AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

De Ligt weer ongelukkig in oranje

Azurri-San Marino gaat zeker 10-0 worden

Ajax schijt weer op hun eigen beleid.

Ik weet niet of je hier zo blij mee moet zijn als ajax supporter. Huntelaar speelt al tijden niet constant en vorig seizoen heeft hij er 2 gescoord las ik volgens mij. Daarnaast is Dolberg eerste spits en kan hij makkelijk een heel seizoen spelen, zo lang hij niet geblesseerd raakt natuurlijk. Huntelaar is ook niet echt de type speler die iedere wedstrijd lekker op de bank gaat zitten zoals je bij Oranje zag. ik moet het nog maar zien met hem.

Hij zal ook nog eens een vrij zwaar contract hebben neem ik aan. Bij Nederlandse clubs kan dat eigenlijk niet door de beugel voor een back-up.

198a6Na.jpg

+ 3 Goals uit 8 wedstrijden in Bekercompetities

Laatst bewerkt:
Verloren zoon terug bij Ajax. Heerlijk.

Mateo Cassierra werd vorig jaar zomer voor ruim vijf miljoen euro aangetrokken, maar slaagt er nog niet echt in om indruk te maken bij Ajax. Door de komst van Klaas-Jan Huntelaar is de kans aanwezig dat hij volgend seizoen verhuurd wordt.

Ajax schijt weer op hun eigen beleid.

waarom? het is juist Ajax beleid om oud spelers terug te halen naar de club. Huntelaar is wedstrijdfit en ervaren, een betere 2e spits dan dit ga je niet vinden

Ik weet niet of je hier zo blij mee moet zijn als ajax supporter. Huntelaar speelt al tijden niet constant en vorig seizoen heeft hij er 2 gescoord las ik volgens mij. Daarnaast is Dolberg eerste spits en kan hij makkelijk een heel seizoen spelen, zo lang hij niet geblesseerd raakt natuurlijk. Huntelaar is ook niet echt de type speler die iedere wedstrijd lekker op de bank gaat zitten zoals je bij Oranje zag. ik moet het nog maar zien met hem.

ze lijken daar allemaal vrij duidelijk in. Zowel Bosz als Overmars geeft aan dat Dolberg de nr 1. is op de spitspositie en Huntelaar zijn stand-in gaat worden. Die onderlinge competitie zal beidde spelers alleen maar tot het uiterste drijven.

waarom? het is juist Ajax beleid om oud spelers terug te halen naar de club. Huntelaar is wedstrijdfit en ervaren, een betere 2e spits dan dit ga je niet vinden

Hij zal ook nog eens een vrij zwaar contract hebben neem ik aan. Bij Nederlandse clubs kan dat eigenlijk niet door de beugel voor een back-up.

En staat hij dan ook geen jeugdspelers in de weg? Eerst nog maar eens zien of Dolberg wel blijft.

En staat hij dan ook geen jeugdspelers in de weg? Eerst nog maar eens zien of Dolberg wel blijft.

jeugdspelers alleen ga je geen prijzen mee pakken, dat is iets wat 5 jaar Frank de Boer ons wel heeft geleerd. Om hoge ogen te gooien moet er een gezonde mix zijn tussen aankopen en eigen jeugd. De transfer van Huntelaar past precies in het beleid zoals Cruijff dat graag had gezien. Een oud Ajacied met toonaangevende ervaring die bovendien de mentor rol ook op zich kan nemen.

wat betreft dolberg heb je gelijk, dat wordt inderdaad billen knijpen of die blijft maar zelfs dan heb je nu een prima vervanger in huis gehaald. Ik denk trouwens wel dat hij blijft, Overmars en Bosz hebben duidelijk aangegeven dat hij het vertrouwen als de eerste spits heeft.

jeugdspelers alleen ga je geen prijzen mee pakken, dat is iets wat 5 jaar Frank de Boer ons wel heeft geleerd. Om hoge ogen te gooien moet er een gezonde mix zijn tussen aankopen en eigen jeugd. De transfer van Huntelaar past precies in het beleid zoals Cruijff dat graag had gezien. Een oud Ajacied met toonaangevende ervaring die bovendien de mentor rol ook op zich kan nemen.

Daar kan ik mij wel in vinden.

Hoop alleen dat het geen gevalletje Heitinga zal worden, daar hij een nogal slap seizoen achter de rug heeft. Maar dat zal wel niet. Zelfs op 75% van zijn mogelijkheden zie ik Huntelaar er nog steeds 25 maken in Nederland.

Had eigenlijk gedacht dat PSV hem zou halen.
wat betreft dolberg heb je gelijk, dat wordt inderdaad billen knijpen of die blijft maar zelfs dan heb je nu een prima vervanger in huis gehaald. Ik denk trouwens wel dat hij blijft, Overmars en Bosz hebben duidelijk aangegeven dat hij het vertrouwen als de eerste spits heeft.

Ik had misschien eerst eens gepolst bij Tottenham of ze Janssen kunnen huren in het geval Dolberg vertrekt.

Dolberg schauduwspits achter Huntelaar volgens Keje Molenaar.

Daar kan ik mij wel in vinden.

Hoop alleen dat het geen gevalletje Heitinga zal worden, daar hij een nogal slap seizoen achter de rug heeft. Maar dat zal wel niet. Zelfs op 75% van zijn mogelijkheden zie ik Huntelaar er nog steeds 25 maken in Nederland.

Had eigenlijk gedacht dat PSV hem zou halen.

tussen Heitinga en Huntelaar zit wel 1 heel groot verschil.. Huntelaar is wedstrijd fit en kan spelen, Heitinga was geblesseerd toen we hem binnenhaalden. Wat je zegt, zelfs op 75% van zijn kunnen kan huntelaar makkelijk meekomen in de eredivisie.

Ik had misschien eerst eens gepolst bij Tottenham of ze Janssen kunnen huren in het geval Dolberg vertrekt.

is dat realistisch dan? Jezelf in je 2e jaar verhuren betekend in de praktijk vaak het einde van je tijd bij een club :(

Dolberg schauduwspits achter Huntelaar volgens Keje Molenaar.

hij roept maar iets.. net zoals dat Traoré en Onana ziek waren in de finale. Soccernews moet je nooit serieus nemen ;)

Denk dat Janssen sowieso al de klos is bij Tottenham. Toen Kane even out was kreeg Son zelfs de voorkeur als centrumspits.

nS2fg9Y.jpg

Maar 3 volledige wedstrijden in de PL. Man, man, man!

Laatst bewerkt:
Als Huntelaar speelt zal hij wel een betere aanvoer van de flanken moeten krijgen dan Dolberg. Maar dat komt wel goed met Kluivertje.

Laatst bewerkt:
Benieuwd of RVP ook zijn carriere afsluit in de eredivisie

Terug
Naar boven