XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

vind je het gek dat real hard speelt, ook al geven ze een klein tikje(zijn geen kleine tikjes in dit video overigs)dan gaan de spelers van barca jankend op de grond liggen en daarna met zn allen om een kaart vragen.

als ik real was zou ik daarom ook gruwelijk gefrusteerd en boos op ze zijn omdat barca spelers aan matenaaierij doen, dus nu niet met de vingers naar real wijzen want de oorzaak van het gedrag van real komt voort vanuit het onsportieve gedrag van de barca spelers.
Waarom denk je dat Barca niet zo ging spelen tegen Manchester United?
Omdat ze tegen een sportieve ploeg stonden te spelen die niet van Mourinho kreeg te horen dat ze Messi of co uit de wedstrijd moesten schoppen.
Manchester United speelde mooi aanvallend voetbal en Real Madrid zat alleen maar te verdedigen met 11 man.

http://www.youtube.com/watch?v=6QHzKDsXqWY

nee hoor, ze doen ook aan matenaaijere bij andere wedstrijden.

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Waarom denk je dat Barca niet zo ging spelen tegen Manchester United?
Omdat ze tegen een sportieve ploeg stonden te spelen die niet van Mourinho kreeg te horen dat ze Messi of co uit de wedstrijd moesten schoppen.
Manchester United speelde mooi aanvallend voetbal en Real Madrid zat alleen maar te verdedigen met 11 man.

http://www.youtube.com/watch?v=6QHzKDsXqWY

mooi aanvallend voetbal? :roflol: ze hebben nog geen handvol kansen gehad, was echt erg om te zien. de enigste manier om barca te verslaan is om kort op ze te zitten en dat deed man u niet eens, wat nog erger was dan man u amper mandekking had op messi. ze hadden te veel respect leek het wel waardoor ze hem zo zijn gang lieten gaan.

nee hoor, ze doen ook aan matenaaijere bij andere wedstrijden.

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

mooi aanvallend voetbal? :roflol: ze hebben nog geen handvol kansen gehad, was echt erg om te zien. de enigste manier om barca te verslaan is om kort op ze te zitten en dat deed man u niet eens, wat nog erger was dan man u amper mandekking had op messi. ze hadden te veel respect leek het wel waardoor ze hem zo zijn gang lieten gaan.

Welke wedstrijd heb jij gekeken HAHAH?
Iedereen vond het een van de mooiste finales. Vidic, Ferguson en Ferdinand gaven zelfs toe dat dit Barcelona moeilijk te stoppen is en de lastigste tegenstander ooit was. Het zal je niks verbazen dat bezoekers van VI.nl vinden dat dit team het beste team ooit is (nog beter dan Ajax '90)

Hij had wel dekking, maar Messi was hun te slim af. Zag je de ontgroening van Nani niet dan? Hij is natuurlijk geen verdediger maar het was heel mooi om te zien. Ferguson is niet zon debiel die zegt dat ze Messi moeten doodtrappen! ;)

Welke wedstrijd heb jij gekeken HAHAH?
Iedereen vond het een van de mooiste finales. Vidic, Ferguson en Ferdinand gaven zelfs toe dat dit Barcelona moeilijk te stoppen is en de lastigste tegenstander ooit was. Het zal je niks verbazen dat bezoekers van VI.nl vinden dat dit team het beste team ooit is (nog beter dan Ajax '90)

Hij had wel dekking, maar Messi was hun te slim af. Zag je de ontgroening van Nani niet dan? Hij is natuurlijk geen verdediger maar het was heel mooi om te zien. Ferguson is niet zon debiel die zegt dat ze Messi moeten doodtrappen! ;)

Ik heb toch helemaal niet gezegd dat het geen mooie finale was?? tuurlijk was het mooi om barca zo te zien voetballen, maar het was 80 minuten 1 richtingsverkeer en dat kwam van barca.
Niemand weet wat mourinho heeft gezegd maar lijkt me sterk dat messi doodgetrapt moest worden. Real deed wat je MOET doen om een kans te maken tegen barca en dat is barca uit hun spel te halen door kort op ze te zitten en ze geen kans te geven om hun spel te spelen. En dat doet je niet door '' zo mooi aanvallend voetbal te spelen als man u ''

Je kan zeggen wat je wil maar real madrid is de enigste ploeg die het barca moeilijk kon maken.

Neemt niet weg dat het een mooie finale was, maar het was geen spannende en man u werd gewoon kapot gespeeld.

Ik heb toch helemaal niet gezegd dat het geen mooie finale was?? tuurlijk was het mooi om barca zo te zien voetballen, maar het was 80 minuten 1 richtingsverkeer en dat kwam van barca.
Niemand weet wat mourinho heeft gezegd maar lijkt me sterk dat messi doodgetrapt moest worden. Real deed wat je MOET doen om een kans te maken tegen barca en dat is barca uit hun spel te halen door kort op ze te zitten en ze geen kans te geven om hun spel te spelen. En dat doet je niet door '' zo mooi aanvallend voetbal te spelen als man u ''

Je kan zeggen wat je wil maar real madrid is de enigste ploeg die het barca moeilijk kon maken.

