AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Maak je geen illusies Newinthegame, psv gaat niet door, zeker niet in San Siro. Milan had van tevoren al getekend voor een 1-1.

Psv was de bovenliggende partij in de eerste helft, maar Milan is een ploeg dat elk jaar CL speelt, zijn zo geslepen. Weten precies wat een wedstrijd nodig heeft. Foutjes worden direct afgestraft kijk maar naar de 0-1.

2e helft hadden ze controle, komt psv enorm goed weg dat abbiati in de fout gaat. PSV is heerlijk fris en gretig dit seizoen, nederlandse voetbalschool, maar daar red je het niet mee tegen een ploeg als Milan.

Kijk maar naar Jong nederland - Jong italie op het laatste EK. Die mentaliteit hebben nederlanders niet.

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 23:00 ----------

Hoop echt dat Siert commentaar doet, zie hem al helemaal zitten in z'n Los Colchoneros shirtje.

Wat een onzin.
Geef Milan zeker de beste kans, wel 75%. Om nou te zeggen dat PSV geen kans heeft gaat wat ver, zeker na deze wedstrijd te hebben gezien.
Wedstrijden uit het verleden hebben hier geen invloed op, dus dat Milan altijd CL speelt ook niet en wat de wedstrijd van Jong Nederland - Italie hier mee te maken heeft is mij ook een raadsel.

Ik heb net een wedstrijd tussen 2 gelijkwaardige teams gezien, waarbij Milan iets degelijker oogt maar PSV veel lef heeft. Dat telt denk ik wat meer. Voor een kolkend San Siro hoeft men ook niet bang te zijn, meer dan 20.000 man zal er niet komen. Nee van de 4 wedstrijden zie ik dit PSV van vanavond er wel 1 winnen. Laat dat hopelijk die volgende week zijn.

Maak je geen illusies Newinthegame, psv gaat niet door, zeker niet in San Siro. Milan had van tevoren al getekend voor een 1-1.

Psv was de bovenliggende partij in de eerste helft, maar Milan is een ploeg dat elk jaar CL speelt, zijn zo geslepen. Weten precies wat een wedstrijd nodig heeft. Foutjes worden direct afgestraft kijk maar naar de 0-1.

2e helft hadden ze controle, komt psv enorm goed weg dat abbiati in de fout gaat. PSV is heerlijk fris en gretig dit seizoen, nederlandse voetbalschool, maar daar red je het niet mee tegen een ploeg als Milan.

Kijk maar naar Jong nederland - Jong italie op het laatste EK. Die mentaliteit hebben nederlanders niet.

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 23:00 ----------

Hoop echt dat Siert commentaar doet, zie hem al helemaal zitten in z'n Los Colchoneros shirtje.

Jawel maar ik weet zeker dat milan dit niet verwacht had, psv creerde ruimtes die spelers als abate echt niet bewust gegeven hebben hoor. Dat bestaat gewoon niet want die krijgen het hele bestuur over zich heen mocht dat 3x misgaan.

Tuurlijk ik geef je gelijk spelers als balotelli geven straks pas vol gas ( ik denk zelfs volgende week niet ook al komt psv 2-0 voor, die wil alleen in finales zen best doen)

maar kan van alles gebeuren.. kan zijn dat psv zwak begint, milan 3 grote kansen krijgen maar het 0-0 blijft( dat milan denkt van dat word niets meer) en in de 85ste minuut bakkali of depay een opvlieger krijgt.

Dat die kans dat psv doorkomt heeul klein is ben ik met je eens maar je moet de moed erin houden hea!

PSV heeft geluk dat Milan nog niet gestart is met het seizoen want dan zou het een andere situatie geweest zijn.

Depay is trouwens wel een egotripper van de hoogste klasse zeg.
Bakkali word momenteel de hemel in geprezen maar dat is normaal in nederland bij een talent, laat hem eerst maar eens de strijd aangaan met narsingh wanneer die terug is.

PSV heeft geluk dat Milan nog niet gestart is met het seizoen want dan zou het een andere situatie geweest zijn.

