XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Portugal is altijd heel laks in kwalificatie wedtrijden, hebben al een aantal keren een groot toernooi via de achterdeur bereikt.

Portugal is altijd heel laks in kwalificatie wedtrijden, hebben al een aantal keren een groot toernooi via de achterdeur bereikt.

:o Was een aardig hoge odd, staan gelukkig nu wel 1-0 voor, ze moeten btw nu ook winnen willen ze zich voor brazilie plaatsen

Laatst bewerkt:
26' Israel 1 - 1 Portugal

YES!!!!!!

Als ik mocht kiezen tussen België en Israël naar het WK zou ik echt niet kunnen kiezen. Ik hou van beide landen

:o Was een aardig hoge odd, staan gelukkig nu wel 1-0 voor, ze moeten btw nu ook winnen willen ze zich voor brazilie plaatsen

1,53

Valt mee, portugal heeft een vreselijke uitbalans voor wk kwalificatie wedstrijden.

+-1,66 was meer op zn plek geweest

Komaan CR7!!! I need tha moneyzz!!!

EDIT: 2-1. Damn, en we zijn ons geld kwijt.

JAAAAAAA

Jodeuuuuuuuuuuuuuu

Momenteel speelt Israël in een lelijk stadion, maar binnenkort gaan ze uitwijken naar het gerenoveerde stadion van Beitar Jeruzalem

Jerusalem-From-Sky-31.jpg

(dit is een oude pic)

Dit stadion, maar ze zijn momenteel bezig die 4de hoek aan het dichtbouwen en als die klaar is gaan ze daarin spelen. (het is nog onduidelijk of ze daar voor altijd zullen spelen of dat ze het huidige Ramat Gan stadion volledig zullen afbreken en een nieuw zullen bouwen)

Ik stress me dood!!

Klote israel.

Belgie gaat Macedonie vermorzelen ... Benteke in de spits , links Hazard , rechts De Bruyne en in het midden Fellaini , Witsel en Dembélé . Epic midfield .

Terug
Naar boven