Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Girona speelt komend seizoen toch Liga2 ?

Ben ik ff helemaal door de war

Thiago Alcántara stopt met voetballen, zo onthult transfermarktexpert Fabrizio Romano zondagmiddag. De 33-jarige middenvelder houdt nog altijd van het spelletje, maar hij is klaar voor ‘een nieuw hoofdstuk’ in de voetballerij.
Blessures, blessures, blessures... Zonde!

• Wow
Waarderingen: GruX
Ja, Pep was zo slim om hem mee te nemen naar Bayern. Ze hadden toen nog Xavi, Iniesta en Fabregas, maar voor de toekomst was het toch een groot verlies. Rakitic is dan uiteindelijk de vervanger van Xavi geworden.
Zonde! Altijd nog bijzonder dat die bij Barca wegging! Maar paar fantastische jaren bij Bayern gehad 💪🏻
Tijdens zijn heyday hoopte ik in ieder geval dat hij uiteindelijk terug zou keren naar Barcelona. Hij belande echter bij Liverpool.

Maar goed, los van zijn hoge salaris, was dat niets meer geworden. Het laatste dat Barcelona tegenwoordig nodig heeft zijn blessuregevoelige sterspelers.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GruX

Gaan ze samen spelen met Hojlund in een 2 spitsen systeem?

'k Ben wel gelijk mijn vertrouwen in de nieuwe sportieve directie verloren. Als dit een transfer is die United terug naar de absolute top moeten loodsen dan blijven ze bezig. AC Milan moet ook hoger mikken.

'k Ben wel gelijk mijn vertrouwen in de nieuwe sportieve directie verloren. Als dit een transfer is die United terug naar de absolute top moeten loodsen dan blijven ze bezig. AC Milan moet ook hoger mikken.

Wie moesten ze dan nemen?

Victor Osimhen

Ik zou misschien ook een gokje wagen door Icardi te huren. Alleen moet de pannenkoek duidelijk gemaakt worden dat het om (mogelijke) sportieve revanche gaat en dat hij z'n circus thuis moet laten.

Ze konden trouwens ooit Haaland kopen voor € 20 miljoen na een tip van Solskjaer.

Chuck.gif

Victor Osimhen

Ik zou misschien ook een gokje wagen door Icardi te huren. Alleen moet de pannenkoek duidelijk gemaakt worden dat het om (mogelijke) sportieve revanche gaat en dat hij z'n circus thuis moet laten.

Ze konden trouwens ooit Haaland kopen voor € 20 miljoen na een tip van Solskjaer.

Chuck.gif

Oke, maar Osimhen moest geloof ik iets van 100 miljoen kosten en nu halen ze Zirkzee voor minder dan de helft.

Maar ben het wel met je eens dat het eigenlijk precies net als Hojlund een potentiële topspeler in wording is, maar nog niet iemand die het elftal nu al kan dragen en dat hebben ze wel nodig.

Onana had het ff moeilijk maar is ook gewoon een prima keeper en bovendien een iets fijnere kerel dan deze mong**l. Maar het is wel duidelijk dat Ten Hag erg in zijn eigen vijvertje vist qua transfers.

In before Tadic naar Man Utd

Hake :omg:

Nu nog Raymond Verheijen en het is compleet.

Jordan.png

Terug
Naar boven