Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Deze gast heeft dus echt 12k ontvangen van psv, wauw, wat een fucking idioot.

mag m wel

Belotti op de verlanglijst van Milan. :cool:

lHHFzY9.jpg

Ik begrijp overigens niet waarom ze Montella aan boord houden.

Denk dat Janssen sowieso al de klos is bij Tottenham. Toen Kane even out was kreeg Son zelfs de voorkeur als centrumspits.

Maar 3 volledige wedstrijden in de PL. Man, man, man!

Ik had sowieso al mijn bedenkingen bij die transfer. Hij had slecht 1 goed seizoen gedraaid in de eredivisie en dan vervolgens moet je bij een engelse topclub Harry Kane uit de basis gaan proberen te spelen. Dat is best een lastige opgave :windup:

Alex Morgan wint cl w

"nu meer dan ooit"

Dus hij blijft? :)

Ja die gaat toch blijven, wel mooi om te zien dat hij na dat nieuws Atletico toch trouw blijft. Ze krijgen dalijk ook nog Kranevitter en Vietto terug van uitlenen aan Sevilla die allebei ook weer wat ervaring op hebben gedaan en als ze hun selectie behouden zie ik ze toch wel als titelkandidaat.

Morgen eindelijk de champions league en dan is het weer 2 weken wachten tot er een beetje fatsoenlijk voetbal komt(Confederations cup)

Als Huntelaar speelt zal hij wel een betere aanvoer van de flanken moeten krijgen dan Dolberg. Maar dat komt wel goed met Kluivertje.
Ja die gaat toch blijven, wel mooi om te zien dat hij na dat nieuws Atletico toch trouw blijft. Ze krijgen dalijk ook nog Kranevitter en Vietto terug van uitlenen aan Sevilla die allebei ook weer wat ervaring op hebben gedaan en als ze hun selectie behouden zie ik ze toch wel als titelkandidaat.

Morgen eindelijk de champions league en dan is het weer 2 weken wachten tot er een beetje fatsoenlijk voetbal komt(Confederations cup)

Atletico mag ook geen ingaande transfers doen, dat beroep hebben ze verloren. Dus die laten hem nooit gaan als ze niet in staat zijn om een vervanger te halen.

: fuu:

Het is nu ook niet alsof Man Utd sportief gezien aantrekkelijker is voor Griezmann dan Atlético.

:scratch:

In 2015 anders best een aantal keren vermaakt bij WK vrouwenvoetbal. Het is in ontwikkeling, en dat zie je aan het niveau. Gaat echt omhoog. Het is niet te vergelijken met mannen, maar dat is hetzelfde als met tennis, wielrennen etc.

Terug
Naar boven