Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Dacht er net aan., Heb je m wel eens gezien in MC met een supercar> :D

[Link niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Maar wat denkt Totti van Balotelli?

Laatst bewerkt:
0-2

Buffon is binnenkort Mr. Champions League

One does not simply compare Juventus with Atlético Madrid.

latest?cb=20150401222405.jpg

wooow, wat heb ik genoten vanavond zeg. Dikke pot van 2 teams die willen voetballen. Schitterend Ajax gezien maar ook Lyon bood echt weerstand zoals je van zo'n elftal mocht verwachten. Het is dat Onana de wedstrijd van zijn leven keepte maar jezus wat was ik schijtsbenauwd als Lyon aan de bal. Trots op Ajax, stockholm is in zicht.

Heerlijk potje! Jammer dat je er niet nog 2 bij maakt, dan was het helemaal klaar geweest. Maar toch mogen ze dit volgende week niet meer weggeven. Tickets naar Stockholm maar alvast boeken haha ;)

Heerlijk potje! Jammer dat je er niet nog 2 bij maakt, dan was het helemaal klaar geweest. Maar toch mogen ze dit volgende week niet meer weggeven. Tickets naar Stockholm maar alvast boeken haha ;)
dit mogen ze echt nooit meer afgeven.. Het beste zou zijn als celta nu ineens van utd wint maar het mooiste zou toch een finale tegen united zijn.

Roda baas al 3 maanden vast.

Laatst bewerkt:
Turk bij Fortuna gaat wel goed? Zag laatst dat ze 9 punten aftrek hadden.

Totti had wel vaker van die streken.

This is... Roma!

:roflol:

Totti, Materazzi, Gattusso en Camoranesi waren er niet vies van.

2006%20-%20post.jpg

Laatst bewerkt:

hoe zit dat met die kaartverkoop? ik begreep dat een gedeelte vrije verkoop is en het andere gedeelte gesplitst wordt tussen de 2 clubs. Als dat zo is gaan tickets voor de finale echt een opgave worden.

Terug
Naar boven