AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

haha je praat hier over het beste verdedigende voetballand ter wereld en toch komen der ( door psv vrijgespeelde) ruimtes wat eigenlijk niet te overzien is.

ALS ze deze vorm kunnen vast houden en geen dip krijgen dan is kampioen in eredivisie nu al bekend en misschien nog kwart/halve finale @ europa league

Haha gast. Wake up. Je gedraagt je net als een kakkerlak. Die dachte de afgelopen 2 seizoenen ook na een paar goeie wedstrijden dat ze kampioen werden.

Wat wordt PSV toch opgehemeld zeg. Ze hebben nog niets laten zien, alleen tegen zwakke tegenstanders. Twente wint zijn wedstrijden ook met grote cijfers met fris voetbal en daar hoor je niemand over?

Iemand die objectief kan zeggen hoe de wedstrijd een beetje verloopt ipv Newinthegame met z'n psv bril.

Iemand die objectief kan zeggen hoe de wedstrijd een beetje verloopt ipv Newinthegame met z'n psv bril.

Psv in principe de overhand, veel meer kansen en gevaarlijke acties. Als Milan aanzet, heeft psv moeite om ze tegen te houden en snijdt milan best makkelijk door de verdediging heen.

Haha gast. Wake up. Je gedraagt je net als een kakkerlak. Die dachte de afgelopen 2 seizoenen ook na een paar goeie wedstrijden dat ze kampioen werden.

Kleuter, met je kakkerlak. Praat gewoon alsof je iets van een opleiding gehad hebt na de basisschool en noem het gewoon bij de naam: Feyenoorders, probeer het maar eens.

Neuzen, kakkerlakken, boeren...triest.

Update: milan nu al twee x gevaarlijk geweest. Psv speelt minder dan in de 1e helft

Heb idd wel een psv bril:p

Maar vind brenet over het algemeen goer spelen. Willems vind ik juist heel matig.

Oh god nu zet milan wel aan. Beter gaan ze ff rustig doen.

Al 3 grote kansen milan. Psv geeft te veel ruimte weg.

lol

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

1-1 Jezus hoe kwam bruna erbij om zo'n schot op doel te proberen;p

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 22:06 ----------

K hoop zo dat 2-1 in 85ste minuut valt. Als het nu lukt gaat psv nog veel van sharaawy en balotelli proeven..

haha dat publiek begint al te klappen als iemand een tikje terug geeft op de keeper met niemand in de buurt

We zien eindelijk weer eens durf en 9 nederlands(taligen) bij onze club.

1-1 tegenvaller maar toch tevreden

eens, tuurlijk ik hoop dat psv volgende week nog meer laat zien met bakkali maar ook al gaan ze niet door. Dit voetbal wil je naar kijken..

nu gaat het er om spannen hoeveel geluk psv heeft en hoeveel pech ac milan heeft..

als ik het zo inschatten moet is de kans dat psv doorgaat zon 20% en ac milan 80% maar je weet het nooit met die jonge jongens.. het blijft gelukkig nog wel eventjes spannend.

Goede prestatie moet ik zeggen. Als je uit een doelpunt kan maken, wat niet onmogelijk is, kan het nog gek lopen.

Wat is die Ballotelli een huilie zeg. Op het ek zijn sterke lijf (zijn woorden) tonen, maar ligt bij het minste contact alweer op de grond...

Goede prestatie moet ik zeggen. Als je uit een doelpunt kan maken, wat niet onmogelijk is, kan het nog gek lopen.

dat ze uit een doelpunt kunnen maken ben ik wel zeker van.

sharaawy/boateng/balotelli is de echte top maar vind de verdedigers toch niet zo super.

morgen supercopa bois

Terug
Naar boven