- Waardering
- 7.449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou toch niet graag in de ring willen staan met zo’n woeste Zuid-Amerikaanse MMAster. 🙏🏻
Jawel man. Beetje olie erbij.Ik zou toch niet graag in de ring willen staan met zo’n woeste Zuid-Amerikaanse MMAster. 🙏🏻
Contact met vrouwen en sport ook niet voor jou.
Ik weet het niet. Herinner me iets van dat Tom Waes standhield tegen een Francaise Euopees kampioene boksen ofzo na wat training in Tomtesterom destijds. Maar ok dat is offtopic.Ik zou toch niet graag in de ring willen staan met zo’n woeste Zuid-Amerikaanse MMAster. 🙏🏻
Eerste helft vrt, tweede helft ketnet

In January 2019, Brazilian UFC fighter Polyana Viana successfully defended herself from a robbery attempt in Rio de Janeiro, where she was waiting for an Uber. A man approached her with a fake gun, demanding her phone, but Viana disarmed and subdued him with punches, kicks, and a chokehold. She then waited for the police to arrive, filing a report after the suspect was taken into custody. The incident garnered significant media attention and became a viral story.Ik weet het niet. Herinner me iets van dat Tom Waes standhield tegen een Francaise Euopees kampioene boksen ofzo na wat training in Tomtesterom destijds. Maar ok dat is offtopic.
Denk dat ik nog steeds doelvrouw van de Red Flames zou kunnen wordn als ik me laat ombouwen.

Laatste keer toen Oom Oli meedeed aan een vrouwen wedstrijd contactsport won ie 2 jaar TBS.
Veel te kort.Laatste keer toen Oom Oli meedeed aan een vrouwen wedstrijd contactsport won ie 2 jaar TBS.
Ik denk niet meer lang. Wanneer had die man eigenlijk eens succes in zijn carrière? Ze stelden hem ook aan bij België nadat hij uitgekotst werd door Everton.

WK 2018 was wel goed, al had Belgie toen een ploeg om tiki taka te spelen, wat hij nooit geprobeerd heeft.Ik denk niet meer lang. Wanneer had die man eigenlijk eens succes in zijn carrière? Ze stelden hem ook aan bij België nadat hij uitgekotst werd door Everton.![]()

De wedstrijd tussen Duitsland en Portugal begint woensdag 4 juni 2025 om 21.00 uur en is live te zien op Ziggo Sport 1. De voorbeschouwing start om 20.15 uur op hetzelfde kanaal.Nou ik zie dat straks Duitsland - Portugal is, halve finale Nations League. Ga geens checken of dat ergens te zien is zonder veel gedoe.