Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Met momenten wat rommelig zonder echt plan, maar toch ook leuke dingen gezien tot nu toe. Niet verwacht dat België op voorsprong zou komen.

Waar zenden ze die poep uit?

Contactsport is niks voor vrouwen, pas hiervoor.

Ik zou toch niet graag in de ring willen staan met zo’n woeste Zuid-Amerikaanse MMAster. 🙏🏻
Jawel man. Beetje olie erbij.
tybxIt.gif

Ik zou toch niet graag in de ring willen staan met zo’n woeste Zuid-Amerikaanse MMAster. 🙏🏻
Ik weet het niet. Herinner me iets van dat Tom Waes standhield tegen een Francaise Euopees kampioene boksen ofzo na wat training in Tomtesterom destijds. Maar ok dat is offtopic.

Denk dat ik nog steeds doelvrouw van de Red Flames zou kunnen wordn als ik me laat ombouwen.

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet. Herinner me iets van dat Tom Waes standhield tegen een Francaise Euopees kampioene boksen ofzo na wat training in Tomtesterom destijds. Maar ok dat is offtopic.

Denk dat ik nog steeds doelvrouw van de Red Flames zou kunnen wordn als ik me laat ombouwen.
In January 2019, Brazilian UFC fighter Polyana Viana successfully defended herself from a robbery attempt in Rio de Janeiro, where she was waiting for an Uber. A man approached her with a fake gun, demanding her phone, but Viana disarmed and subdued him with punches, kicks, and a chokehold. She then waited for the police to arrive, filing a report after the suspect was taken into custody. The incident garnered significant media attention and became a viral story.

:lol:

IMG_0518.jpeg

“Dramaqueen”

:lol:

Kijk, dit is leuke journalistiek.

• Angry
Waarderingen: mat
Maar hij voetbalt niet in Europa... En als ik hem de laatste jaren met Portugal zie spelen verzwakt hij de ploeg... (zie die wel alleen bezig op eindrondes).
In Saudi Arabie spelen veel grote spelers hoor je dan altijd, maar ik ging eens door die lijsten, dat zijn er max 3-4 per ploeg en dan nog ouderen meestal, de rest van die selecties zijn een 20 tal illustere Arabieren.
Niveau waarschijnlijk vergelijkbaar met challenger pro league (2e klasse) in Belgie, misschien zelfs 1e amateur (derde klasse). Dan is het niet moeilijk, Naingollan blinkt daar ook nog uit, terwijl hij bij Antwerp een jaar of 3 geleden al last had met het niveau van 1e klasse.

Laatst bewerkt:
Hij werd al minder bij Juventus. Dat hij nog steeds uitkomt voor Portugal vind ik best gek.

Ik zou Barcelona adviseren om die vogelverschrikker achteraan te vervangen met Aymeric Laporte.

Dat is omdat Roberto Martinez daar bondscoach is. Bij Belgie bleef hij ook altijd vasthouden aan dezelfde spelers en tactiek. Of is die ondertussen alweer ontslagen daar?

Ik denk niet meer lang. Wanneer had die man eigenlijk eens succes in zijn carrière? Ze stelden hem ook aan bij België nadat hij uitgekotst werd door Everton. :hahaha:
WK 2018 was wel goed, al had Belgie toen een ploeg om tiki taka te spelen, wat hij nooit geprobeerd heeft.

Ik ga vanavond naar de nacompetitie finale (wedstrijd 1/2) van RBC - Xerxesz, beide halve finale wedstrijden waren erg leuk, verwacht wel een hele grote opkomst, vorige jaar bij Xerxesz waren er ca. 2.5k bezoekers en voor de thuiswedstrijd van RBC vorige x was het 2360. Zij hebben in ieder geval genoeg plek voor bezoeker :P

Helaas kan ik er zaterdag niet bij zijn bij de wedstrijd bij Xerxesz

Nou ik zie dat straks Duitsland - Portugal is, halve finale Nations League. Ga geens checken of dat ergens te zien is zonder veel gedoe.

Nou ik zie dat straks Duitsland - Portugal is, halve finale Nations League. Ga geens checken of dat ergens te zien is zonder veel gedoe.
De wedstrijd tussen Duitsland en Portugal begint woensdag 4 juni 2025 om 21.00 uur en is live te zien op Ziggo Sport 1. De voorbeschouwing start om 20.15 uur op hetzelfde kanaal.

Is dat de gratis zender niet gewoon?

Terug
Naar boven