AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

gewoon op Duitse zender dus.
1749034054011.png

Geen idee wat Ziggo sport is. Heb ook nog een old skool tv waar ik niet naar kan streamen. En wil voetbal op een tv scherm zien, niet op een laptop of monitor.

Ah ik zie dat je alleen die zender gratis hebt als je ziggo klant bent

Wat zijn de pronostieken? Ik denk dat Duitsland met 3-0 gaat winnen.

Laatst bewerkt:
Gok op 0-0 :zzz:

Hoop dat Spanje - Frankrijk morgen wat spannender wordt.

Nu begint het. Duitsers gaan druk zetten normaal.

Bij de wedstrijd van RBC - Xerxesz (5-0 eindstand) werd op een gegeven moment vuurwerk afgestoken op de tribune door een paar snotjongens in het uitvak, toen de stewards dit groepje kwam verwijderen begonnen ze te vechten met de stewards waarbij 1 steward bijna van de tribune gegooid werd. Uiteindelijk stadion uitgezet en politie gekomen, even later kwamen ze in een andere hoek, van buiten het stadion nog wat herrie kwamen schoppen, hier kwamen dan weer een groep jongens van de harde kern van RBC op af. Toen het hek vervolgens opengebroken werd moest wederom de politie uittrekken. Supporterbus van Xerxesz is in de 85e minuut vertrokken om verdere commotie te voorkomen.

Al met al goeie wedstrijd en nog wat leuke sensatie, ben benieuwd wanneer ik de filmpjes zie.

4260 bezoekers

Zal nog wat worden met al die gefrusteerde ventjes bij de uitwedstrijd, bij Xerxesz is het ook gewoon een 'normaal' voetbalveld dus ben benieuwd wat voor veiligheidsmaatregelen ze gaan nemen daar om gezeik te voorkomen.

Van xerxesz waren er nu nog geen 200 man uitsupporters, bij RBC zal dat zeker richting de 500 gaan zijn zeker op een zaterdag

Wat zijn de pronostieken?
Denk 2-1 voor Frankrijk.

3-1 Spanje.

Gewoon eens met vliegende keeper vandaag?

13-9

• Haha
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven