Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

EINDHOVEN - Doelman Przemyslaw Tyton van PSV is volgens dokter Tjaarda Weber vermoedelijk enkele weken uit competitie. Hij heeft in het duel met Ajax een zware hersenschudding opgelopen.
De blessure zag er vanaf de tribune ernstig uit, het duel met Ajax werd een kwartier stilgelegd. "Het was precies op dezelfde plek als waar hij vorig jaar met Jonathan Reis in botsing kwam, dat is wel opmerkelijk", aldus het hoofd van de medische staf van PSV. "Vannacht blijft Przemyslaw een nacht ter observatie in het ziekenhuis."

yerrrrr

Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd. Gelukkig nog een punt aan over gehouden. Aan Kuipers zullen we geen woorden vuil maken.

Goeie aankoop van Atletico is Falcao. Alweer drie er ingeschopt

Wat doen die apen bij levante ?!

Mooie toneelspelers, barcelona will shit bricks.

0-1 verloren van monchengladbach, had je wedje gelegd?

Nope, geen wedje gelegd is trouwens al lang geleden dat ik dat nog eens gedaan heb ga er terug eens mee moeten beginnen..
Ik volg eigenlijk gladbach nog een beetje omdat Bailly daar gespeeld heeft :)

Zet jij in op wedstrijden ?

---------- Post toegevoegd Sun 18 Sep 2011 om 23:19 ----------

En hallooooooooo, wat doet Cavani van Napoli tegen AC Milan :eek:
3 lekkere goaltjes toch, jammer genoeg geen beelden nog. Over een koelbloedige en efficiënte spits gesproken

Laatst bewerkt:
Cavani is al jaren een beest.. die Lavezzi, Hamsik en Ruiz zijn ook echt getalenteerd. Overigens Real verloren.. zonde.

http://www.youtube.com/watch?v=THvA1kp_CnU&feature=player_embedded

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 00:09 ----------

Nope, geen wedje gelegd is trouwens al lang geleden dat ik dat nog eens gedaan heb ga er terug eens mee moeten beginnen..
Ik volg eigenlijk gladbach nog een beetje omdat Bailly daar gespeeld heeft :)

Zet jij in op wedstrijden ?
Nu niet meer, ik heb het wel een tijdje gedaan. Mss dat ik er terug mee ga beginnen, brengt altijd een tikkeltje extra spanning aan de wedstrijden waarop je wedt.
Overigens heeft de camargo de goal gescoord voor gladbach. Na de 0-1 tegen bayern is dit al 6 punten die hij voor zijn ploeg wint.

Haha die Joey Barton, wie het ook is..prachtig! Beetje publiek opfokken ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Trainer van Inter gewipt

Nee, het eerst wat in me opkomt is Van Gaal :p

Nu je het zegt! Hij lijkt mij wel de ideale coach voor Inter.
Die vedettes mogen wel wat discipline krijgen, wel epic dat nota bene hij tegen Inter moest in de CL finale en verloor :roflol:

Ranieri is een coach met een rijke historie van clubs, vooral Chelsea heeft hij destijds goed gecoacht.

Ben benieuwd..

Ranieri is een coach met een rijke historie van clubs, vooral Chelsea heeft hij destijds goed gecoacht.

Ben benieuwd..

Ik niet, Rainieri is een net niet coach. Bij Chelsea heeft hij ook niks gepresteerd.

Moratti moet gewoon zn knip openen en voor ome Louis gaan, dan weet je dat Inter prijzen gaat pakken.

Terug
Naar boven