MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Kunnen ze god***domme Sierd niet lekker beperken tot de KKD? Of zn contract uitkopen?

Die gozer klinkt levensmoe en het verpest gewoon de experience als je vanaf thuis kijkt.

Wytze en Emile zijn goeie voorbeelden van commentators, Sierd "Hij zit erin" de Vos niet...

Was even op mijn telefoon aan het kijken en heb niet eens gemerkt dat die 5-4 gescoord werd

Zei hij terug: “Koekoek! Goaaaaal!”

:hahaha:

Kunnen ze god***domme Sierd niet lekker beperken tot de KKD? Of zn contract uitkopen?

Die gozer klinkt levensmoe en het verpest gewoon de experience als je vanaf thuis kijkt.

Wytze en Emile zijn goeie voorbeelden van commentators, Sierd "Hij zit erin" de Vos niet...

Was even op mijn telefoon aan het kijken en heb niet eens gemerkt dat die 5-4 gescoord werd
Ik heb gewoon met Franse commentaar gezien.

“Daring” :hahaha:
Ik geef je gelijk daring.

“Daring” :hahaha:
Zo noemden ze al en geen idee waar het vandaan komt. Vind het geen slechte zet voor te modernizeren, link met verleden blijft behouden maar de naam was gewoon irritant. ER DOUBLE V DEE EMME.

RWDM was racing white daring Molenbeek.
Fusieclub van Racing Brussel, White Star Brussel, Daring Brussel en stadion was in Molenbeek. Daring was de eerste club (Stamnummer 2). Dus dit is goed !!

Te ouderwets voor mij. “Racing” vind ik ook achterhaald. Alsof de doorsnee voetbalfan de betekenis nog weet. 🥴

Schermafbeelding 2025-06-06 193015.png

Voeg een L toe aan Daring en je hebt een logo voor een bordeel.

Weinigen weten dat Raymond Goethals nog de doelman van Daring Brussel was in zijn jonge jaren.

Neen 53, zag pas bewust voetbal vanaf 1982

Goethals was tot op vandaag nog steeds de enige Belgische trainer die de champion's league won (met Marseille), die moet u toch kennen?

Zo en nu Noord-Macedonië - België kijken...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven