MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Man utd speelt nog komende wedstrijden uit tegen arsenal en tottenham dus een plek in top 4 zit er denk ik niet in aangezien ze echt alle 4 de laatste wedstrijden moeten winnen. EL willen ze dus hoe dan ook winnen

onderschat Veltman niet, die heeft al eerder tegen de beste spitsen ter wereld gespeeld. Ik zou liever voor zijn ervaring gaan in deze wedstrijd.
Spelen is 1, maar heeft hij ooit gepresteerd tegen de beste spitsen? Tete is veel beter voor op die plek.

Gewoon opheffen die hele Belgische competitie.

Ik ben nog steeds een voorstander van een BeNe-liga of iets in die richting.
De top van Nederland en de top van Belgie in één competitie. Heb je meer topwedstrijden, waar talenten ook echt iets van leren.
Potjes tegen VVV Venlo en Willem II vragen immers niet het uiterste van voetballers van clubs als Ajax, PSV en Feyenoord.

Een overkoepelende competitie met tien clubs die vier duels per seizoen tegen elkaar afwerken zou ik wel zien zitten. Ik zou ook werken met 'financiële degradatie' i.p.v. 'sportieve degradatie'. Enkel en alleen de tien rijkste clubs mogen jaarlijks aantreden.

Alleen zijn ze bij de KBVB en KNVB te dom voor mijn geniale ideeën.

:trollfacex:

• Like
Waarderingen: mat
Weerzien voor Metgod met zijn oude ploeg

Granada - Real

Dat zal 0-8 worden.

Adams die Zidane een hand geeft :grinny:

Fantastische keeper vond ik Ochoa op het WK. Zie hem alleen maar in clubverband bij sufferdjes spelen

Te gek voor woorden dat hij daar wil vertrekken.

:roflol:

Laatst bewerkt:
Zou echt een moord doen om de beelden te zien van toen Sjaak Swart van Van Gaal niet meer in het spelershome mocht komen.

Terug
Naar boven