Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die Letten kunnen er echt helemaal niks van. Deze overwinning kan de enorme mankementen van het NL elftal niet maskeren imo. We hebben in ieder geval Strootman nodig.
Over die inhoud ben ik het niet helemaal eens, Letland is gewoon een stugge ploeg.
Fysiek sterke spelers die spelen vanuit een goede organisatie die het iedere ploeg lastig kunnen maken. Levensgevaarlijk bij standaardsituaties ook. Ik denk dat we gisteren wel aangetoond hebben kanshebber nummer 1 te zijn voor het EK
Wel een goeie uitslag voor de ranglijst gisteren, direct begon ik te rekenen. Tsjechië wint van ijsland dus dat zijn 3 punten is 12 punten, die zijn te ver weg om nog in te halen, ijsland reken ik daar nog niet bij.
Als wij in maart van turkije winnen dan 21 = 5 dan krijg je een subpoule van 4 waar er 2 afhaken en 2 doorgaan.
Maar dat geeft wel kleur aan deze competitie.

Heldere analyse, Aad.Over die inhoud ben ik het niet helemaal eens, Letland is gewoon een stugge ploeg.
Fysiek sterke spelers die spelen vanuit een goede organisatie die het iedere ploeg lastig kunnen maken. Levensgevaarlijk bij standaardsituaties ook. Ik denk dat we gisteren wel aangetoond hebben kanshebber nummer 1 te zijn voor het EK
Wel een goeie uitslag voor de ranglijst gisteren, direct begon ik te rekenen. Tsjechië wint van polen dus dat zijn 3 punten is 12 punten, die zijn te ver weg om nog in te halen, ijsland reken ik daar nog niet bij.
Als wij in maart van turkije winnen dan 21 = 5 dan krijg je een subpoule van 4 waar er 2 afhaken en 2 doorgaan.
Wel heel enthousiast om NL kanshebber nr 1 te noemen voor het EK, ik dacht eerst dat je bedoelde om het EK te halen
21 = 5![]()

Over die inhoud ben ik het niet helemaal eens, Letland is gewoon een stugge ploeg.
Wel een goeie uitslag voor de ranglijst gisteren, direct begon ik te rekenen. Tsjechië wint van polen dus dat zijn 3 punten is 12 punten, die zijn te ver weg om nog in te halen, ijsland reken ik daar nog niet bij.
Ik denk dat we gisteren wel aangetoond hebben kanshebber nummer 1 te zijn voor het EK

Dramatisch voor het WK? In de kwalificatie één keer gelijkgespeeld. 34 doelpunten voor en 5 tegen. Daar kan Guus alleen maar van dromen.
Ik denk dat we gisteren wel aangetoond hebben kanshebber nummer 1 te zijn voor het EK