Rob P
Huge Freak
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brazilie wonnen we in 2010 ook van. Duitsland en Spanje winnen we normaal gesproken inderdaad niet.
Mwua, vind alle landen een beetje gelijkwaardig en er steken er 3 met kop en schouders bovenuit.
Denk dat wij op een goeie dag gewoon in staat zijn te winnen van een Frankrijk, Portugal, Italië. Maar ben er ook niet van verbaasd als we verliezen tegen Paraguay, Chili, Ivoorkust, Uruguay. Verwacht zoiezo veel van de zuid amerikaanse landen.
Degene die ik een niveautje hoger schat zijn Duistland, Spanje en Brazilië. Zodra we die loten is het gegarandeerd einde oefening.

Mwua, vind alle landen een beetje gelijkwaardig en er steken er 3 met kop en schouders bovenuit.
Denk dat wij op een goeie dag gewoon in staat zijn te winnen van een Frankrijk, Portugal, Italië. Maar ben er ook niet van verbaasd als we verliezen tegen Paraguay, Chili, Ivoorkust, Uruguay. Verwacht zoiezo veel van de zuid amerikaanse landen.
Degene die ik een niveautje hoger schat zijn Duistland, Spanje en Brazilië. Zodra we die loten is het gegarandeerd einde oefening.
Toen hadden we een beter elftal/waren de spelers in een betere vorm. Ook was dit in Zuid Afrika en niet in Brazilië, denk echt dat dit wat doet met die brazilianen. Er vliegen bij uitschakeling zoiezo al tv's door de ramen, maar als je dat zag tijdens die confederation cup een aantal maanden terug. Brazilië - Spanje, echt kippenvel.
Ozil , Kroos , Schweini , Bender , Draxler , Muller , Khedira , Schurrle . En Klose en Gomez ook nog steeds top . Okay geen gasten die veel aan de bal zijn maar als je daarachter assistmachines hebt ... Voor mij zijn er 4 echt toplanden : Argentinië , Brazilië , Duitsland en Spanje .
Daarna zijn er een boel van hetzelfde niveau : Italië , Uruguay , Colombia , Portugal , België(ja echt)
Ik zie liefst Duitsland een keertje winnen , die gasten hebben echt debiel veel goede tot extreem goede voetballers . Als je even kijkt : Topkeeper , Hummels atm een van de beste verdedigers , Lahm nog altijd top , Schmelzer top , Mertesacker , Boateng . MiddenveldOzil , Kroos , Schweini , Bender , Draxler , Muller , Khedira , Schurrle . En Klose en Gomez ook nog steeds top . Okay geen gasten die veel aan de bal zijn maar als je daarachter assistmachines hebt ...
En dan nog een hoop toppers die niet eens zijn geselecteerd .

Voor mij zijn er 4 echt toplanden : Argentinië , Brazilië , Duitsland en Spanje .
Daarna zijn er een boel van hetzelfde niveau : Italië , Uruguay , Colombia , Portugal , België(ja echt)
Ik zie liefst Duitsland een keertje winnen , die gasten hebben echt debiel veel goede tot extreem goede voetballers . Als je even kijkt : Topkeeper , Hummels atm een van de beste verdedigers , Lahm nog altijd top , Schmelzer top , Mertesacker , Boateng . MiddenveldOzil , Kroos , Schweini , Bender , Draxler , Muller , Khedira , Schurrle . En Klose en Gomez ook nog steeds top . Okay geen gasten die veel aan de bal zijn maar als je daarachter assistmachines hebt ...
En dan nog een hoop toppers die niet eens zijn geselecteerd .
Sneijder heb ik al afgeschreven. Zijn keuze naar turkije te gaan is echt retarded geweest

Kzou zo niet weten, dik betaald en wordt daar aanzien als held![]()
Kzou zo niet weten, dik betaald en wordt daar aanzien als held![]()