Depay is trouwens wel een egotripper van de hoogste klasse zeg.
Bakkali word momenteel de hemel in geprezen maar dat is normaal in nederland bij een talent, laat hem eerst maar eens de strijd aangaan met narsingh wanneer die terug is.

Ik irriteer me mateloos aan het woordje talent. De prestaties van Bakkali moeten met wat korreltjes zout worden genomen want tegen NEC stond hij tegen de slechtste verdediger van de eredivisie, Bovenberg.
Elke speler die op hem staat is speler van de week. Nu ook die n*ger van Zwolle.

Van Depay is zijn ego misschien wel zijn beste wapen. Hij durft tenminste zijn acties te maken, daar hou ik wel van. Natuurlijk overschat hij zichzelf en moet hij afleren van elke hoek op goal te schieten maar zijn strijdlust en acties kan ik wel waarderen.
De kans dat dit een 2e Ryan Babel gaat worden met 0,0 rendement acht ik wel zeer aanwezig.

ik vond/vind psv weer leuk voetballen - maar we hebben het hier wel over milan en niet over pec zwolle om maar eens wat te zeggen

ik denk ook niet dat ze het redden , maar won frank de bauer ook niet twee jaar geleden in san siro ? waarom zou psv dat dan ook niet kunnen ? toen was milan een stuk beter

---------- Post toegevoegd 21 August 2013 om 13:27 ----------

ik vond/vind psv weer leuk voetballen - maar we hebben het hier wel over milan en niet over pec zwolle om maar eens wat te zeggen

ik denk ook niet dat ze het redden , maar won frank de bauer ook niet twee jaar geleden in san siro ? waarom zou psv dat dan ook niet kunnen ? toen was milan een stuk beter

---------- Post toegevoegd 21 August 2013 om 13:27 ----------

Toen was milan al geplaatst voor de knockout fase van de Champions League.

Ik irriteer me mateloos aan het woordje talent. De prestaties van Bakkali moeten met wat korreltjes zout worden genomen want tegen NEC stond hij tegen de slechtste verdediger van de eredivisie, Bovenberg.
Elke speler die op hem staat is speler van de week. Nu ook die n*ger van Zwolle.

Van Depay is zijn ego misschien wel zijn beste wapen. Hij durft tenminste zijn acties te maken, daar hou ik wel van. Natuurlijk overschat hij zichzelf en moet hij afleren van elke hoek op goal te schieten maar zijn strijdlust en acties kan ik wel waarderen.
De kans dat dit een 2e Ryan Babel gaat worden met 0,0 rendement acht ik wel zeer aanwezig.

Klopt maar je kunt wel zien of een speler talent heeft of niet ongeacht de tegenstander, al ben ik het zeker met je eens hoe die zich bewijst tegen de grote clubs.
Daarnaast word de strijd tussen bakkali, narsingh (toch ook aardig krediet opgebouwd bij psv en nederlands elftal), park (veel ervaring en loopvermogen) bepalend hoe bakkali zich zal ontwikkelen.

Acties maken is zeker een groot wapen en de durf om ze te doen is een groot pluspunt maar als je egotripper bent moet je wel je goals maken.
Robben werd er ook altijd op afgekraakt en die is toch een stukje beter dan depay.

dit denk ik niet, aangezien hij schieten kan als totti ( overdreven natuurlijk hea) zijn voordeel is dat hij een schot heeft waar de meeste keepers bang voor zijn. Al moet hij nog wel volwassener worden ben ik met je eens.

Siert noemde Jordi Alba net een "Relnicht, die bij het minst of geringste om zn moeder vraagt"

Siert is spot-on.

Sierd komt klaar

simeone blijft echt een onwijze idioot

We gaan Europa weer eens in met Feyenoord jongens. Zware pot wordt het haha. We gaan het zien.

Hopelijk spelen ze een goeie wedstrijd.
Na 3 weken schelden en vloeken wil ik wel eens normaal van een wedstrijd van me clubbie genieten :P

Terug
Naar boven