Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Helemaal achterhaald die Hiddink.

Nee, onze opleiding is achterhaald en we zijn gewoon een te klein land, niks anders dan anderen.
Denk dat het toch weinig aan Hiddink ligt. Dit is gewoon niet de juiste groep voor hem, maar dan nog. Ik denk dat geen enkele trainer dit Nederland aan de praat krijgt. Dit Nederland kan prima verrassen tegen grote landen als ze het potdicht gooien met 5 verdedigers, maar kan ook zo verliezen van mindere Goden.

Onder vGaal was het ook dramatisch vóór het WK. Toen Louis nog probeerde Nederland het spel te laten maken. Dit is al begonnen tijdens het EK 2012. Nu onze topspelers langzaam minder worden, wordt het probleem steeds duidelijker zichtbaar.

Dramatisch voor het WK? In de kwalificatie één keer gelijkgespeeld. 34 doelpunten voor en 5 tegen. Daar kan Guus alleen maar van dromen.

wat een zaadmatch was me dit.

Die Letten kunnen er echt helemaal niks van. Deze overwinning kan de enorme mankementen van het NL elftal niet maskeren imo. We hebben in ieder geval Strootman nodig.

We worden Europees kampioen.

We misten vandaag BMI, met hem erbij was het minimaal 10-0 geworden.

548ee0c301ede69cdffd3a9bb856f64c.gif

Diego Costa? Wie?

539c3c19e7056-Baas_Martins_Indi.gif

Die Letten kunnen er echt helemaal niks van. Deze overwinning kan de enorme mankementen van het NL elftal niet maskeren imo. We hebben in ieder geval Strootman nodig.

Over die inhoud ben ik het niet helemaal eens, Letland is gewoon een stugge ploeg.
Fysiek sterke spelers die spelen vanuit een goede organisatie die het iedere ploeg lastig kunnen maken. Levensgevaarlijk bij standaardsituaties ook. Ik denk dat we gisteren wel aangetoond hebben kanshebber nummer 1 te zijn voor het EK

Wel een goeie uitslag voor de ranglijst gisteren, direct begon ik te rekenen. Tsjechië wint van IJsland dus dat zijn 3 punten is 12 punten, die zijn te ver weg om nog in te halen, ijsland reken ik daar nog niet bij.

Als wij in maart van turkije winnen dan 21 = 5 dan krijg je een subpoule van 4 waar er 2 afhaken en 2 doorgaan.

Maar dat geeft wel kleur aan deze competitie.

Laatst bewerkt:
Over die inhoud ben ik het niet helemaal eens, Letland is gewoon een stugge ploeg.
Fysiek sterke spelers die spelen vanuit een goede organisatie die het iedere ploeg lastig kunnen maken. Levensgevaarlijk bij standaardsituaties ook. Ik denk dat we gisteren wel aangetoond hebben kanshebber nummer 1 te zijn voor het EK

Wel een goeie uitslag voor de ranglijst gisteren, direct begon ik te rekenen. Tsjechië wint van ijsland dus dat zijn 3 punten is 12 punten, die zijn te ver weg om nog in te halen, ijsland reken ik daar nog niet bij.

Als wij in maart van turkije winnen dan 21 = 5 dan krijg je een subpoule van 4 waar er 2 afhaken en 2 doorgaan.

Wel heel enthousiast om NL kanshebber nr 1 te noemen voor het EK, ik dacht eerst dat je bedoelde om het EK te halen :)

21 = 5 ???

Wel een goeie uitslag voor de ranglijst gisteren, direct begon ik te rekenen. Tsjechië wint van polen dus dat zijn 3 punten is 12 punten, die zijn te ver weg om nog in te halen, ijsland reken ik daar nog niet bij.

Heldere analyse, Aad.

Wel een goeie uitslag voor de ranglijst gisteren, direct begon ik te rekenen. Tsjechië wint van polen dus dat zijn 3 punten is 12 punten, die zijn te ver weg om nog in te halen, ijsland reken ik daar nog niet bij.

Hahahahah

Ik denk ook dat we kampioen worden.

Zelden iemand zoveel onzin horen verkopen als Eddie Snelders gisteren en zoveel counters van Joos.

Dramatisch voor het WK? In de kwalificatie één keer gelijkgespeeld. 34 doelpunten voor en 5 tegen. Daar kan Guus alleen maar van dromen.

De oefenreeks vergeten richting wk?
2 slechte potten tegen japan en Colombia niet kunnen winnen, Japan was duidelijk beter.
Daarna de vernedering tegen Frankrijk 2-0 het had wel 4 a 5-0 kunnen worden.
1-1 tegen Ecuador, moeizaam thuis met 1-0 gewonnen van Ghana. De kritiek op v Gaal was niet mals toen voor het wk. Hij speelde toen nog 4-3-3.

nvm

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven