Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Belgen: stuk of 7 kansen voor, 1 kans tegen, en achterstaan door een ferme dekkingsflater van mn ex-ploegmaat.

2-0 :roflol: Hiddink mag zijn koffers alvast pakken. Dit is meer 1996 all over again dan 1998 of de periode dat hij Z-Korea, Rusland of Australi coachte.

Dit is het elftal dat we eigenlijk verwachtten op het WK

Dit is het elftal dat we eigenlijk verwachtten op het WK

Duidelijk dat Hiddink er weinig van kan brouwen, gaat hem wel even tijd kosten voordat hij een solide opstelling heeft. Spelhervattingen zijn echt een drama bij Nederland, tweede keer al een goal uit een corner tegen in twee wedstrijden

Nog nooit eerder verloor NL van IJsland :(

Ze maken het sowieso niet meer goed in de 2e helft.

Wat een kut trainer..

2 maal siggurdson zie ik net, had Gijp nog voor te lache gezegd :roflol:

Hiddink kan het niet meer aan.

Vevch.gif

Zo voelden wij (België) ons gedurende 2002-2012 :(

Koeman zal wel hard lachen nu en terecht.

Een grote sterke verdediger Virgil v. Dijk) meenemen , maar niet opstellen??? Die konden ze best gebruiken gisteren; ook voor de kopballen vanuit voorzetten....

Twee keer verliezen en nog derde in de poule, wat een armoepoule.

Ik weet niet of het aan Hiddink ligt. Ik ben het met Johan Derksen eens dat er om de zoveel jaar een periode van crisis aanbreekt voor het Nederlands elftal. Dat moment lijkt nu te zijn aangebroken. De jonkies moeten nog rijpen, dus dat kan best wel eens een aantal jaartjes duren.

Aad300 gaat helemaal los bij Schelveccio over Oranje.
---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Wedstrijd stilgelegd tussen Servie en Albanie. Drone boven het veld met een Albanese vlag

Kan nog weleens een staartje krijgen

Laatst bewerkt:
Belachelijke reactie van die Albanezen. Die Serviers willen die vlag weg doen om voort te spelen en dan gaan ze daarop reageren als vliegen op een stront...

is trouwens idd een andere Mitrovic

Laatst bewerkt:
Wat een goedkope kut drone

Terug
Naar boven