AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Denk eerder dat Ronaldo zinspeelt op een salarisverhoging zodat hij de Spaanse belastingdienst ervan kan betalen

Feyenoord gaat akkoord met transfersom van twaalf miljoen euro
Het lijkt er sterk op dat Rick Karsdorp zich binnen afzienbare tijd speler van AS Roma mag noemen, zo weet Voetbal International te melden. De entourage van de rechterverdediger is momenteel in de Italiaanse hoofdstad om te onderhandelen over een overstap. Een akkoord zou al aanstaande zijn.
Club Brugge bevestigt vertrekwens ex-Ajacied
Het Laatste Nieuws wist vorige week al te melden dat Ricardo van Rhijn alweer wil vertrekken bij Club Brugge. Vincent Mannaert, sportief manager bij Blauw-Zwart, geeft tegenover Het Nieuwsblad toe dat de ex-Ajacied zich niet op zijn plaats voelt in België en dat er gezocht wordt naar een oplossing.
Barcelona meldt zich in Londen met Rafinha als ruilmiddel
Barcelona gaat ver voor de diensten van Héctor Bellerin. Naast een transfersom zijn de Catalanen bereid Rafinha van de hand te doen en te ruilen voor de rechtsback van Arsenal, zo meldt de Daily Mirror. De Engelsen willen de verdediger niet kwijt en hebben een uitstekende onderhandelingspositie, daar de Spanjaard vorig jaar zijn contract nog verlengde tot de zomer van 2022.

Hij zou niet het enige jeugdproduct zijn dat deze zomer terugkeert. Volgens The Telegraph lichten de Catalanen de terugkoopoptie in het contract van Gerard Deulofeu van twaalf miljoen euro. De rechtsbuiten is opgebloeid bij AC Milan, nadat hij bij Everton niet aan de bak kwam.

Laatst bewerkt:
15 miljoen voor Karsdorp

Tim Cahill is er nog steeds bij bij Australië

Wat een aankoop, zonder city gekocht en ook nog eens en 6 jaar vastgelegd. Benieuwd wat ze ervoor hebben betaald.

Eindelijk, kunnen we ons nu gaan concentreren op andere verkopen / aankopen. Van Ginkel bijvoorbeeld, alhoewel ik wel twijfel of Van Ginkel zelf wil komen.

Rik Elfrink(ED) bevestigt zojuist dat van Ginkel graag weer naar PSV komt en dat psv nu bezig is om hem te kopen ipv te huren.

Lozano heeft wss met alle bonussen etc max 10miljoen gekost en is 100% van PSV alleen is er bij een doorverkoop 40% van de winst voor zijn vorige club

Perez heeft eigenlijk alle geruchten rondom ronaldo ontkracht alleen mag hij zich wel 31 juli voor de rechter verdedigen

Modric zit ook al in een rechtzaak in kroatië maar dan om meineed en om het compleet te maken is Mourinho voor zijn tijd bij Real ook aangeklaagd door de fiscus in Spanje

Neymar had al een medische keuring bij Real voor hij naar Barca ging maar bleek uiteindelijk niet haalbaar?

Zo dat was het wel weer voor vandaag

• Like
Waarderingen: mat
Link VI

Hij wou toch een topsportklimaat creëren met Ramos als maatstaf?

Erelijst a la El Blanquito is cool. Dat niet.

Volgens Valentijn Driessen van de Telegraaf zou een evaluatiegesprek negatief hebben uitgevallen voor Van Breukelen. Van Breukelen zou ontslagen worden maar mag de eer aan zichzelf houden van de KNVB.

Niemand zat nog op hem te wachten en zijn laatste persconferentie was bijna een comedyshow. Het zat er daarom al wel een poosje aan te komen: Hans van Breukelen stopt als technisch directeur bij de KNVB. De bond zal proberen om op 1 augustus een nieuwe technisch directeur aan te stellen. Van Breukelen was iets langer dan een jaar in dienst van de KNVB.

"Ik vertrek met een goed gevoel, omdat ik weet dat ik er alles aan gedaan heb om onze doelstellingen te realiseren", zegt Van Breukelen volgens het ANP. "Maar ik blijf zelfkritisch. Het is mij onvoldoende gelukt om mijn en onze ambities waar te maken. Daaruit trek ik mijn conclusies."

Vooruit, nog één keer die persconferentie:

Michael Reiziger T1 Jong Ajax

‘PSV hoopt vervanger Willems op te kunnen pikken bij Chelsea’
Kenedy was een jaar geleden al in beeld om op tijdelijke basis over te komen naar PSV, maar koos toen voor een uitleenbeurt bij Watford. Voetbal International weet te melden dat de Eindhovenaren in de komende maanden weleens opnieuw aan zouden kunnen kloppen bij Chelsea, aangezien PSV de Braziliaan ziet als een mogelijke opvolger van Jetro Willems.

Terug
Naar boven