- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet wie zijn makelaar is, maar als hij niet werd aangeboden bij Ajax voor een uitleenbeurt dan is het een absolute koekenbakker. Everton en Frankfurt waar nu ook niet meteen de beste keuzes.
Ze werden 3e met vier punten minder dan 2e Barcelona.
Blessures, blessures, blessures... Zonde!Thiago Alcántara stopt met voetballen, zo onthult transfermarktexpert Fabrizio Romano zondagmiddag. De 33-jarige middenvelder houdt nog altijd van het spelletje, maar hij is klaar voor ‘een nieuw hoofdstuk’ in de voetballerij.
Zonde! Altijd nog bijzonder dat die bij Barca wegging! Maar paar fantastische jaren bij Bayern gehad 💪🏻
Tijdens zijn heyday hoopte ik in ieder geval dat hij uiteindelijk terug zou keren naar Barcelona. Hij belande echter bij Liverpool.Zonde! Altijd nog bijzonder dat die bij Barca wegging! Maar paar fantastische jaren bij Bayern gehad 💪🏻
![]()
Joshua Zirkzee is slechts één detail verwijderd van transfer naar Erik ten Hags Manchester United | Voetbalzone
Manchester United is heel dicht bij de handtekening van Joshua Zirkzee. Dat schrijft David Ornstein zondag namens The Athletic. De clubleiding uit Manchester is al tot een overeenstemming gekomen wat betreft de persoonlijke voorwaarden en zaakwaarnemerskosten.Het enige wat nog rest is...m.voetbalzone.nl
'k Ben wel gelijk mijn vertrouwen in de nieuwe sportieve directie verloren. Als dit een transfer is die United terug naar de absolute top moeten loodsen dan blijven ze bezig. AC Milan moet ook hoger mikken.
Victor Osimhen
Victor Osimhen
Ik zou misschien ook een gokje wagen door Icardi te huren. Alleen moet de pannenkoek duidelijk gemaakt worden dat het om (mogelijke) sportieve revanche gaat en dat hij z'n circus thuis moet laten.
Ze konden trouwens ooit Haaland kopen voor € 20 miljoen na een tip van Solskjaer.
![]()
![]()
Opmerkelijke claim: Ten Hag zit komst wereldkampioen naar Man United dwars
Emiliano Martínez kon vorig jaar de overstap maken van Aston Villa naar Manchester United, vertelt zijn zaakwaarnemer Gustavo Goñi aan de Argentijnse tak van ESPN. Erik ten Hag, manager op Old Trafford, stak een stokje voor de transfer.www.voetbalprimeur.nl