- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok![]()
46-voudig Spaans international beëindigt plotseling voetbalcarrière | Voetbalzone
Thiago Alcántara stopt met voetballen, zo heeft hij maandagavond bevestigd. Het nieuws hing al even in de lucht, want zondagmiddag meldde transfermarktexpert Fabrizio Romano het al. Nu heeft de 33-jarige middenvelder het ook zelf bevestigd."Ik zal altijd bereid zijn terug te geven wat mij is...m.voetbalzone.nl
Henry en Fabregas hebben geld in die club zitten.De komst van Reina en Moreno stond in de schaduw van de onderhandelingen van Como met Raphaël Varane. De Fransman heeft zijn jawoord inmiddels gegeven en zal binnen afzienbare tijd een contract tekenen in het Stadio Giuseppe Sinigaglia.
Memphis Depay heeft de mogelijkheid om zijn carrière te vervolgen bij Como, zo meldt Tuttosport. De Nederlander wordt door zijn transfervrije status en bewezen diensten in het internationale topvoetbal gezien als welkome versterking voor de promovendus.
Bekt wel goed.Een video waarin spelers van de Argentijnse nationale ploeg een racistisch en transfoob lied zingen over hun Franse collega’s, beroert de gemoederen. De Franse voetbalbond wil een klacht indienen. De wereldvoetbalbond Fifa heeft een onderzoek geopend.
"Ze spelen in Frankrijk, maar komen uit Angola, ze lopen goed en neuken graag trans personen zoals Mbappé, hun moeder is Nigeriaans en hun vader Kameroener, maar op het paspoort staat: Frans.” Dat lied schalde door de Argentijnse spelersbus, enkele uren nadat de nationale ploeg de Copa America had veroverd. Verschillende Argentijnse sterren zongen het lied met racistische en transfobe tekst uit volle borst mee.
Vriend van mijn moeder komt uit Uruguay 🇺🇾. Maar kan je zeggen dat die zuid Amerikanen stuk strakker in de wedstrijd dan wij in Nederland op dat gebied 🤣
We kunnen er moeilijk omheen dat Frankrijk er altijd een paar heeft lopen die er niet werden geboren.
Maar goed, zelfs Trezeguet die er werd geboren was eigenlijk 100% Argentijns. Hij was al een jaartje of 18 toen hij vanuit Argentinië terug verkaste naar Frankrijk. 't Zal ook wel een sneer zijn richting Argentijnse spelers die uitkomen voor andere landen. (o.a. Retegui)We kunnen er moeilijk omheen dat Frankrijk er altijd een paar heeft lopen die er niet werden geboren.Maar goed, zelfs Trezeguet die er werd geboren was eigenlijk 100% Argentijns. Hij was al een jaartje of 18 toen hij vanuit Argentinië terug verkaste naar Frankrijk. 't Zal ook wel een sneer zijn richting Argentijnse spelers die uitkomen voor andere landen. (o.a. Retegui)
![]()
Gaarne De Ligt & Martinez centraal achteraan. Dat zou het beste duo kunnen worden aldaar sinds Rio & Vidic. Ik val in herhaling, maar vooraan had toch graag 1 gevestigde naam gezien.