XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Met het gedrag cd supporters zouden ze al een sanctie moeten krijgen, -3 punten starten ofzo

Supporters Beerschot breken stoeltjes af

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beerschot is gedoemd tot Play-off III. Enkele van de talrijk meegereisde supporters verwerkten de klap niet goed en braken tientallen stoeltjes af. De ordetroepen betraden eveneens het veld.
Tijdens de wedstrijd was er in het Beerschot-vak al meermaals de leuze alles kapot! te horen. De fans voegden uiteindelijk daad bij het woord. Het treiterende vuurwerk georganiseerd door Waasland-Beveren hielp ook niet om de gemoederen te bedaren. Het kwam uiteindelijk tot een handgemeen tussen politie en relschoppers.

:roflol::roflol:

De leus kapot! haha wtf

Leuk detail: 2 weken geleden werd door Lokeren fans de stoeltjes en het sanitair nog maar verbouwd in het uitvak, ze lieten deze week alles herstellen en het is weer van dat :)

Gegunde overwinning van Heerenveen 2-1 PSV

Foeke Booy was erg boosjes, hij is laatste geëindigd

Beerschot en Cercle Brugge spelen de komende weken 6x opeenvolgende matchen (!) tegen elkaar, zonder dat ze ook maar één keer tegen een andere tegenstander spelen :roflol:

Wat een apenland...

6 = 1x voor de competitie (speeldag 30, stom maar grappig toeval) + 5x voor play-off III.

Na de laatste speeldag van de reguliere competitie spelen ze samen play-off III, die dient te bepalen welke ploeg zakt naar tweede klasse en welke ploeg de eindronde mag spelen met drie tweedeklassers. De ploeg die als 15e eindigde in de reguliere competitie begint play-off III met een voorsprong van drie punten op de nummer 16 en zal drie thuismatchen spelen, tegenover twee uitmatchen.

Stand play-off III:
1) Beerschot 3 0 0 0
2) Cercle Brugge 0 0 0 0

Beerschot wint PO3 gemakkelijk en dan in de eindronde met 2de klassers (wellicht tegen Woluwe, Moeskroen en Westerlo) moeten zij dat toch ook kunnen halen

Sowieso ga ik gaan kijken de match dat Beerschot zich mathematisch kan handhaven in 1e klasse, dit wordt een groot volksfeest op het kiel :klink:

Ik zie Beerschot dat niet halen, laat staan als ze financieel al boven water komen.
Onderlingen wedstrijden tegen Cercle zal mss wel lukken, maar die eindronde tegen 2de klassers
wordt sowieso een flop voor hun.

Het Kiel heeft trouwens maar een rotte aanhang tbh.

Zou Twente uit winnen tegen Groningen ?

Pronostiek play-off I:

1) RSCA
2) FCB
3) KRC Genk
4) Zulte-Waregem
5) RSCL
6) Lokeren

Ik denk Anderlecht kampioen... maar ik hoop Zulte

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 18:46 ----------

RSC Anderlecht 0 34
Zulte Waregem 0 32