Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Ha na al dat xxl gezeik(ehehe lol) nee, ben ik nu lekker dames voetbal aan het kijken, en ze staan 0-1 voor YES !!!

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------
Heel goed dames.. ik ben trots op jullie, nu is het 0-2 :cool:
uiteraard voor de hollandes.

2-0 en gewoon door - lekker hoor

Mijn blik toen ik dit topic ontdekte zojuist.
2ufc67s.jpg

Dompertje van de eerste rang , wat een kut tegen goal :o

Ha na al dat xxl gezeik(ehehe lol) nee, ben ik nu lekker dames voetbal aan het kijken, en ze staan 0-1 voor YES !!!

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------
Heel goed dames.. ik ben trots op jullie, nu is het 0-2 :cool:
uiteraard voor de hollandes.

Hee Ree, jammer dat je niet naar Feyenoord - Sevilla heb gekeken. Had je een keer prachtige sfeer gezien.

Ik heb het terug gezien(samenvatting), ik geniet er zeker van :thumbs:
ik ben ook absoluut voor Feyenoord dan, ik juich net zo hard !

Ik heb het terug gezien(samenvatting), ik geniet er zeker van :thumbs:
ik ben ook absoluut voor Feyenoord dan, ik juich net zo hard !

Dat is heel nobel van je Ray, ik hoop dat je genoten heb vriend. Hopen dat PSV en Ajax ook naar de knockoutfase van de Europa league gaan!

Ajax-Legia
Feyenoord-AS Roma
PSV-Zenith

Als AS Roma de EL niet serieus neemt heeft F zeker wel een kans. Ajax moet Legia kunnen hebben op papier.

Inderdaad. Legia moet te pakken zijn en uiteraard komen er dan piepers zeuren over Boekarest en Salzburg.

Salzburg was een maat te groot die speelden een volwassen spel, eerlijk is eerlijk maar jaar daarvoor Boekarest was een gevalletje onderschatting.
Ik geloof dat Klaassen al heeft gezegd dat dat geen rol meer gaat spelen, iedereen zal er moeten staan.

Terug
Naar boven