XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Ik had hem toch liever bij City gezien dan United 2.0. Wie weet wat Pep in gedachten had.

Laatst bewerkt:

Sommige spelers hebben geen zwakke voet, NoodleHair.

Ik had hel toch liever bij City gezien dan United 2.0. Wie weet wat Pep in gedachten had.

Ik denk niet dat dat een gelukkig huwelijk was geworden. De beste voetballer ter wereld op zijn retour maar nog in denial en een maniakale trainer als Pep… dat is als cola en mentos.

Over City gesproken, ik vind het onbegrijpelijk dat ze Gündoğan lieten gaan.

Joshua Zirkzee (22) en Sam Beukema (25) lijken bezig aan hun laatste maanden bij Bologna. De Telegraaf schrijft donderdag dat het Nederlandse duo ‘steeds nadrukkelijker’ in de belangstelling komen te staan. Goaltjesdief Zirkzee prijkt nog altijd hoog op het lijstje bij AC Milan, terwijl Inter centrumverdediger Beukema op de korrel heeft.

Al drie trainers hebben nee gezegd tegen Bayern. :emo: (Xabi, Nagelsmann & Ragnick)

JB5.jpg

JB5

Ergens jammer dat Messi niet met nummer 19 bleef spelen.

Waarom knippen ze eigenlijk gaten in de sokken?

Die man zal nooit veranderen. Heerlijk!

Ik mag hopen dat Barcelona hem zo snel mogelijk contracteert wanneer het kan. Ik word een beetje moe van hun keuzes. Dat Gündoğan zo uitvloog zegt genoeg over de mentaliteit in de kleedkamer. Verder is Laporta ook niet helemaal lekker bezig heb ik de indruk.

Geen idee, alleen Jude doet dat toch?

Als dat de echte reden is moeten merken misschien betere kousen gaan maken? :emo:

Wie was die kerel van Liverpool die kuiten had waar menig Mr. Olympia jaloers op zou zijn? Shaqiri ofzo? Die droeg zijn sokken ook altijd laag.

Memphis heeft ook best grote kuiten geloof ik en idem lage sokken.

Messi (36) brak met zijn glansrijke optreden twee records in de Major League Soccer. De Argentijnse sterspeler. Het kwam namelijk nog niet eerder voor dat een speler vijf assist verzorgde in één wedstrijd. Daarnaast slaagde tot nu toe geen enkele speler erin om bij zes goals in één wedstrijd betrokken te zijn.
Toch jammer van die verloren seizoenen in Frankrijk.

Laatst bewerkt:
Modric schreef midweeks al historie door de oudste speler van Real Madrid in Europees verband te worden. De Kroaat nam het record over van clubicoon Ferenc Puskás, die zijn laatste Europese wedstrijd voor de Koninklijke afwerkte toen hij 38 jaar and 229 dagen oud was. Modric mocht in de halve finale van de Champions League een kwartier voor tijd invallen en daarmee brak hij automatisch het record van Puskás in Europa. Modric was dinsdag 38 jaar en 234 dagen oud. Vier dagen later was Modric logischerwijs 38 jaar en 238 dagen oud en daarmee werd hij ook de recordhouder van Real in LaLiga. Hij nam het record over van Puskás, die zijn laatste competitiewedstrijd voor Real afwerkte toen hij 38 jaar and 233 dagen oud was.

Terug
Naar boven