XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

2-0 voor inter met nog 5min te gaan, buit is binnen voor inter, leuk voor ze toch nog een prijsje..

Is eigenlijk erg
Een oud ajacied (urby) zegt dat wijnaldum en fer(belangerijke talenten) gewoon moeten bijtekenen om Feyenoord er weer bovenop te krijgen. Want het staat mooi op je cv als je 1 van de spelers ben die bij een wederopstand betrokken was
En dan zit die de guzman maar te roepen dat ze makkelijk naar het buitenland kunnen

De Guzman is meer een neus dan Urby!!! (en andersom)
De Guzman moet zich schamen!! :mad:

Urby weigerde zelf bij te tekenen bij Ajax. Het had ook mooi op zijn CV gestaan als hij kampioen was geworden bij Ajax.

Ik vond Amrabat toch een stuk intelligenter over komen bij Barend en Barend.

Emanuelson heeft duidelijk een zeer vreemd zelfbeeld. Hij deed het voorkomen alsof hij vaak moest banken bij Ajax en nooit vertrouwen heeft gekregen. Hij heeft 173 competitiewedstrijden voor Ajax 1 gespeeld (waaronder 4 seizoenen achter elkaar meer dan 30) en ook nog eens 48 Europese wedstrijden. Ik weet niet wat de trainers nog meer hadden moeten doen om hem vertrouwen te geven. Had hij soms verwacht dat de trainer hem na elke training en wedstrijd zou opbellen om te zeggen dat hij het goed gedaan had? Ajax wilde zijn contract verlengen en hebben zelfs nog extra gesprekken geprobeerd te voeren nadat Emanuelson en zijn zaakwaarnemer de onderhandelingen al hadden gestaakt. Vervolgens zegt hij doodleuk bij Barend & Barend dat Ajax hem te makkelijk heeft laten gaan. Emanuelson was een grootverdiener bij Ajax met z'n oude contract (hij verdiende meer dan Suarez, Vertonghen, van der Wiel bijvoorbeeld), en vervolgens was zijn zaakwaarnemer aan het klagen dat hij te weinig zou verdienen met z'n nieuwe contract. Dat terwijl het nieuwe minder niet minder contract was, alleen was het premiestelsel veranderd, zoals bij alle nieuwe contracten. Misschien had hij verwacht dat hij 3 miljoen netto zou gaan verdienen, maar dat zit er bij Ajax nu eenmaal niet in.

Emanuelson is technisch goed maar mist te veel aspecten om echt te slagen bij een grote club. Vreemd genoeg ziet hij dit zelf niet maar geeft hij continu anderen de schuld. Maduro en van der Wiel doen dit ook is me opgevallen, erg jammer.

Laatst bewerkt:
ik was ook verbaasd dat hij naar milan ging\
idd technisch goed maar ook vaak net niet vond ik
het is te hopen dat hij niet net zoals kluivert en consorten milan alweer na 1 jaar moet verlaten
maar goed ik was het met zijn standpunt wel eens

ik was ook verbaasd dat hij naar milan ging\
idd technisch goed maar ook vaak net niet vond ik
het is te hopen dat hij niet net zoals kluivert en consorten milan alweer na 1 jaar moet verlaten
maar goed ik was het met zijn standpunt wel eens

Het is op zich een goed standpunt. Alleen uit zijn mond klinkt het vreemd.

Ik vond Urby een beetje saai.. Amrabat daarintegen was wel een baas :P

Er zat helium in.

vind je het gek dat real hard speelt, ook al geven ze een klein tikje(zijn geen kleine tikjes in dit video overigs)dan gaan de spelers van barca jankend op de grond liggen en daarna met zn allen om een kaart vragen.

als ik real was zou ik daarom ook gruwelijk gefrusteerd en boos op ze zijn omdat barca spelers aan matenaaierij doen, dus nu niet met de vingers naar real wijzen want de oorzaak van het gedrag van real komt voort vanuit het onsportieve gedrag van de barca spelers.

als je veel real wedstrijden speelt zie je ook dan real nimmer en nooit zo hard speelt.

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

http://www.vi.nl/Nieuws-item/201513/Mourinho-Dit-Real-gaat-nieuw-voetbaltijdperk-inluiden.htm

'We hebben een jonge ploeg en dit Real Madrid is in staat om binnen drie, vier jaar een nieuw tijdperk in Europees voetbal in te luiden', laat Mourinho weten aan Cadena Ser. 'Nuri Sahin was de beste speler van de Bundesliga, een competitie die steeds sterker wordt. En dan hebben we nog Mesut Özil, Marcelo, Angel di María en Karim Benzema.'

Goed om te horen dat hij benzema noemt, ben echt fan van die gozer en ben blij dat hij bij real blijft, vind het echt een goede spits namelijk, hopen dat die volgend seizoen meer tot zijn recht komt.

vind je het gek dat real hard speelt, ook al geven ze een klein tikje(zijn geen kleine tikjes in dit video overigs)dan gaan de spelers van barca jankend op de grond liggen en daarna met zn allen om een kaart vragen.

als ik real was zou ik daarom ook gruwelijk gefrusteerd en boos op ze zijn omdat barca spelers aan matenaaierij doen, dus nu niet met de vingers naar real wijzen want de oorzaak van het gedrag van real komt voort vanuit het onsportieve gedrag van de barca spelers.

als je veel real wedstrijden speelt zie je ook dan real nimmer en nooit zo hard speelt.

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

http://www.vi.nl/Nieuws-item/201513/Mourinho-Dit-Real-gaat-nieuw-voetbaltijdperk-inluiden.htm

Goed om te horen dat hij benzema noemt, ben echt fan van die gozer en ben blij dat hij bij real blijft, vind het echt een goede spits namelijk, hopen dat die volgend seizoen meer tot zijn recht komt.
Eerst zei die we gaan de treble winnen, dan de dubbel, dan de competitie en nu zegt hij dat we de meeste CL's hebben gewonnen. WTF?

waar heb je het over?

Je draait het om.

Terug
Naar boven