- Waardering
- 7.874
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zuivere speeltijd in de laatste 10 minuten en tijdstraffen koppelen aan gele kaarten leken me wel een goede toevoeging.
Ja zoals in de lagere amateur districten gedaan zou moeten wordenHet is toch eigenlijk ongelooflijk. Al jaren schreeuwt men om (meer) technische hulpmiddelen, en dan komt die schobbejak met zo'n voorstel.
Waarom moet het voetbal nu trouwens plots 'spectaculairder' worden?
Een time-out?
Vond zelf Sudden Death / Golden Goal altijd spannend. Onze grote vriend Oliver Bierhoff heeft Die Mannschafft daarmee ooit nog eens Europees Kampioen mee gemaakt.
In plaats van pingels kunnen ze shoot outs invoeren. Is denk ik leuker om te kijken. Zie je ook niet van die dorpsgekken als Zaza en Pelle meer. Off Side afschaffen zijn gedachtes van pannenkoeken.
Vond het wel spannend in de verlenging want meestal gebeurt er niet zoveel
In plaats van pingels kunnen ze shoot outs invoeren. Is denk ik leuker om te kijken. Zie je ook niet van die dorpsgekken als Zaza en Pelle meer. Off Side afschaffen zijn gedachtes van pannenkoeken.
'94 en '06 beslist door pingels op een eindronde. '96 en '00 verlenging idem in 2010 en 2016. Gebeurt dus wel vaak in verlenging. Weet niet hoe het is met uefa cup en cl finales en kockout fases verder op eindrondesIk vraag me af hoe de statistieken zijn op dat vlak. (sinds 92' bv.) Want dan zou je misschien kunnen overwegen om de verlengingen af te schaffen.
De Chinese voetbalbond remt transfergekte verder af met salarisplafond. Eerder voerde de Chinese voetbalbond al de regel in dat er maar drie buitenlanders tegelijk in een wedstrijd mogen spelen.

Liverpool-trainer Jurgen Klopp vindt de plannen van Marco van Basten om het voetbal te moderniseren ronduit lachwekkend en maakt de ideeën van de Nederlander met de grond gelijk.
Op de persconferentie voorafgaand aan het duel met Swansea City van morgenmiddag werd Klopp gevraagd naar zijn plannen. De Duitser reageerde ludiek. "Ik had toch al het idee dat de meeste ploegen tegen ons speelden zonder de buitenspelregels'', stak de trainer van Divock Origi en Simon Mignolet van wal.
"Nee, serieus, al deze veranderingen maken het voetbal kapot. Sommige mensen menen alles uit het voetbal te moeten persen, ook met de uitbreiding van het WK. Dáár zouden ze naar moeten kijken. Deze mensen houden niet genoeg van de toekomst van het voetbal. Het spel waar wij allemaal zo van houden, heeft deze veranderingen niet nodig."
Daarnaast haalde Klopp ook uit naar de persoon Van Basten. "Ik weet niet precies wat hij aan het doen is. Of het een echt idee was, of iets waar hij over nadacht. Wat dan ook, hij mag een ander spel uit gaan vinden, dat is geen probleem. Er zijn genoeg velden te vinden op de wereld, dus ga ergens anders, iets anders spelen."