AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Lol Ajax is op dit moment, zeker wel 2 klasse beter als dat boeren clubje uit Eindhoven. In elke linie is Ajax beter. Op elke positie is Ajax beter.

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 21:41 ----------

En denk je dat de spelers van Ajax de JC serieus nemen? Vorig jaar speelde Ajax niet eens met de sterkste opstelling. Het halve stadion is leeg. Daarnaast is de helft van het publiek een kind.
Heel de JC slaat nergens op
.

hahaha kom nou... zelfs al zou het waar zijn dan ga je dus de mentaliteit van die spelers wel zien dit seizoen..

ik wil het nog wel is zien als psv ingespeeld is en dan tegen ajax..
die positie van willems maak k me wel zorgen om.. daar mag van mij wel een ander op..

bakkali verrast me steeds weer trouwens.. als je hem ziet spelen denk je niet van die speelt als 17 jarige in voorronde van championsleague maar speelt gewoon een oefenpotje.

ik kijk al uit naar ajax - psv

bojan tegen willems

PSV inspelen kan wel een seizoen gaan duren.
Teveel routine ingeleverd voor jong spul.
Als ze dan ook nog toivonen verkopen, wat de bedoeling is word het nog minder.

Grote kans dat psv dit jaar onstabiel zal zijn met wisselvallige wedstrijden vooral naarmate het seizoen vorderd.

Ajax zal dit jaar (helaas) hoogstwaarschijnlijk weer de meest stabiele ploeg zijn.

en daar is 1-0 depay, pff goed schot;o van ver ook

daarom

bojan speelt hem helemaal zoek

Echt niet ruud. Met jou post insinueerde je dat willems gelijkwaardig is aan bojan. Nu zie je mijn post en krabbel je terug. Ik heb het wel door.

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 22:09 ----------

Mislukte linksbuiten, een schande dat hij in de basis gestaan heeft bij nederland op een groot toernooi. Misselijk ventje ook.

Ja dat sloeg helemaal nergens op

Speelt er überhaupt een blanke speler bij psv. Noracist maar damn haha.

pff, als dit volgende week zo gaat is het 5-0;p

2 op de paal, 1 op de lat, matavz die een kans om zeep helpt;p, als het ..-0 blijft is het binnen.

zo de buit is binnen.. en vind dit team zoals ze nu spelen beter als vorig jaar.

kunnen er 2 dingen gebeuren als het zo blijft gaan, of het word te makkelijk en ze gaan een keer onderuit of ze blijven zo vrijuit spelen en dan kan het heel leuk worden..

Dacht eerst dat ajax wel sterkste team had, maar als ik dit psv vandaag zie spelen. Heeft veel potentie. Plus die verdediging ziet er 200 x meer solide uit. Kan leuk worden dit seizoen.

Dacht eerst dat ajax wel sterkste team had, maar als ik dit psv vandaag zie spelen. Heeft veel potentie. Plus die verdediging ziet er 200 x meer solide uit. Kan leuk worden dit seizoen.

Dit denk ik dus ook, snap nu alleen niet wat park weer bij psv komt doen.. want die bakkali moet meer speeltijd kregen ook al kan het op die leeftijd af en toe wisselvallig zijn.. en depay is ook beter denk ik..

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 23:06 ----------

Speelt er überhaupt een blanke speler bij psv. Noracist maar damn haha.

11 spelers met nederlands paspoort op het veld vandaag bij psv.. bij ajax? 3 ?

Een goed PSV gezien , sterk ondanks jeugdigheid
Goed voor de competitie

Kijk, zo kan er ook gereageerd worden op een concurrent.

ik denk dat de meeste voetballiefhebbers ajax als de grootste kanshebber zien op de titel , inclusief mijzelf
maar az en nu ook weer psv hebben laten zien dat ze gewoon meedoen - feyenoord zie ik toch ook weer bij de 1e drie gezien het elftal dat nu nog intact is gebleven

Het is logisch dat mensen AZ en PSV nu anders bekijken.
AZ deed het eigenlijk al vrij slecht terwijl ze een topscorer en 1 van de grootste talenten hadden rondlopen, die zijn er komend seizoen niet beter op geworden.

PSV leverd veel routine voor jong spul, zelfs met de grote namen van vorig seizoen werden ze geen kampioen, dus word moeilijk dit jaar. Zou voor de competitie wel erg mooi zijn als deze clubs gewoon goed meedraaien.

Twente zelfde verhaal als AZ.

Ajax blijft gewoon een stabiele ploeg al een aantal seizoenen onder De Boer en morsen de minste punten tegen de "zwakkere" tegenstanders.

Feyenoord zal hopelijk weer goed meedraaien, vooral zoals je zei dat ploeg praktisch intact is gebleven maar dan moeten ze stabieler gaan spelen.

Zal hopelijk weer een spannend seizoen worden die op de laatste speeldag beslist zal worden.

volgende ronde speelt psv tegen ac milan,lyon,zenit of schalke... Moeten ze wel erg geluk hebben dat die ballen er precies goed invallen.

Word die verdediging tenminste wel erg goed getest met een sharaawy/ballotelli haha.

Potverdomme, sport 1 is premier league voetbal kwijt, dat is naar fox international gegaan, evenals serie A.

Dus voor bundesliga en kleinere competities moet je nu sport 1 kijken.

Premier league serie A en de rest fox sports.

Terug
Naar boven