AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Klopt, in engeland betalen ze voor een talent die op de bank zit bij bijv liverpool ook gewoon ff €20,- (zie Jordan Ibe). Geld speelt geen rol maar resultaten blijven uit, in de kwartfinale CL zat 1 engels team en dat was ook nog eens leicester:roflol:

Hoorde vanochtend dat Man City ook weer een nieuwe keeper heeft. Veel bombarie Bravo gehaald wat helemaal niet nodig was. Kan zeggen wat je wilt Hart was prima ook al is het niet mijn favo. Toen nog een of andere Zuid-Amerikaan en nu weer een ander. Uday kan kopen wat ie wilt chokend stranden ze in de qf's.

Spannend op Wembley

Is het triest gesteld met Engelse keepers als hij niet EPL niveau is maar wel nationale doelman.

t9BRwWb.jpg

Atlanta heeft het ook goed gedaan. Vorig jaar 13de, dit jaar 4de. :eek:

:eek: :eek: :eek:

Florenzi is ook een Romanista in hart en nieren.

Andries wel, Jaap niet.

Rip Totti, Terry, Lahm & Xabi Alonso

‘Hij zou bij Real na één jaar zijn ontslagen’
Arsenal-legende Tony Adams heeft maandag hard uitgehaald naar Arsène Wenger. De oud-verdediger van the Gunners hekelt de dominante positie van de manager binnen de organisatie van de Londense club en plaatst bovendien vraagtekens bij diens jaarsalaris.

Wenger trad in 1996 in dienst bij Arsenal en bleef de club altijd trouw. "Hij zei dat hij elke club in de wereld heeft afgewezen, maar hij zou bij Real Madrid na één jaar ontslagen zijn", vertelt Adams aan the Guardian. "Hij is bij Arsenal enorm dominant en het bestuur van de club doet er niets tegen. Hij heeft de teugels stevig in handen doordat hij de club zoveel geld oplevert. Ik denk niet dat Arsène afstand kan nemen van die positie; het is een verslaving."

"Hij heeft bovendien een vreemde relatie met geld", vervolgt het clubicoon. "Hij verdient dik negen miljoen euro, terwijl trainers in de jeugdopleiding het moeten doen met een jaarsalaris van 35.000 euro. De jeugdtrainers bij Chelsea verdienen 100.000 euro. Neem genoegen met acht miljoen euro per jaar en gun al die jeugdtrainers een verhoging", richt Adams zich tot Wenger.

shots fired

Tuchel vertrekt bij Dortmund

hoe mourinho dus echt letterlijk een vak heeft gemaakt van wedstrijden doodspelen

Wenger plakt er 2 jaar aan vast

Jordan Lukaku trapt na richting Wilmots: "Op geen enkel moment zag ik een voorbereiding die naam waardig"
De verloren EK-kwartfinale tegen Wales zindert duidelijk nog na bij Jordan Lukaku. In een interview met Sport/VoetbalMagazine haalt hij zwaar uit naar Marc Wilmots. "De enige instructie die ik kreeg was: 'Geef in balbezit de bal door aan Eden.' Dat is geen voetbal van hoog niveau", stelt de 22-jarige verdediger.

"Tegen Wales, en dat zeg ik met alle respect voor de tegenstander, moeten we ons altijd plaatsen. Maar als je slecht voorbereid naar het EK gaat, wordt het moeilijk om dat te winnen. Het is geen spelletje", steekt de jongere broer van Romelu van wal. "Op geen enkel moment zag ik een wedstrijdvoorbereiding die naam waardig. Dat mag je aan alle spelers vragen. Zij die het niet zeggen, doen dat omdat ze verkiezen er niet meer op terug te komen. Veel spelers vertelden openlijk dat ze naar Frankrijk gingen om het EK te winnen, maar wisten in zichzelf dat het gezien de voorbereiding moeilijk zou worden."

"Het was zeer basic allemaal. Op spelhervattingen werd niet getraind. Op verdedigende al helemaal niet en offensief was het: één arm betekende eerste paal, twee armen tweede paal. Jason (Denayer, nvdr) en ik hadden geen zelfvertrouwen. Als je twee jongeren naast elkaar zet en je hebt geen tactische voorbereiding, je geeft hen geen instructies mee... De enige wenk die ik kreeg was: geef in balbezit de bal door aan Eden. Wie denk je dat hij is? Een magiër? Eden is sterk, maar hij stond iedere keer tegenover drie man. Maar zodra ik in balbezit was, hoorde ik hen roepen: 'Geef aan Eden.' Dat is geen voetbal van hoog niveau", besluit Jordan.

Nu nog een wedstrijd van Jordan die naam waardig is.

‘Francesco Totti heeft niet genoeg gewonnen om een legende te zijn’
Alle ogen waren afgelopen zondag op het Stadio Olimpico gericht, waar Francesco Totti op veertigjarige leeftijd zijn laatste wedstrijd speelde voor AS Roma. Il Bimbo d’Oro wordt over het algemeen gezien als een van de grote voetbaliconen van de laatste decennia, maar Christophe Dugarry heeft zijn twijfels bij de heldenstatus van de Italiaan.

“Ik kan Totti niet bij de legendes scharen. Als hij zo’n goede speler was, had Roma wel meer gewonnen dan één enkel kampioenschap. Een legende wint zoveel meer dan dat”, begint de voormalig Frans international bij RMC. “We hebben het natuurlijk wel over een geweldige clubspeler. Zijn verhaal is romantisch, maar hoewel hij veel gescoord heeft, kan ik hem niet bij de allerbesten zetten.”

“Hij is wel wereldkampioen geworden, dat klopt. Maar hij was toen geen hoofdrolspeler, hij speelde niet veel”, vervolgt Dugarry zijn verhaal. “Hij heeft het nooit helemaal gemaakt en was dat omdat hij Rome niet wilde verlaten, of omdat hij nooit een interessante aanbieding heeft gehad?”

:roflol:

Eerste keer dat ik die Boussoufa zie spelen. Scoort net btw

Terug
Naar boven