- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Club Brugge bevestigt vertrekwens ex-AjaciedHet lijkt er sterk op dat Rick Karsdorp zich binnen afzienbare tijd speler van AS Roma mag noemen, zo weet Voetbal International te melden. De entourage van de rechterverdediger is momenteel in de Italiaanse hoofdstad om te onderhandelen over een overstap. Een akkoord zou al aanstaande zijn.
Barcelona meldt zich in Londen met Rafinha als ruilmiddelHet Laatste Nieuws wist vorige week al te melden dat Ricardo van Rhijn alweer wil vertrekken bij Club Brugge. Vincent Mannaert, sportief manager bij Blauw-Zwart, geeft tegenover Het Nieuwsblad toe dat de ex-Ajacied zich niet op zijn plaats voelt in België en dat er gezocht wordt naar een oplossing.
Barcelona gaat ver voor de diensten van Héctor Bellerin. Naast een transfersom zijn de Catalanen bereid Rafinha van de hand te doen en te ruilen voor de rechtsback van Arsenal, zo meldt de Daily Mirror. De Engelsen willen de verdediger niet kwijt en hebben een uitstekende onderhandelingspositie, daar de Spanjaard vorig jaar zijn contract nog verlengde tot de zomer van 2022.
Hij zou niet het enige jeugdproduct zijn dat deze zomer terugkeert. Volgens The Telegraph lichten de Catalanen de terugkoopoptie in het contract van Gerard Deulofeu van twaalf miljoen euro. De rechtsbuiten is opgebloeid bij AC Milan, nadat hij bij Everton niet aan de bak kwam.

"Ik vertrek met een goed gevoel, omdat ik weet dat ik er alles aan gedaan heb om onze doelstellingen te realiseren", zegt Van Breukelen volgens het ANP. "Maar ik blijf zelfkritisch. Het is mij onvoldoende gelukt om mijn en onze ambities waar te maken. Daaruit trek ik mijn conclusies."
De bond zal proberen om op 1 augustus een nieuwe technisch directeur aan te stellen.

Kenedy was een jaar geleden al in beeld om op tijdelijke basis over te komen naar PSV, maar koos toen voor een uitleenbeurt bij Watford. Voetbal International weet te melden dat de Eindhovenaren in de komende maanden weleens opnieuw aan zouden kunnen kloppen bij Chelsea, aangezien PSV de Braziliaan ziet als een mogelijke opvolger van Jetro Willems.
De Telegraaf heeft verzonnen dat Fred Rutten een van de kandidaten is