XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Iemand die de chinese "topcompetitie" volgt? Wat gaat dat voetbal hard naar de klote zeg. De charme was er al af, maar het kan nog erger.

Ik lig er niet wakker van. Cruijff, Rensenbrink, Neeskens, van Hanegem, Beckenbauer, Pele, Best, enzoverder trokken destijds ook allemaal naar de VS.

Ze kunnen er zoveel geld tegenaan gooien als ze willen, maar de VS, China en het Midden Oosten zal nooit Europa bijhalen qua niveau en prestige.

Witsel koos sowieso al geld boven het sportieve, anders ga je niet in Rusland spelen.

Laatst bewerkt:
Texeira en Hulk ook. Tevez kan ik het niet kwalijk nemen kijkend naar zn erelijst. Pelle op zn ouwe dag ook niet.

Lol, Pelle. De prettyboy die opviel op het jeugd wk omdat Piet de Visser hem noemde als iemand waar ke op moest letten. Duurste speler ooit voor AZ. (vaak tegengekomen agressieve bumperklever met zn ordinaire witte x6), mislukt. Naar Parma etc. door zoontje van Koeman toevallig tegengekomen ergens op een maffioos strand in Zuid-Italiė. In de picture bij Koeman: Feyenoord > Soton > kut ek > jackpot.

Iemand die de chinese "topcompetitie" volgt? Wat gaat dat voetbal hard naar de klote zeg. De charme was er al af, maar het kan nog erger.

ik heb daar een samenvatting van een wedstrijd van gezien, de keeper werd gelopt van buiten de 16, hij kon niet eens bij de lat.

Cookies op VI.nl
'Astronomisch bod uit China voor Aubameyang'

Ik zou gisteren, bij wijze van, al in het vliegtuig gestapt zijn. Zou hem wel sieren als hij blijft in Europe.

Die spelers zijn ook haalbaar voor kleinere bedragen. (vooral de lonen zijn buitensporig)

Laatst bewerkt:
van der Wieltje naar de zandbak.

:lol:

Laatst bewerkt:
Prima dat hij daar heen gaat. Waterdragers zoals hem zijn er ook nodig ipv de grootverdienende sterspelers die er heen gaan. Denk dat het beter is voor de Chinese competitie en nationaal elftal dat soort types. Zo wordt het niveau eerder rechtgetrokken dan een CR7 als god op een onbewoond eiland in de spits die alleen maar loopt te tieren en armgebaren te maken dat hij niet aangespeeld wordt.

Mikel ook naar China.

Nu nog Diego Costa en Pepe.

Zijn ook allemaal hetzelfde soort types die er heen gaan.

Het is in kannen en kruiken: Odegaard 18 maanden bij Heerenveen.

FIFA, soccer's world governing body, has approved a grand plan to revolutionize the World Cup by increasing the number of teams from 32 to 48.

The FIFA Council agreed unanimously to the move Tuesday, with the new format starting in 2026.
ugh

'revolutionize'

:rolleyes:

CL, EK, WK... Ze maken het allemaal kapot.

Ze hebben destijds de 2de poulefase van de CL afgeschaft omdat spelers overbelast waren. Maar nu verhogen ze wel het aantal wedstrijden op EK- en WK's. :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven