naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
ja, 1 van de mooiste voetbalshirts

[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, 1 van de mooiste voetbalshirts

Urby weigerde zelf bij te tekenen bij Ajax. Het had ook mooi op zijn CV gestaan als hij kampioen was geworden bij Ajax.
Urby weigerde zelf bij te tekenen bij Ajax. Het had ook mooi op zijn CV gestaan als hij kampioen was geworden bij Ajax.
ik was ook verbaasd dat hij naar milan ging\
idd technisch goed maar ook vaak net niet vond ik
het is te hopen dat hij niet net zoals kluivert en consorten milan alweer na 1 jaar moet verlaten
maar goed ik was het met zijn standpunt wel eens
Het is op zich een goed standpunt. Alleen uit zijn mond klinkt het vreemd.
'We hebben een jonge ploeg en dit Real Madrid is in staat om binnen drie, vier jaar een nieuw tijdperk in Europees voetbal in te luiden', laat Mourinho weten aan Cadena Ser. 'Nuri Sahin was de beste speler van de Bundesliga, een competitie die steeds sterker wordt. En dan hebben we nog Mesut Özil, Marcelo, Angel di María en Karim Benzema.'
Eerst zei die we gaan de treble winnen, dan de dubbel, dan de competitie en nu zegt hij dat we de meeste CL's hebben gewonnen. WTF?vind je het gek dat real hard speelt, ook al geven ze een klein tikje(zijn geen kleine tikjes in dit video overigs)dan gaan de spelers van barca jankend op de grond liggen en daarna met zn allen om een kaart vragen.
als ik real was zou ik daarom ook gruwelijk gefrusteerd en boos op ze zijn omdat barca spelers aan matenaaierij doen, dus nu niet met de vingers naar real wijzen want de oorzaak van het gedrag van real komt voort vanuit het onsportieve gedrag van de barca spelers.
als je veel real wedstrijden speelt zie je ook dan real nimmer en nooit zo hard speelt.
---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------
http://www.vi.nl/Nieuws-item/201513/Mourinho-Dit-Real-gaat-nieuw-voetbaltijdperk-inluiden.htm
Goed om te horen dat hij benzema noemt, ben echt fan van die gozer en ben blij dat hij bij real blijft, vind het echt een goede spits namelijk, hopen dat die volgend seizoen meer tot zijn recht komt.
als ik real was zou ik daarom ook gruwelijk gefrusteerd en boos op ze zijn omdat barca spelers aan matenaaierij doen, dus nu niet met de vingers naar real wijzen want de oorzaak van het gedrag van real komt voort vanuit het onsportieve gedrag van de barca spelers.