainers carrière van Cocu als hij ontslagen wordt of degradeert met Vitesse. Dit was min of meer zijn laatste kans.

De hele lichting die circa tussen 1998 en 2002 voor Oranje speelde bakt er eigenlijk maar weinig van als trainer.

Tussen laatse en plek 9 zit maar 4 punten, kan nog alle kanten op

Wel kut voor de trainers carrière van Cocu als hij ontslagen wordt of degradeert met Vitesse. Dit was min of meer zijn laatste kans.
Je moet t als trainer ook maar doen met de spelers die je hebt. Vitesse heeft een extreem zwakke selectie vind ik. Geen goeie spitsen ook. Moeten misschien hopen dat ze in de winterstop nog eens iemand kunnen halen die er een paar in het netje kan leggen.

Je moet t als trainer ook maar doen met de spelers die je hebt. Vitesse heeft een extreem zwakke selectie vind ik. Geen goeie spitsen ook. Moeten misschien hopen dat ze in de winterstop nog eens iemand kunnen halen die er een paar in het netje kan leggen.

Mikautadze huren van Ajax

Wel toevallig dat na corona alle wielrenners en voetballers opeens fucking hartproblemen hebben.

Wel toevallig dat na corona alle wielrenners en voetballers opeens fucking hartproblemen hebben.
valt wel mee met alle. Ben zelf ook niet gevaccineerd maar dit is van alle tijden. Begin deze eeuw had je ook zo een fase. Die Kameroener, een Spanjaard en nog wat anderen die ineens dood neervielen op het veld. En wielrenners helemaal. Doping plus nog dat het zo zwaar is.

Misschien dat ze het eindelijk eens wat beter opvolgen. Niemand zag het ook aankomen van Eriksen.

De eerst komende weken moeten welk 3 punters zijn tegen almere city, vitesse, NEC, sparta, PEC en de return tegen RKC tussendoor.

valt wel mee met alle. Ben zelf ook niet gevaccineerd maar dit is van alle tijden. Begin deze eeuw had je ook zo een fase. Die Kameroener, een Spanjaard en nog wat anderen die ineens dood neervielen op het veld. En wielrenners helemaal. Doping plus nog dat het zo zwaar is.

Nou ik volg het wielrennen zelf al jaaaren voor corona en de laatste 2-3 jaar (sinds corona dus) wordt er echt bij half het peloton de ene na de andere hartafwijking geconstateerd. Ook gewoon nog bij jonge gasten die net in de 20 zijn. Ik vind het hoogstens opmerkelijk.

Wat is jouw club in Rusland? Jaren 90 was ik een Spartak liefhebber. Wonnen eens al hun poule wedstrijden in de cl en wat later versloegen ze Ajax in de kwartfinale Uefa cup. Hadden echt goede spelers.

Heeft goed kunnen afkijken van alleen maar topcoaches

Terug
Naar boven