XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Volgens mij heeft hij helemaal niet gezegd dat je naar de dokter moet voor homofilie. Dat is er gewoon bij verzonnen.

Rooie Duivels tegen de Haantjes

Nederland speelt aardig tegen een zwak portugal. Mja als we ooit tegen duitsland, argentinie, brazilie of spanje moeten worden we compleet gesloopt.

louis ging bijna matten net

oh lol Zwitserland heeft met 1-0 gewonnen van Brazil (own goal van Alves). En Duitsland 3-3 tegen Paraguay

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRonaldoooooooooooooo

**** gemist

Auuwtsh

[Link niet meer beschikbaar]

Niemand in Nl neemt die ranking serieus. We zijn tijdje terug eens eerste geweest, maar niemand die dat boeide.

Het geeft toch wel een zekere indicatie over welke ploegen momenteel sterk bezig zijn.

Als je de top 10 ziet, stel ik me alleen vragen bij Colombia, Kroatie en België. De rest hoort er zeker in thuis.

België was zo slecht toch niet ?

Vind ik ook. OEFENmatch tegen Frankrijk was zeker niet slecht. Zijn goed bezig. Enkel aan de afwerking (lukaku) schort nog wat vind ik

België was zo slecht toch niet ?

Vind ik ook. OEFENmatch tegen Frankrijk was zeker niet slecht. Zijn goed bezig. Enkel aan de afwerking (lukaku) schort nog wat vind ik

Neen, ik vond België ook redelijk voetballen, al ben ik wel beter gewoon van De Bruyne. En tegen de meeste top 10 landen (Spanje, Duitsland, Portugal, Nederland, Argentinië...) zie ik ze momenteel nog niet winnen. En dan heb je nog landen zoals Engeland en dit Frankrijk (ook zij hadden kunnen winnen en misten nog enkele basisspelers) waartegen België het moeilijk zal hebben. Of gemakkelijk scorende landen zoals Uruguay met Forlan en Suarez of the one man army Ibrahimovic :)

Daarom dus mijn 'vraagtekens' bij België, want om eerlijk te zijn zijn ze ook enkel en alleen maar zoveel geklommen omdat ze geen echte kleppers hebben in hun groep. De matchen tegen Macedonië ook maar met wat geluk gewonnen dus ...

Haha, kwam ook effe in m'n hoofd maar ook al speelde hij in deze wedstrijd dan kan hij nog altijd kiezen voor België of Marokko. Wilmots zei dat hij begin september een antwoord wil, dus lang moeten we niet wachten.

Ik bedoelde het meer voor psv haha;p hoezon stunt zou het zijn als ze milan uitschakelen;p

Hsv verliest met 1-5 in eigen huis.

Terug
Naar boven