Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Potverdomme, sport 1 is premier league voetbal kwijt, dat is naar fox international gegaan, evenals serie A.

Dus voor bundesliga en kleinere competities moet je nu sport 1 kijken.

Premier league serie A en de rest fox sports.
:roflol:
GVD ik neem Sport1 weer terug, krijg ik dit..

na ja voor Tennis/F1 :p

Watttt 98 miljoen voor Bale ? Maar ze willen 115 ?

De financial fair play mannetjes zullen slecht slapen met dit soort bedragen haha.

Echt klote, moet nu kiezen tussen premier league en crissy.

fox sports y u do dis.

2de helft gisteren gezien, wat was ZW zwak, duidelijk een groot verlies dat centrale duo op het middenveld Malanda en delaplace. Thuis zijn ze nu wel iets sterker, maar dat halen ze niet meer op als je het mij vraagt.

2de helft gisteren gezien, wat was ZW zwak, duidelijk een groot verlies dat centrale duo op het middenveld Malanda en delaplace. Thuis zijn ze nu wel iets sterker, maar dat halen ze niet meer op als je het mij vraagt.

Normaal gezien zijn ze op verplaatsing juist sterker. :p Trouwens Malanda heeft vandaag getekend bij Wolfsburg en wordt een jaar aan Zulte uitgeleend. Maar denk niet dat we die al tegen PSV zullen zien.

Normaal dient men een lijst van spelers op te geven voor Europese wedstrijden, lijkt me straf dat Malanda daar zal opstaan. (Of geld dat niet voor kwalificatie). Had het gisteren ook al gelezen ivm Malanda, wat een bullshit is dat, heeft zijn contract bij ZW zelf ontbonden, om nadien bij Wolfsburg te tekenen en weer uitgeleend te worden aan ZW ... Echt een lachertje.
Ik vond ze vorig seizoen thuis vaak beter voetballen, maar soit ben geen ZW fan :p

Ben ook geen ZW fan hoor; ben fan van mijn lokale ploegje, dat Standard nog wegtikte afgelopen zondag. :) (maar wel verloor)

Ik kom zelf ook uit jou streek (geboren maneblusser, nog maar enkele jaren uitgeweken), maar ben geen kakker :)
Al heb ik wel veel sympathie voor je Club, de kakkers zijn thuis altijd wel sterk en hebben goeie aanhang.

Normaal dient men een lijst van spelers op te geven voor Europese wedstrijden, lijkt me straf dat Malanda daar zal opstaan. (Of geld dat niet voor kwalificatie). Had het gisteren ook al gelezen ivm Malanda, wat een bullshit is dat, heeft zijn contract bij ZW zelf ontbonden, om nadien bij Wolfsburg te tekenen en weer uitgeleend te worden aan ZW ... Echt een lachertje.
Ik vond ze vorig seizoen thuis vaak beter voetballen, maar soit ben geen ZW fan :p

als Malanda een lachertje is, wat is die Ndiaiye(sp) dan...

Er zijn betere stofzuigers in 3de klasse. Technisch 0(how do pass van 5 meter?/how do controle op botsende bal zonder bal 5 meter van voet spring?), traag, slecht positiespel, en nog niet zo groot ook :roflol:.

Voor de rest kon Verboom ook het niveau lang niet aan, is de Fauw te oud en traag, Habibou gewoon een nuttige rotatiespeler, zit Berrier zonder matchritme, die Ijslander niveau cercle brugge, en dan nog Leye die vergat dat hij geen sprankelende superspits is met omhaals maar een op duelkracht spelende targetman, en was Bussut terug dezelfde Bossut als de laatste matchen van de play-off(beide goals waren te pakken).

Enige pluspunten waren Hazard en dat het een leuke wedstrijd was.

Smijt Hazard, Berrier en Leye weg en je hebt een degradatiekandidaat.

Laatst bewerkt:
als Malanda een lachertje is, wat is die Ndiaiye(sp) dan...

Er zijn betere stofzuigers in 3de klasse. Technisch 0, traag, slecht positiespel, en nog niet zo groot ook :roflol:.

Ik heb het niet over de kwaliteiten van Malanda, maar over de manier van werken.
Met grote blabla contract verbroken, omdat ZW niet wou ingaan op zijn looneisen en hij persé naar de Premier league wou. Dan tekent hij bij Wolfsburg om terug uitgeleend te worden aan de club waar hij zat...

Ik heb het niet over de kwaliteiten van Malanda, maar over de manier van werken.
Met grote blabla contract verbroken, omdat ZW niet wou ingaan op zijn looneisen en hij persé naar de Premier league wou. Dan tekent hij bij Wolfsburg om terug uitgeleend te worden aan de club waar hij zat...

op die manier.

Dury zou ontslag genomen hebben ivm de kapiteinsoap.

ben benieuwd wat er van klopt.

Dury zou ontslag genomen hebben ivm de kapiteinsoap.

ben benieuwd wat er van klopt.

Dat zou wel heel drastisch zijn, hij heeft daar al zoveel mooie dingen gedaan.
Maar Hazard als kapitein vind ik ook maar een rare keuze, een huurling.
Je geeft hem misschien nog wat extra vertrouwen, maar het draait niet om hem alleen.
Het collectief moet goed zitten.

Hazard kapitein? :roflol: Waarom? Omdat hij één goed seizoen draaide?

"Hiermee willen we Thorgan Hazard zich verder laten ontwikkelen op en naast het veld en hem meer verantwoordelijkheid laten nemen", stelde gedelegeerd bestuurder Patrick Decuyper

Vind die Decuyper maar een raar ventje.

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 19:07 ----------

Davy De fauw is een ancien met ervaring, gaat nergens over dit.

Mn cluppie bovenaan in de eredivisie; ik hoopte zo dat ze die 1-4 nog maakten en heel even koploper zouden zijn en jawel in de 90e minuut Zivkovic. Leuk, want er staat een half nieuw elftal + coach. Nu maar hopen dat er vandaag geen hogere uitslag als 4-1 komt.:D Forza Grunn.

Hahahahaha Feyenooittttttttttttt

Echt schandalig hoe ze speelde.
Snap die Koeman ook niet, heb je hetzelfde elftal als vorig seizoen tot je beschikking maar kom je op het briljante idee om te wisselen.
Vormer met de handelssnelheid van een kind, Immers gaat gewoon verder waar die gebleven is en dat is kansen om zeep helpen.
Zo veel dreiging ging eruit door Vilhena aan de kant te houden.

Terug
Naar boven