MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Snap niet wat iedereen opeens tegen Dirk Kuijt heeft. Vind het wel een chille vent. Maar in Nederland mag je blijkbaar niet aan je uiterlijk werken (dit is ook terug te zien in het straatbeeld overigens) en scheiden van je high school sweetheart als je daar geen trek meer in hebt. Calvinisme ten top. Als ik Dirk was zou ik lekker in Belgie gaan wonen permanent. Of in Liverpool.

• Like
Waarderingen: Lion
Hij had gewoon heel veel van die Tony Robbins-esque babbels als spelers. Dat ging nogal irriteren.

Dat hij aan zijn uiterlijk liet werken zal me worst wezen. Nu lijkt hij tenminste niet meer uit een slechterik in The Hill Have Eyes.

Hij had gewoon heel veel van die Tony Robbins-esque babbels als spelers. Dat ging nogal irriteren.

Dat hij aan zijn uiterlijk liet werken zal me worst wezen. Nu lijkt hij tenminste niet meer uit een slechterik in The Hill Have Eyes.

Ik heb liever zijn babbels dan die van Bryan Brobbey of Noano Lang

Als Brobbey niet was geboren in Amsterdam dan zou ik denken dat hij 4-5 jaar ouder is dan hij daadwerkelijk is.

Bobby.jpg

Grijzige baardjes maken je ook 8 a 12 jaar ouder

Hij was nog even van de kaart na het kaartincident met John de Wolf.

Eigenlijk is Ajax zelf hier de oorzaak van. Ze hadden nooit zo hoeven handelen natuurlijk

Zat vanochtend voor de grap te kijken naar de selecties van de landen in de Afrika Cup.

Bij bijna ieder land is letterlijk het overgrote deel van de selectie in Europa geboren, lol. En bij landen zoals Ghana en Marokko zijn er zelfs maar een paar van de 25 die in Ghana / Marokko geboren zijn.

Lekker jongens.

wat is daar mis mee? Is gewoon cultuur

Die vrouwen en homo's in die landen kunnen mij niks schelen in hun lekkere cultuurtje in gevangenschap, maar dat Overmars moet boeten vind ik eeuwig zonde. Het heeft mij toch weer mooie CL avonden ontnomen als Ajax gewoon nog Ajax was.

Die vrouwen en homo's in die landen kunnen mij niks schelen in hun lekkere cultuurtje in gevangenschap, maar dat Overmars moet boeten vind ik eeuwig zonde. Het heeft mij toch weer mooie CL avonden ontnomen als Ajax gewoon nog Ajax was.

Ach, ik denk dat een paar mensen binnen de organisatie hem gewoon publiekelijk aan de schandpaal wilden zien genageld worden. Daarom dat het allemaal naar buiten is gekomen. En dat zijn inderdaad mensen die niks om voetbal of Ajax geven, want anders was dit nooit zo gebeurd, want er is uiteindelijk maar 1 grote verliezer en dat is Ajax. Die lui zitten daar puur en alleen voor zichzelf en hebben gewoon gebruik / misbruik gemaakt van de hedendaagse trend omtrent heel het seksueel ongewenst bullshit blabla

Diakite :roflol:

Hoe heeft Henderson het gedaan?

Ben benieuwd hoeveel er nog vroegtijdig zullen terugkeren uit de zandbak. Verratti zie ik zo in een Juventus shirt.

Terug
Naar boven