Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Neeee joh. Als je ziet hoe armoedig united is, ik weet zeker dat hij daar gewoon gepast had. Had misschien niet direct het niveau aangekund maar als ze hem ff de tijd hadden gegund om weer fit te worden. Al zullen clubs het nu wel niet aangedurfd hebben hem te halen. Nu speelt en traint die op een enorm bagger niveau en komt hij zeker niet op zijn oude niveau. Het is iig te hopen dat hij snel weg kan daar.

Ik hoop dat mn cluppie PSV aanpakt, zodat ze geen koploper worden.:p:cool::o

Kom op scheids...fluit maar af. 75 minuten vind ik lang genoeg.:cool:

Knappe prestaties van PEC ook. 6-1 tegen Den Haag.
Stand
1. Twente 10-19
2. PSV 10-18
3. PEC 10-18
4. Ajax 10-18
5. Feijenoord 10-17
6. Vitesse 10-17
7. Groningen 10-17
8. Heerenveen 9-15
9. AZ 9-13

Veel spanning dus met slechts 2 pt. vsc tussen de nrs. 1 & 7 en H'Veen wat op 18 pt kan komen.

Henk Spaan analyst bij Fox :)

Ik zie het probleem niet? Hij speelt de bal te ver voor zich uit en probeert het te corrigeren met een overtreding. Omdat hij uit balans is ziet het er ietswat ongelukkig uit, had ook afgedaan kunnen worden met gewoon een vrije trap. Maar de scheids geeft ook al aan dat het z'n 5e overtreding is. Heb wel vreemdere kaarten gezien. Roda - Zwolle vorige week bijvoorbeeld.

Trouwens in before anderlecht psg 0-5

Ik zie het probleem niet? Hij speelt de bal te ver voor zich uit en probeert het te corrigeren met een overtreding. Omdat hij uit balans is ziet het er ietswat ongelukkig uit, had ook afgedaan kunnen worden met gewoon een vrije trap. Maar de scheids geeft ook al aan dat het z'n 5e overtreding is. Heb wel vreemdere kaarten gezien. Roda - Zwolle vorige week bijvoorbeeld.

Iets met racisme

Verbeek die duits praat :roflol: Denk dat die het wel goed gaat doen daar.

:D |LOL inderdaad..
N.E.C eindelijk weer is gewonnen...

Speelt Zanetti niet meer bij Inter???

Terug
Naar boven