Rob P
Huge Freak
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
Atletiiii
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak je geen illusies Newinthegame, psv gaat niet door, zeker niet in San Siro. Milan had van tevoren al getekend voor een 1-1.
Psv was de bovenliggende partij in de eerste helft, maar Milan is een ploeg dat elk jaar CL speelt, zijn zo geslepen. Weten precies wat een wedstrijd nodig heeft. Foutjes worden direct afgestraft kijk maar naar de 0-1.
2e helft hadden ze controle, komt psv enorm goed weg dat abbiati in de fout gaat. PSV is heerlijk fris en gretig dit seizoen, nederlandse voetbalschool, maar daar red je het niet mee tegen een ploeg als Milan.
Kijk maar naar Jong nederland - Jong italie op het laatste EK. Die mentaliteit hebben nederlanders niet.
---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 23:00 ----------
Hoop echt dat Siert commentaar doet, zie hem al helemaal zitten in z'n Los Colchoneros shirtje.
PSV heeft geluk dat Milan nog niet gestart is met het seizoen want dan zou het een andere situatie geweest zijn.
Depay is trouwens wel een egotripper van de hoogste klasse zeg.
Bakkali word momenteel de hemel in geprezen maar dat is normaal in nederland bij een talent, laat hem eerst maar eens de strijd aangaan met narsingh wanneer die terug is.
ik vond/vind psv weer leuk voetballen - maar we hebben het hier wel over milan en niet over pec zwolle om maar eens wat te zeggen
ik denk ook niet dat ze het redden , maar won frank de bauer ook niet twee jaar geleden in san siro ? waarom zou psv dat dan ook niet kunnen ? toen was milan een stuk beter
---------- Post toegevoegd 21 August 2013 om 13:27 ----------
ik vond/vind psv weer leuk voetballen - maar we hebben het hier wel over milan en niet over pec zwolle om maar eens wat te zeggen
ik denk ook niet dat ze het redden , maar won frank de bauer ook niet twee jaar geleden in san siro ? waarom zou psv dat dan ook niet kunnen ? toen was milan een stuk beter
Ik irriteer me mateloos aan het woordje talent. De prestaties van Bakkali moeten met wat korreltjes zout worden genomen want tegen NEC stond hij tegen de slechtste verdediger van de eredivisie, Bovenberg.
Elke speler die op hem staat is speler van de week. Nu ook die n*ger van Zwolle.
Van Depay is zijn ego misschien wel zijn beste wapen. Hij durft tenminste zijn acties te maken, daar hou ik wel van. Natuurlijk overschat hij zichzelf en moet hij afleren van elke hoek op goal te schieten maar zijn strijdlust en acties kan ik wel waarderen.
De kans dat dit een 2e Ryan Babel gaat worden met 0,0 rendement acht ik wel zeer aanwezig.
Ik irriteer me mateloos aan het woordje talent. De prestaties van Bakkali moeten met wat korreltjes zout worden genomen want tegen NEC stond hij tegen de slechtste verdediger van de eredivisie, Bovenberg.
Elke speler die op hem staat is speler van de week. Nu ook die n*ger van Zwolle.
Van Depay is zijn ego misschien wel zijn beste wapen. Hij durft tenminste zijn acties te maken, daar hou ik wel van. Natuurlijk overschat hij zichzelf en moet hij afleren van elke hoek op goal te schieten maar zijn strijdlust en acties kan ik wel waarderen.
De kans dat dit een 2e Ryan Babel gaat worden met 0,0 rendement acht ik wel zeer aanwezig.
Zou hij een david villa shirtje gekocht hebben voor de wedstrijd?
We gaan Europa weer eens in met Feyenoord jongens. Zware pot wordt het haha. We gaan het zien.
Hoop dat we Nancy loten in de groepsfase, altijd gezellig.