Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Valencia onder Cúper was ook zo'n episch team uit die tijd.

Volgde toentertijd niet zo het voetbal. Ken nog Canizares en Mendieta uit dat team.

Leugens!

Dit zal jij wel gezien hebben:

Canizares voerde toen een toneelstukje op door telkens te gaan kijken of de bal wel op de stip lag.

Valencia had toen trouwens drie verdedigers die diep in de 30 waren. (Djukic, Angloma & Carboni)

Laatst bewerkt:
Klopt. Speelde er ook niet een Italiaan ergens op rechts bij Valencia toen?

Denk het niet. De rushes van Kily Gonzalez op links kan ik mij nog wel voor de geest halen. :D

Was in de war met Panucci.

Vond het altijd wel mooi die underdogs die de cl finale haalde. Zo heb je in het grijze verleden ook Leverkusen en Monaco gehad die ineens in de cl finale stonden.

Misschien heeft Nederland nu ook weer kans.

Het gemiste EK was louter toe te schrijven aan de bondscoaches. Ik vind dat ze in Nederland erg overdrijven met dat 'gebrek aan talent'-gedoe.

Als Blind zijn gare selectiepolitiek zou bijstellen dan zou het misschien ook al wat schelen.

Vond het altijd wel mooi die underdogs die de cl finale haalde. Zo heb je in het grijze verleden ook Leverkusen en Monaco gehad die ineens in de cl finale stonden.

Alavés in de UEFA Cup destijds, met Jordi Cruijff. :D

Laatst bewerkt:
Payet weigert te trainen. Meneertje wil weg.

Ik kijk ook :p

Snap niet waarom Ramos hele wedstrijd wordt uitgefloten. Of verwacht Sevilla dat Ramos zijn hele carriere bij S. zou blijven?

Ja lekker debuut van Kluivert. Maar laten we nog even kijken hoe het zich ontwikkeld voordat iedereen hem de hemel in gaat prijzen.
Zijn wel meer spelers geweest die de eerste paar wedstrijden leuke dingen lieten zien (denk aan Ozbiliz, Ebecilio, Lukoki en de Sa bijvoorbeeld)

Depay kan lekker in omg. Lyon met zn mansory's rijden.

Tja, en Lyon is niet meer wat het is geweest tijdens de jaren nul.

Griezmann (wellicht) voor 115 miljoen naar Man Utd.

Jezus, wat hebben ze daar al geld uitgegeven sinds het vertrek van Ferguson.

Het plan van Marco van Basten om buitenspel af te schaffen, kan in de voetbalwereld op weinig sympathie rekenen. Donderdag liet Arsène Wenger al weten niets te zien in het plan, Stade Rennes trainer Christian Gourcuff gaat nog een stapje verder. “Het is echt bullshit”, liet de oefenmeester op een persconferentie weten.

“Dit is echt de grootste onzin die ik in tijden heb gelezen”, reageert de 61-jarige Gourcuff. “Als buitenspel wordt afgeschaft, keren we terug naar de tijd waarin dorpen tegen dorpen voetbalden en mensen stierven op het veld. De buitenspelregel is het symbool van intelligentie. De regel is fundamenteel voor het voetbal. Als je dat niet begrijpt, snap je niets van deze sport.”

Gourcuff was niet de eerste die kritiek leverde op de plannen van Van Basten. Landgenoot Wenger zei eerder dat het belangrijk is om de buitenspelregel te behouden. “Buitenspel zorgt ervoor dat teams gegroepeerd zijn, dat is een belangrijke kwaliteit binnen een teamsport. Je kunt je intelligentie toepassen door die regel”, zei de oefenmeester van Arsenal donderdag. De storm van kritiek is voor Van Basten overigens niet onverwacht, hij liet eerder al weten dat hij dacht dat veel mensen tegen het plan zouden zijn.

:roflol:

Kluchtfiguur die Marco.

Terug
Naar boven