XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Dortmund speelt erg lekker.

Guardiola failt

Loon van Radamel Falcao bij AS Monaco is bekend geworden.
Kerel gaat 350.000 duizend euro per week verdienen MAAR hij is er heen gegaan wegens sportieve reden, yeah right :P

Bruma niet geweldig is nog altijd beter als Derijck.
Rekik kan ik niks over zeggen maar beter dan die andere knuppel die er stond ben je al snel dus :)

Als PSV het flikt om een nog slechtere defensie neer te zetten moeten ze gewoon stoppen met voetballen.

Ben eerder benieuwd naar het seizoen van Feyenoord, elftal praktisch nog bij elkaar dus zou voordeel moeten zijn maar toch.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Overtreding van Getafe in de 90e minuut van een oefenpotje.

Bestraft met geel.

LOL been breekt bijna in 2e :o

Wat zou het effect van rood zijn geweest?

Sorry ?
je bedoeld omdat het een oefenduel is , hij kan nu net zo goed een dikke schorsing krijgen...

Jup, schorsing voor enkel oefenduels lijkt me nutteloos :)

Schorsen voor de komende wedstrijden, inclusief officiële duels.

Dat is mogelijk?

In principe moet dat ook gewoon nu nog altijd mogelijk zijn, al dat gelul over het feit of de scheids al dan niet de fase beoordeeld heeft... Hij heeft een fout gemaakt door geel te geven, simpel. Geef nu die spelert een half jaar schorsing en klaar.

Die aggresie van psv, heeeerlijk!

Ik heb nu al 2 kansen gezien die er op dit niveau in moeten

Haha die belgen kunnen er echt he-le-maal niks van

Hier loopt psv overheen volgende week.. Kan niet anders. Normaal was 3/4-0 geweest nu

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 21:24 ----------

Ik heb nu al 2 kansen gezien die er op dit niveau in moeten

Komt wel, zo niet vanavond dan return.

Meer met me eens dat matavz minder is dan locadia?

Vind die boeren niet best eerlijk gezegd. Lijkt nergens op

Hier loopt psv overheen volgende week.. Kan niet anders. Normaal was 3/4-0 geweest nu

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 21:24 ----------

Komt wel, zo niet vanavond dan return.

Meer met me eens dat matavz minder is dan locadia?

Iets met psv en uitduels.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 21:28 ----------

Vind die boeren niet best eerlijk gezegd. Lijkt nergens op

Onzin, spelen prima voetbal, stuk beter dan ajax afgelopen weekend. Belonen zichzelf alleen niet, had zo 4-0 kunnen staan.

Ja snepke maar ik kijk nu naar Bayernmunchen- FC Dordrecht lijkt het wel;p op het afmaken na

Iets met psv en uitduels.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 21:28 ----------

Onzin, spelen prima voetbal, stuk beter dan ajax afgelopen weekend. Belonen zichzelf alleen niet, had zo 4-0 kunnen staan.

Jij kijkt echt subjectief :roflol:

Vind het positiespel echt helemaal niks. Het is dat ze tegen Belgen spelen. Volgende ronde tegen Schalke of Arsenal liggen ze er dik uit.

Hoppa weer 8 miljoen extra naar Amsterdam

Jij kijkt echt subjectief :roflol:

Vind het positiespel echt helemaal niks. Het is dat ze tegen Belgen spelen. Volgende ronde tegen Schalke of Arsenal liggen ze er dik uit.

Hoppa weer 8 miljoen extra naar Amsterdam

Ik wil niet hopen dat jij het ajax van zaterdag beter vond dan psv nu:p want dan moet je die roze bril afzetten:p

Az zonder maher en altidore is zelfde niveau ongeveer

Ik wil niet hopen dat jij het ajax van zaterdag beter vond dan psv nu:p want dan moet je die roze bril afzetten:p

Az zonder maher en altidore is zelfde niveau ongeveer

Lol Ajax is op dit moment, zeker wel 2 klasse beter als dat boeren clubje uit Eindhoven. In elke linie is Ajax beter. Op elke positie is Ajax beter.

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 21:41 ----------

En denk je dat de spelers van Ajax de JC serieus nemen? Vorig jaar speelde Ajax niet eens met de sterkste opstelling. Het halve stadion is leeg. Daarnaast is de helft van het publiek een kind.
Heel de JC slaat nergens op.

Terug
Naar boven