Neemt niet weg dat het een mooie finale was, maar het was geen spannende en man u werd gewoon kapot gespeeld.

Real was zeker een lastige tegenstander. Maar als ze nou elke wedstrijd vollop op de aanval zouden gaan en geen geruzie, dan zou het fantastisch zijn.

Ik vond het een mooie finale, omdat het de laatste wedstrijd van Edwin was. Als hij had gewonnen zou hij een zeer mooie afsluiting hebben gehad. Niemand wist ook of Pep zou blijven of stoppen en natuurlijk Messi. Nu hij beslissend was in de finale is het wel bekend wie speler van het jaar zal worden.

Real was zeker een lastige tegenstander. Maar als ze nou elke wedstrijd vollop op de aanval zouden gaan en geen geruzie, dan zou het fantastisch zijn.

Ik vond het een mooie finale, omdat het de laatste wedstrijd van Edwin was. Als hij had gewonnen zou hij een zeer mooie afsluiting hebben gehad. Niemand wist ook of Pep zou blijven of stoppen en natuurlijk Messi. Nu hij beslissend was in de finale is het wel bekend wie speler van het jaar zal worden.

Daar ben ik het met je eens, ik had ook real graag aanvallend zien spelen maar geen geruzie zie ik nooit gebeuren, het blijven toch rivalen van elkaar.

Ik kijk alweer uit naar de volgende clasico's, zeker aangezien real elk jaar wel sterker wordt door de jonge selectie die ze hebben, ben bovendien nieuwsgierig naar hoe sahin het gaat doen. Hoop alleen dat real iets aanvallender gaat spelen zodat we een mooiere wedstrijd krijgen te zien.

lol dat is nu eens een k*t belg op beeld te zetten :p

nieuwe thuis shirts van real madrid

[Link niet meer beschikbaar]

niet zo mooi als die van afgelopen seizoen maar alsnog wel nice

Ik vind ze er ook mooi uitzien.

641355-7785854-317-238.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=TisB0xigsBY

http://www.youtube.com/watch?v=kWSlL70FtyU

http://www.youtube.com/watch?v=CyHKr8yccqs

132878_hp.jpg

Laatst bewerkt:
Urby kon vroeger uit zijn slaapkamerraam de ArenA zien. Urby heeft nooit van Ajax gehouden. Urby houdt van geld. Urby houdt van Urby. Urby kon naar AC Milaan. Urby zag hoeveel hij daar kon verdienen. Urby ging naar Milaan. Urby ging voor het geld. Urby houdt niet van de Rossoneri. Urby zit nu in Milaan op de tribune. Urby vindt dat niet erg. Urby houdt van Urby.

Urby kon vroeger uit zijn slaapkamerraam de ArenA zien. Urby heeft nooit van Ajax gehouden. Urby houdt van geld. Urby houdt van Urby. Urby kon naar AC Milaan. Urby zag hoeveel hij daar kon verdienen. Urby ging naar Milaan. Urby ging voor het geld. Urby houdt niet van de Rossoneri. Urby zit nu in Milaan op de tribune. Urby vindt dat niet erg. Urby houdt van Urby.

:D - nice

Van voetbalzone.nl

Emanuelson: 'Ben ervan overtuigd dat ik belangrijke speler kan worden'
Maandag, 13 juni 2011 om 09:00

Urby Emanuelson heeft niet de intentie om AC Milan reeds na een half jaar de rug toe te keren. De veelzijdige linkspoot maakte in januari de overstap van Ajax naar de regerend landskampioen van Italië en kwam de afgelopen maanden maar mondjesmaat in de plannen van coach Massimiliano Allegri voor. "Ik ben ervan overtuigd dat ik een belangrijke speler voor AC Milan kan worden."

"In Italië leer je op fysiek en mentaal gebied heel veel", vertelt Emanuelson maandag aan La Gazzetta dello Sport. "Ik moet geduld hebben en mijzelf blijven ontwikkelen. Waarom zou ik AC Milan moeten verlaten? Ik ben niet iemand die reeds na zes maanden naar een andere club op zoek gaat. We zijn aan een nieuwe cyclus begonnen en daar wil ik graag deel van uitmaken. Ik wil het vertrouwen terugbetalen."

Emanuelson kwam afgelopen seizoen tot negen Serie A-optredens, waarvan zeven als invaller. In de Coppa Italia deed de ex-Ajacied twee keer mee: negentig minuten tegen Sampdoria en 33 minuten in het duel met Palermo.

Hij snapt het dus echt niet.

ik denkt dat sommige feyenoord-fans als de ts moeten beseffen dat voetbal business en een job is, en niet de feyenoord-show.

ik denkt dat sommige feyenoord-fans als de ts moeten beseffen dat voetbal business en een job is, en niet de feyenoord-show.

tell me about it :cool: - konden we maar spreken van een feyenoordshow
voor een show ga ik wel naar het dolfinarium

Hebben jullie ook zo een hekel aan de zomerstop? :(

Terug
Naar boven