- Waardering
- 7.449
🤭
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
🤭
Kroepoek
Plakpoep?
Poepoe
Ik heb gewoon met Franse commentaar gezien.Kunnen ze god***domme Sierd niet lekker beperken tot de KKD? Of zn contract uitkopen?
Die gozer klinkt levensmoe en het verpest gewoon de experience als je vanaf thuis kijkt.
Wytze en Emile zijn goeie voorbeelden van commentators, Sierd "Hij zit erin" de Vos niet...
Was even op mijn telefoon aan het kijken en heb niet eens gemerkt dat die 5-4 gescoord werd

Ik geef je gelijk daring.![]()
Eigenaar verandert clubnaam, clubkleuren én het logo: fans zijn woest | Voetbalzone
Ophef in België. RWDM, dat uitkomt op het tweede niveau, heet vanaf 1 juli Daring Brussels. Ook het logo en de clubkleuren worden veranderd. De wijzigingen zijn een idee van de Amerikaanse eigenaar John Textor. De fans van de club zijn woest en een petitie gestart om een stokje te steken voor de...www.voetbalzone.nl
“Daring”![]()
Zo noemden ze al en geen idee waar het vandaan komt. Vind het geen slechte zet voor te modernizeren, link met verleden blijft behouden maar de naam was gewoon irritant. ER DOUBLE V DEE EMME.![]()
Eigenaar verandert clubnaam, clubkleuren én het logo: fans zijn woest | Voetbalzone
Ophef in België. RWDM, dat uitkomt op het tweede niveau, heet vanaf 1 juli Daring Brussels. Ook het logo en de clubkleuren worden veranderd. De wijzigingen zijn een idee van de Amerikaanse eigenaar John Textor. De fans van de club zijn woest en een petitie gestart om een stokje te steken voor de...www.voetbalzone.nl
“Daring”![]()
Zeg het maarTe ouderwets voor mij. “Racing” vind ik ook achterhaald. Alsof de doorsnee voetbalfan de betekenis nog weet. 🥴
Nou ik wist dat tochTe ouderwets voor mij. “Racing” vind ik ook achterhaald. Alsof de doorsnee voetbalfan de betekenis nog weet. 🥴
Ja, maar jij bent 100.
Neen 53, zag pas bewust voetbal vanaf 1982