Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Nou nou Bayern, dat was pover...

Vanavond 3 van de 4 koplopers in actie.
PSV-GA Eagles
Cambuur-Groningen
NEC-PEC

Morgen nog een kleintje;) Ajax-Feijenoord

Voorspellingen?

Mn cluppie weer met beide beentjes op de grond gezet.

sierd

[Link niet meer beschikbaar]

1-0 achter terwijl ze veel beter spelen..

hoe spelen de boeren?

ik was naar korfbaltraining dus schakel nu pas in

Alle tv miljoenen gaan weer naar Amsterdam zo te zien. Milan speelt op 70%.

Hoorde ik het goed dat ACm op voorsprong kwam , door middel van een buitenspel goal ?
Balzaktelie is ook weer lekker aan het naaien :o

Laatst bewerkt:
Ja en zoals k het zo zie kunnen ze ac milan hebben.

70% my ass. Met goeie afronding stond het nu 4-1 echt niet dat ze dan op 70% blijven spelen

70% my ass. Met goeie afronding stond het nu 4-1 echt niet dat ze dan op 70% blijven spelen

Ik weet niet welke wedstrijd je kijkt. Maar milan heeft meer balbezit. Al een keer op de lat geschoten. Als milan aanzet voorin zijn ze direct gevaarlijk.

Psv maakt bovendien veel fouten. Willems vooral

lol

ac milan ziet deze wedstrijd als een grap. Ze hebben nog geen wedstrijd gespeeld en wilden niet eens trainen gister :o

in san siro wordt het 20-0

Ik weet niet welke wedstrijd je kijkt. Maar milan heeft meer balbezit. Al een keer op de lat geschoten. Als milan aanzet voorin zijn ze direct gevaarlijk.

Psv maakt bovendien veel fouten. Willems vooral

je moet niet door die ajax bril kijken.. tegen balotelli en sharaawy maak je fouten.. ontkom je gewoon niet aan.. dat doen zelfs spelers als thiago silva nog.. voor een nederlandse club zijn die 2 spitsen gewoon niet te doen. En milan speelt bij vlagen ( 10-12minuten in gehele 1e helft) heel goed..

je bent toch met me eens dat als zaterdag psv tegen ajax zou moeten dat jullie de schrik van jullie leven krijgen?;p

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 21:41 ----------

lol

ac milan ziet deze wedstrijd als een grap. Ze hebben nog geen wedstrijd gespeeld en wilden niet eens trainen gister :o

in san siro wordt het 20-0

ik geloof het niet, ben wel bang dat ac milan over 2 wedstrijden gezien zeker zal doorgaan.. maar als ik dit vergelijk met de andere ploegen in de eredivisie?

Laatst bewerkt:
Tuurlijk, in de eredivisie is PSV op dit moment veruit het best imo, maar internationaal stellen ze natuurlijk nog niks voor

je moet niet door die ajax bril kijken.. tegen balotelli en sharaawy maak je fouten.. voor een nederlandse club zijn die 2 spitsen gewoon niet te doen.. milan speelt bij vlagen ( 10-12minuten in gehele 1e helft) heel goed..

je bent toch met me eens dat als zaterdag psv tegen ajax zou moeten dat jullie de schrik van jullie leven krijgen?;p

schrik? Nee.

Psv speelt leuk voetbal tegen simpele tegenstanders. Ze moeten zich nog bewijzen tegen de grote.

schrik? Nee.

Psv speelt leuk voetbal tegen simpele tegenstanders. Ze moeten zich nog bewijzen tegen de grote.

haha je praat hier over het beste verdedigende voetballand ter wereld en toch komen der ( door psv vrijgespeelde) ruimtes wat eigenlijk niet te overzien is.

ALS ze deze vorm kunnen vast houden en geen dip krijgen dan is kampioen in eredivisie nu al bekend en misschien nog kwart/halve finale @ europa league

haha je praat hier over het beste verdedigende voetballand ter wereld en toch komen der ( door psv vrijgespeelde) ruimtes wat eigenlijk niet te overzien is.

ALS ze deze vorm kunnen vast houden en geen dip krijgen dan is kampioen in eredivisie nu al bekend en misschien nog kwart/halve finale @ europa league

Precies, psv had er minimaal 2 moeten maken. Als ac milan zijn ze gevaarlijk, maar dat is bij psv nu ook t geval. Psv zwakte is alleen de zijkanten in de verdediging.

Terug
Naar boven