AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Wat een baggerelftal is dat Man United geworden.

lekker bezig van Gaal...Koeman heeft weer met 8-0 gewonnen dit weekend :roflol:

topwedstrijd van Anderlecht.

iK GING 2 MINUTEN KAKKE U WOT

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mikken op die 3de plaats zal weer lastig worden.

Naast de Clasico wordt dat ook een mooi potje.

Is kijken zo hoe België het doet tegen Ijsland.

geen slecht ploegje dat Ijsland.

Met Dembele én Fellaini spelen is weer zo'n flater van Wilmots.
Dembele kan echt niet meer mee met de Rode Duivels, vertraagt continue het spel als hij aan de bal is. Ik had hier een Praet willen zien, ideale back-up voor De Bruyne.

Fellaini loopt te voetballen zoals vorig jaar bij ManU, en op zowat dezelfde plek, doet daar niks.

Mulder die weer slap liep te lullen dat de B-ploeg evenveel techniek heeft...

Witsel, Januzaj, Dembele, Vertonghen, Fellaini en Benteke duidelijk niet in vorm/fit.

Laatst bewerkt:
geen slecht ploegje dat Ijsland.

Met Dembele én Fellaini spelen is weer zo'n flater van Wilmots.
Dembele kan echt niet meer mee met de Rode Duivels, vertraagt continue het spel als hij aan de bal is. Ik had hier een Praet willen zien, ideale back-up voor De Bruyne.

Fellaini loopt te voetballen zoals vorig jaar bij ManU, en op zowat dezelfde plek, doet daar niks.

Mulder die weer slap liep te lullen dat de B-ploeg evenveel techniek heeft...

Volledig akkoord.

Ik kan me maar weinig goede matchen herinneren van Dembele. Sterk in het afschermen van de bal maar daar ben je geen reet mee. Het spel moet vooruit gaan & dat kan ie niet. Z'n passing is rampzalig.
Ook Januzaj heeft me nog niet kunnen overtuigen in al z'n speelminuten, al zijn z'n corners wel redelijk goed. En Felllaini op die positie is een lachwekkende blunder van WIlmots.

Zonde dat die Belgische keeper nu bankzitter is. Bij Atleti erg van hem genoten.

Guus Hiddink. :roflol:

Het erge vind ik vooral dat ik wel veel werklust zag vandaag. Dat betekend dat het team niet veel beter is dan dit.

Terug
Naar boven