XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

K*t Sulejmani,.. maak die kansen eens af.

Ja.. Maar Ajax was wel beter.

Lyon was verschrikkelijk. Ajax had moeten winnen. Erg zonde.

'Fans fluiten me uit omdat ik er goed uitzie, rijk ben en goed voetbal'

Cristiano Ronaldo sprak na de Champions League-wedstrijd tegen Dinamo Zagreb al zijn afkeer uit van de scheidsrechter van dienst, maar had ook weinig lovende woorden voor de fans van de Kroatische club. Real Madrid won op verplaatsing in de hoofdstad met 1-0, maar de Portugees werd voortdurend uitgefloten.

Ronaldo snapte wel waar dat door kwam. “Het komt absoluut doordat ik er goed uitzie, rijk ben en een geweldige voetballer. Ze zijn jaloers op me”, vertrouwde hij toe aan Marca. “Een andere verklaring heb ik er niet voor.” Ook aan het Spaanse medium zei Ronaldo dat Oddvar Moen een slechte avond beleefde als scheidsrechter. “Hij was een schande voor de wedstrijd.”

“Het is wel triest. Scheidsrechters zeggen dat ze de meest talentvolle spelers in bescherming nemen, maar anderen worden niet aangepakt en tegen mij wordt wel telkens gefloten. Ik hoop dat we hem nooit meer als scheidsrechter krijgen.” Aitor Karanka, die bij afwezigheid van José Mourinho op de bank zat in Zagreb, zei te hopen dat Ronaldo geen vervelende blessure zou overhouden aan de charges van met name Jerko Leko. “Ik weet het zelf ook nog niet, laten we hopen dat de enkel zich goed houdt”, voegde Ronaldo toe.
Hij heeft gelijk.

ja die leko ging er wel stevig op in, was wel schandalig. moest dit op messi gebeuren had hij meteen rood gekregen

Arsenal weer verloren. Gaat niet goed daar

haha die penalty is gruwelijk M :roflol:

Haha die penalty is geweldig, wat een knuppel!

Lekker weertje bij Groningen - Excelsior trouwens, wat een k*twedstrijd! Even kijken op Eredivisie live of er wat beters op is zo bij de andere wedstrijden!

Inter-roma op sport1

barca 8-0 osasuna

Lucio vieze imbeciel!

Terug
Naar boven