AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Vitesse gaat trouwens gewoon over 1-2seizoenen meedoen voor titel? Ik zou echt ziek vinden als Vitesse 1 wordt van eredivisie.

Het is az ook gelukt dus waarom niet? De club met het meeste geld zal bovenaan het lijstje terug te vinden zijn, al gaat dat niet in 3-4 seizoenen lukken.
Het ligt helemaal aan wat de echte plannen van Jordania zijn. Is vitesse een opleidingcentrum voor Chelsea, dan denk ik niet dat er genoeg geld ingepompt gaat worden voor een kampioensploeg. Is het echt het speeltje van Jordania en ze kunnen meer bieden dan een ajax dan is het een kwestie van tijd dat het gaat gebeuren.
Ik snap er iig niks van wat die man in zijn hoofd heeft, maar als ik multimiljonair was had ik toch iets leukers bedacht dan in het altijd zonnige arnhem te gaan zitten om een niets zeggend clubje in een niets zeggende competitie proberen kampioen te maken. oh nee....Jordania was toch altijd al een echte vitessenaar?

hmm lees net dat hij verongelukt is. rip

En ik dacht dat ik veel zweette.

Hoe moet zijn shirt er na 90min. wedstrijd er wel niet uit zien?

Ahahaha echt, he binnen 5 minuten zwemmend in het zweet. Volgens mij zat er gewoon een wijf onder die tafel....

bayer leverkusen-genk zo meteen. prepare your anus genk.

nog mooier zou zijn als bate een puntje haalt tegen barca :p

wtf trouwens gisteren manu basel 3-3 waar man u zelfs nog in de laatste minuut gelijkmaakt. Man u, whats wrong with you ???

ja wel onterechte penalty waardoor basel 2-3 voorkwam, maja wel van 2-0 tot 2-2 teruggekomen daarvoor :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 20:20 ----------

oja en napoli villareal geklopt :roflol:

Vind je dat verrassend dan? Napoli timmert al jaren aan de weg met de driehoek Lavezzi, hamsik en Cavani hebben ze goud in handen. Ze hebben zelfs paar weken terug ook gewonnen van Inter
idd, die aanval is echt goddelijk.

ps: fan van the dog whisperer?:)

Chelea is wel sterk moet ik zeggen. Jammer van die idiote trainer die de leiding heeft bij Chelsea op dit moment. Torres wordt totaal verkeerd gebruikt. Kalou erin bij een 1-0 voorsprong ? Wat is dit voor logica ?

Ja, die idiote trainer heeft niet voor niks vorig jaar met Porto de EL gewonnen. Het is toch al wel even duidelijk dat Torres eigenlijk niet op zijn plaats is bij Chelsea?

Terug
Naar boven