MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Ik niet, Rainieri is een net niet coach. Bij Chelsea heeft hij ook niks gepresteerd.

Moratti moet gewoon zn knip openen en voor ome Louis gaan, dan weet je dat Inter prijzen gaat pakken.

Van Gaal zou ik ook in eerste instantie de voorkeur geven. In mijn ogen in deze omstandigheden de ideale coach.
Mourinho zou ik anders denken, zijn prestatie bij Inter blijft toch wel epic, maar hij is nog bij Real dus dat wordt 'm gelukkig niet.
Ranieri had wel wat gevormd bij Chelsea en AS Roma deed die ook aardig, maar als ik Moratti was zou ik ook niet voor Ranieri gaan.

Vitesse gaat trouwens gewoon over 1-2seizoenen meedoen voor titel? Ik zou echt ziek vinden als Vitesse 1 wordt van eredivisie.

2mdgfhj.gif

Leuk, maar wat een drukte pff

Heb je ciman gezien tijdens de belgische beker? :roflol: onze international kon zich nog niet weren tegen een 3eklasser
ja, heb de samenvatting gezien. Die werd er gewoon meerdere keren afgelopen door een speler uit derde klasse :o

Ciman zou best een goede verdediger zijn voor hoogstraten :)

In zijn positie en met de rug naar de aanval was het zooo simpel geweest een balletje naar de keeper te geven, maar hij heeft gewoon geen inzicht dat zie je. Ik weet niet hoe het komt dat zo'n soort spelers zo ver geraken.

Psv 7-1 Roda JC

Kon makkelijk over de 10 gaan, snap niet waarom ze beetje gaan stuntelen en voor eigen/mooie kansen gaan terwijl ze ook het doelsaldo ff hoog kunnen knallen.

wtf mertens, al 10 goals in de competitie als ik het juist heb. Waar gaat het eindigen .

Pieter Blinde Vink moet opt*fen, 1-1 doordat hij weer s niet goed kon kijken.

trolololol

Terug
Naar boven