Frankrijk heeft er bizar veel met een dubbel paspoort. Onze vriend Sané, die jammer genoeg onzichtbaar was, heeft ook een Frans paspoort via zijn vader.Higuain had ook voor Frankrijk uit kunnen komen trouwens.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frankrijk heeft er bizar veel met een dubbel paspoort. Onze vriend Sané, die jammer genoeg onzichtbaar was, heeft ook een Frans paspoort via zijn vader.Higuain had ook voor Frankrijk uit kunnen komen trouwens.
Toch sneu dat ze daar tegenwoordig al tevreden zijn met CL kwalificatie. Dat is niet het Man Utd waarmee ik opgroeide.Wel een leuk team, maar:
Shaw is altijd geblesseerd en de vraag is of Malacia het niveau aankan als hij weer fit is
Sancho is een vraagteken, die gast kan alleen bij Dortmund goed voetballen.
Garnacho is wisselvallig; soms briljant, soms dramatisch
Hojlund is ook blessuregevoelig en moet zich nog bewijzen als eerste spits in top PL
Het blijft een fragiele ploeg.

Je bent net zo grappig als een begrafenisondernemer.
Heb je geluk die van jou doe ik gratis binnenkort😘Je bent net zo grappig als een begrafenisondernemer.
![]()
‘Ten Hag wil nóg een speler uit Nederlands elftal naar Manchester United halen’ | Voetbalzone
Manchester United heeft serieuze belangstelling voor Xavi Simons, zo verzekert L'Équipe. De club van manager Erik ten Hag mengt zich in de strijd met Bayern München om de aanvallende middenvelder, die wil vertrekken bij Paris Saint-Germain.Simons kende een grandioos seizoen op huurbasis bij RB...m.voetbalzone.nl

En dat vinden we zo interessant...oh...sorry ik zit in een voetbal topic...niks voor mij...adios!KdB naar Al-Ittihad
R. Lukaku (wellicht) naar Napoli
Ojee, kreeg je geen sexy time vandaag van het vrouwtje?En dat vinden we zo interessant...oh...sorry ik zit in een voetbal topic...niks voor mij...adios!
Goed planSullivan tekende op 9 mei 2024 een contract waardoor hij tot medio 2028 in het PPL Park in Philadelphia te bewonderen is. Het was een recorddeal, want de spelmaker gaat jaarlijks omgerekend 450.000 euro verdienen. Waanzinnige bedragen voor een veertienjarige.

Krijg er beetje Freddy Adu vibes van en ben bang dat je gelijk krijgt. Hebben nooit zien voetballlen en kan daardoor geen oordeel vellen. Buiten dat hoor je voor je 16e niet bij de mannen te voetballen vindt ik persoonlijk. Bescherm die kinderen toch nog even..
Ja ze kopen goede aanvaller en middenvelder. Maar lopen wel paar drama verdedigers rond 🤣Zit laatste tijd trouwens op Youtube af en toe samenvattingen te kijken van wedstrijden in de MLS en ik moet zeggen dat het toch tegenvalt qua niveau
Voorin hebben al die clubs meestal wel redelijk vaardige Zuid-Amerikanen, maar in verdedigend opzicht zie ik steeds een hoop gepruts met n*gers die beter American Football hadden kunnen spelen en Europese C-garnituur. Ze maken de ene blunder na de andere.