AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Wel een leuk team, maar:

Shaw is altijd geblesseerd en de vraag is of Malacia het niveau aankan als hij weer fit is

Sancho is een vraagteken, die gast kan alleen bij Dortmund goed voetballen.

Garnacho is wisselvallig; soms briljant, soms dramatisch

Hojlund is ook blessuregevoelig en moet zich nog bewijzen als eerste spits in top PL

Het blijft een fragiele ploeg.
Toch sneu dat ze daar tegenwoordig al tevreden zijn met CL kwalificatie. Dat is niet het Man Utd waarmee ik opgroeide.

R. Koeman lijkt zichzelf enorm te overschatten. Zijn aanstelling sloeg destijds al nergens op. Hij lijkt ook niet door te hebben dat hij ondertussen flink daalde in de rangschikking van clublegendes. :emo:

Ben overigens wel geen Laporta 2.0 fan. Dat hij veel mensen en spelers ging buitenwerken had ik verwacht, maar Messi?

Of is er nog steeds het geloof dat ze Messi niet hadden kunnen behouden gezien de bedragen die ze daarna uitgaven? :emo:

Laatst bewerkt:
IMG_7255.jpeg

@Arminius wst voor jou 💪🏻🤪

Rabiot :roflol:

Ten Hag zou echt niet overweg kunnen met hem. Als Sancho al verbannen werd omwille van zijn werkethiek, dan zal Rabiot snel volgen.

KdB naar Al-Ittihad :emo:
Lukaku (wellicht) naar Napoli

En binnen 2 jaar hoor je er niets meer van.

En binnen 2 jaar hoor je er niets meer van.
Krijg er beetje Freddy Adu vibes van en ben bang dat je gelijk krijgt. Hebben nooit zien voetballlen en kan daardoor geen oordeel vellen. Buiten dat hoor je voor je 16e niet bij de mannen te voetballen vindt ik persoonlijk. Bescherm die kinderen toch nog even..

Niks anders dan een media hype creëren voor de club over de rug van zo’n kind, lol.

Wat mij betreft stellen ze een regel in dat je vanaf je 16e verjaardag pas in het profvoetbal mag debuteren.

• Like
Waarderingen: GruX
Zit laatste tijd trouwens op Youtube af en toe samenvattingen te kijken van wedstrijden in de MLS en ik moet zeggen dat het toch tegenvalt qua niveau :hahaha:

Voorin hebben al die clubs meestal wel redelijk vaardige Zuid-Amerikanen, maar in verdedigend opzicht zie ik steeds een hoop gepruts met n*gers die beter American Football hadden kunnen spelen en Europese C-garnituur. Ze maken de ene blunder na de andere.

Zit laatste tijd trouwens op Youtube af en toe samenvattingen te kijken van wedstrijden in de MLS en ik moet zeggen dat het toch tegenvalt qua niveau :hahaha:

Voorin hebben al die clubs meestal wel redelijk vaardige Zuid-Amerikanen, maar in verdedigend opzicht zie ik steeds een hoop gepruts met n*gers die beter American Football hadden kunnen spelen en Europese C-garnituur. Ze maken de ene blunder na de andere.
Ja ze kopen goede aanvaller en middenvelder. Maar lopen wel paar drama verdedigers rond 🤣

Terug
Naar boven