AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Rtl7 zendt darten uit.

Waardeloze stel huursoldaten bij MUFC. Rudolph zou zich omdraaien in zn graf als hij dood zou zijn.

Rijkste club ter wereld en spelen ze zo mensonterend :roflol: Jammer dat ik geen SKy heb en Keane nu kan horen ranten

Heb het zitten kijken via sporza, daar kwam het wel live maar had ik dat maar niet gedaan. Wat een klotewedstrijd.. zal me niks verbazen als ajax in de finale ineens over ze heen gaat walsen want de enige die nog een beetje presteerde daar was ibra

Ik wacht lekker de return van Ajax af. Straks spookt het in Lyon en kunnen ze het deze keer niet rechttrekken. :angstig:

hoe zit dat met die kaartverkoop? ik begreep dat een gedeelte vrije verkoop is en het andere gedeelte gesplitst wordt tussen de 2 clubs. Als dat zo is gaan tickets voor de finale echt een opgave worden.

Dat is ook wat ik er van begrepen heb. Zal inderdaad lastig worden om kaartjes te krijgen, maar we gaan ons best doen (als Ajax de finale haalt natuurlijk).

Hij wou destijds Messi wegroven bij La Masia. Bellerín zou nu ook gewoon in het team van Barcelona moeten staan. :mad:

"If he's a Man United player, I'm a chinaman"

28ho39u.jpg

Dat is ook wat ik er van begrepen heb. Zal inderdaad lastig worden om kaartjes te krijgen, maar we gaan ons best doen (als Ajax de finale haalt natuurlijk).

Viagogo biedt ze aan voor 750 euro, hotel erbij 250 en ticket die kant op 500 euro ofzo.. gaat me sowieso een dikke 1500 euro kosten

Rijkste club ter wereld en spelen ze zo mensonterend :roflol: Jammer dat ik geen SKy heb en Keane nu kan horen ranten

het was echt beroerd om te zien.. gisteren zag ik wedstrijd met 2 tegenstanders die mij beidde nog niet hebben kunnen overtuigen deze Europa League. Waar Ajax de sterren van de hemel speelt tegen niet al te beroerde tegenstanders zoals Schalke en Lyon zie ik bij ManU en Celta weinig overtuigende zegens tegen mindere tegenstanders. Gisteren waren ze in de afronding en opbouw gigantisch slecht. Speelden ook met weinig overtuiging. Als zij het worden in de Finale heb je ook nog eens het voordeel dat zij nog een druk schema in de competitie moeten afwerken. Arsenal, Southhampton, Tottenham en 3 dagen voor de finale moeten zij nog een wedstrijd spelen tegen Crystal Palace en dat terwijl ze nog mee doen voor de 4e plek die ze recht geeft op de play-offs Champions League. Celta is uitgespeeld in de competitie en kan alleen via de Europa League nog Champions League spelen.

Ik denk dat het zo stilaan einde verhaal is voor Mourinho. Hij heeft al vijf jaar geen prijs meer (met aanzien) gewonnen. Voor een club als Man Utd stelt de EL ook geen reet voor.

Prijs is prijs en o.m. onder red nose ook nimmer gewonnen. Ze willen die cup gewoon winnen + directe plaats CL. Dan kunnen ze pl ook uit hoofd zetten.

Denk dat die CL plaats het belangrijkste is. Toen Fergie in de EL moest spelen zei hij dat het een 'punishment' was. :D

Mourinho moet een Champions League plek veilig stellen. ManU heeft met sponsors contracten afgesloten waarin prestatiebonussen zijn opgenomen. Het mislopen van de Champions League scheelt de club zo'n 90 miljoen euro. @Arminius heeft dus gelijk, er staat een behoorlijke druk op mourinho zelfs als is het maar de Europa League die hij pakt.

Waar Ajax de sterren van de hemel speelt tegen niet al te beroerde tegenstanders zoals Schalke en Lyon
1e helft met 2 toevallige goals was nou niet echt een feest om naar te kijken. Manchester die in een uitwedstrijd geen volle bak hoeft te draaien geeft nou eenmaal geen leuke match.

1e helft met 2 toevallige goals was nou niet echt een feest om naar te kijken. Manchester die in een uitwedstrijd geen volle bak hoeft te draaien geeft nou eenmaal geen leuke match.

ze hadden de eerste helft Lyon met 3-0 direct kunnen uitschakelen. Iedereen heeft het maar over die eerste 20 minuten maar vergeten dat de rest van de wedstrijd er vanuit onze kant zwaar dominant voetbal werd gespeeld. Het enigste waar ik me zorgen over maak is de vorm zoals in de 2e wedstrijd tegen Schalke. Uit spelen is heel anders dan thuis. Toch lijkt Bosz te hebben geleerd, tegen GAE gaan waarschijnlijk andere spelers worden opgesteld zodat ze fit zijn voor die return.

Terug
Naar boven