MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Nederland gaat echt geen potten breken op dit WK. Eerste ronde naar huis.

Vind btw wel triest als ik alle prijzen lees voor kaartjes en hotels enzo. Dieptriest dat 90% van de kaartjes naar sponsors gaat en dat de echte supporters zwaar worden uitgemolken.

Brazilie wonnen we in 2010 ook van. Duitsland en Spanje winnen we normaal gesproken inderdaad niet.

Toen hadden we een beter elftal/waren de spelers in een betere vorm. Ook was dit in Zuid Afrika en niet in Brazilië, denk echt dat dit wat doet met die brazilianen. Er vliegen bij uitschakeling zoiezo al tv's door de ramen, maar als je dat zag tijdens die confederation cup een aantal maanden terug. Brazilië - Spanje, echt kippenvel.

Mwua, vind alle landen een beetje gelijkwaardig en er steken er 3 met kop en schouders bovenuit.

Denk dat wij op een goeie dag gewoon in staat zijn te winnen van een Frankrijk, Portugal, Italië. Maar ben er ook niet van verbaasd als we verliezen tegen Paraguay, Chili, Ivoorkust, Uruguay. Verwacht zoiezo veel van de zuid amerikaanse landen.

Degene die ik een niveautje hoger schat zijn Duistland, Spanje en Brazilië. Zodra we die loten is het gegarandeerd einde oefening.

En België dan :(

Mwua, vind alle landen een beetje gelijkwaardig en er steken er 3 met kop en schouders bovenuit.

Denk dat wij op een goeie dag gewoon in staat zijn te winnen van een Frankrijk, Portugal, Italië. Maar ben er ook niet van verbaasd als we verliezen tegen Paraguay, Chili, Ivoorkust, Uruguay. Verwacht zoiezo veel van de zuid amerikaanse landen.

Degene die ik een niveautje hoger schat zijn Duistland, Spanje en Brazilië. Zodra we die loten is het gegarandeerd einde oefening.

Onze grote Angstgegner is Portugal. Daar winnen we nooit van.

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 14:21 ----------

Toen hadden we een beter elftal/waren de spelers in een betere vorm. Ook was dit in Zuid Afrika en niet in Brazilië, denk echt dat dit wat doet met die brazilianen. Er vliegen bij uitschakeling zoiezo al tv's door de ramen, maar als je dat zag tijdens die confederation cup een aantal maanden terug. Brazilië - Spanje, echt kippenvel.

Denk toch dat Spanje wat minder nerveus de finale zal spelen als het thuisland. Ik denk toch dat Spanje gaat winnen.

Voor mij zijn er 4 echt toplanden : Argentinië , Brazilië , Duitsland en Spanje .
Daarna zijn er een boel van hetzelfde niveau : Italië , Uruguay , Colombia , Portugal , België(ja echt)
Ik zie liefst Duitsland een keertje winnen , die gasten hebben echt debiel veel goede tot extreem goede voetballers . Als je even kijkt : Topkeeper , Hummels atm een van de beste verdedigers , Lahm nog altijd top , Schmelzer top , Mertesacker , Boateng . Middenveld :roflol: Ozil , Kroos , Schweini , Bender , Draxler , Muller , Khedira , Schurrle . En Klose en Gomez ook nog steeds top . Okay geen gasten die veel aan de bal zijn maar als je daarachter assistmachines hebt ...
En dan nog een hoop toppers die niet eens zijn geselecteerd .

Voor mij zijn er 4 echt toplanden : Argentinië , Brazilië , Duitsland en Spanje .
Daarna zijn er een boel van hetzelfde niveau : Italië , Uruguay , Colombia , Portugal , België(ja echt)
Ik zie liefst Duitsland een keertje winnen , die gasten hebben echt debiel veel goede tot extreem goede voetballers . Als je even kijkt : Topkeeper , Hummels atm een van de beste verdedigers , Lahm nog altijd top , Schmelzer top , Mertesacker , Boateng . Middenveld :roflol: Ozil , Kroos , Schweini , Bender , Draxler , Muller , Khedira , Schurrle . En Klose en Gomez ook nog steeds top . Okay geen gasten die veel aan de bal zijn maar als je daarachter assistmachines hebt ...

Ik ziet hier met een natte poes, wat een heerlijk elftal:o

Gotze en reus zijn ook niet mis

Heerlijk elftal, spelen ook altijd mooi voetbal, ze moeten wel gaan oogsten nu.

Vind argentinië subtop, paar goeie aanvallende spelers maar nooit een collectief. Messi presteert ook altijd minder in het wit-blauw.

Argentinië heeft by far de beste aanvallers met Messi, lavezzi, aguero, higuain, di Maria en vergeet nog wat denk. Alleen als geheel is het niks en matig middenveld/verdediging.

Denk dat veel zuid Amerikaanse landen ook overschat worden zoals Colombia en Uruguay. Belangrijkste kandidaten zijn natuurlijk brazilie, Duitsland en Spanje met als outsiders altijd Italië en misschien Portugal en Argentinië als het eruit komt.

Nederland kan alleen door geniale ingevingen van Robben, RvP en Sneijder verschil maken, maar zie het somber in.

Sneijder heb ik al afgeschreven. Zijn keuze naar turkije te gaan is echt retarded geweest

Moet wel zeggen dat Robben de tweede helft van het seizoen echt wel top was . En Van Persie is gewoon wereldspits .
De rest mjah ...
Haha idd Reus en Gotze nog vergeten .

Kzou zo niet weten, dik betaald en wordt daar aanzien als held :)

Cashen kan altijd nog, als je de leeftijd bereikt heb. Dat tekent een speler wel, neem een voorbeeld aan Drogba.

Hey aad wij zijn wel 2 handen op 1 derde been... euh buik

:cool: /\ Filmpje....

Hahaha weer commentaar van koert westermann bij fox maar die ontwikkelt zich ook tot mijn favoriete commentator. Hij heeft wel goede humor.

Van city - whu naar ajax. Wat een verschil. Tempo ligt echt 10 x lager..

Terug
Naar boven