Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Louis van Gaal wil alleen algemeen directeur worden volgens mij, geen technisch

PSV wil Van Ginkel definitief overnemen en gaat voor grote schoonmaak
Adam Maher, Marcel Ritzmaier en Menno Koch mogen uitkijken naar een andere club. De PSV’ers hebben te horen gekregen dat ze niet langer gewenst zijn in Eindhoven. Dat zegt Marcel Brands, technisch manager van PSV, in gesprek met het Eindhovens Dagblad. Ook Rai Vloet maakt komend seizoen waarschijnlijk geen deel uit van de selectie: hij mag worden verhuurd. Marco van Ginkel speelt mogelijk volgend seizoen nog wel in het Philips Stadion.
‘Juventus bindt zeventienjarig megatalent en overweegt verhuur aan Ajax’
Juventus wil Kean de komende tijd langzaam laten rijpen in de Onder-19 van de club, totdat de aanvaller klaar is voor een plaats in het eerste elftal. Raiola heeft echter een ander plan met zijn cliënt en zint op een verhuur. Ajax zou Kean graag op huurbasis over willen nemen van de Oude Dame, terwijl ook Hellas Verona in geïnteresseerd is in de zeventienjarige aanvaller.
‘De Jong wil zich ondanks twijfels Newcastle bewijzen in Premier League’
Siem de Jong hoopt dat hij nog niet is uitgespeeld in Engeland. De middenvelder, die het afgelopen jaar werd verhuurd aan PSV, wil zijn laatste kans pakken bij Newcastle United, zo weet de Evening Chronicle te melden. De verhuurperiode van De Jong eindigt op 3 juli en de middenvelder wordt dan terugverwacht bij Newcastle. PSV zou niet geïnteresseerd zijn om de ex-Ajacied definitief over te nemen.

Over Red Bull die een Nederlandse club wil kopen hoor je ook weinig meer van. FC. Emmen staat te springen denk ik.

Was wel een heerlijke goal van Saul, wel lucky bij het afronden. Ben benieuwd naar tweede helft want portugal krijgt ook zijn kansjes al had bellerin er al 0-2 van moeten maken

Alsjeblieft geen van gaal. Of hij moet een (tijdelijke) functie krijgen tot wk en waarbij hij nooit voor een camera hoeft te verschijnen. Ik vind het weleens tijd worden voor een nieuwe lichting mensen binnen de knvb.

Ik zou er niet van opkijken als Louis van Gaal beide functies gaat bekleden.
Hmm, ze hadden in de tijd van Van Oostveen juist de technisch manager (Van Breukelen) in het leven geroepen omdat er teveel kritiek kwam op Van Oostveen en de roep om een technische man 'met voetbalverstand' groter werd. Mijn verwachting is niet dat ze dat terug gaan draaien als in de zin dat één iemand beide functies zal bekleden.
Alsjeblieft geen van gaal. Of hij moet een (tijdelijke) functie krijgen tot wk en waarbij hij nooit voor een camera hoeft te verschijnen. Ik vind het weleens tijd worden voor een nieuwe lichting mensen binnen de knvb.
Dat laatste vind ik ook. Maar de geringe goede mensen uit de nieuwe lichting zijn niet beschikbaar en verder is er weinig aanwas. Ik ben dan wel PSV-fan maar Gerbrands en Brands zouden niet misstaan bij de KNVB. Zou een hoop rust geven, maar zij gaan het nevernooit doen op het moment.

Hmm, ze hadden in de tijd van Van Oostveen juist de technisch manager (Van Breukelen) in het leven geroepen omdat er teveel kritiek kwam op Van Oostveen en de roep om een technische man 'met voetbalverstand' groter werd. Mijn verwachting is niet dat ze dat terug gaan draaien als in de zin dat één iemand beide functies zal bekleden.

Als hij komt dan denk ik dat hij, ongeacht de bestaande constructie, zeer veel macht zal verwerven. (i.e. eisen)

Wie weet herstructureren ze het gewoon weer helemaal? :dunno:

Als Van Gaal komt dan zal scholletje er ook weer in glibberen.

Is Wim Jansen geen kandidaat? René Meulensteen zal ook weer nergens genoemd worden.

Laatst bewerkt:
Wim wordt 71. Laat die man lekker scouten a la Piet de Visser

Een structuur neerzetten om verder op te bouwen moet nog wel lukken.

Transferinkomsten en -uitgaven sinds 2012/2013

xxl.jpg

Ajax laat oog vallen op Argentijns international voor backpositie
Ajax werd onlangs al in verband gebracht met de komst van Júnior Tavares en de Braziliaan lijkt niet de enige Zuid-Amerikaanse kandidaat om de verdediging van de Amsterdammers te komen versterken. Ajax zou namelijk zijn oog hebben laten vallen op Emmanuel Más, op dit moment nog actief bij het Turkse Trabzonspor.

Donnarumma overweegt draai van 180 graden na gesprek
De soap rond Gianluigi Donnarumma duurt voort. Nadat de talentvolle keeper eerst weigerde zijn tot medio 2018 lopende contract te verlengen, wil de pupil van zaakwaarnemer Mino Raiola nu wellicht toch een nieuw contract ondertekenen bij AC Milan, meldt Sky Italia.

De verbeterde contractaanbieding die de achttienjarige sluitpost afgelopen donderdag naast zich neerlegde, zou hij nu toch weer in overweging nemen. Vooral Marco Fassono zou hebben ingepraat op de jonge Italiaanse doelman. De directeur van de club zou ervoor gezorgd hebben dat Donnarumma toch denkt aan een contractverlenging. Real Madrid, Paris Saint-Germain en Manchester United, die werden genoemd als mogelijk nieuwe werkgever, lijken de interesse dus op een lager pitje te moeten zetten.

Sinisa Mihajlovic, de coach die Donnarumma liet debuteren in het eerste van AC Milan, zegt tegen Sky Italia dat de keeper langer bij de club moet blijven. “Hij is nog maar achttien jaar. Hij heeft tijd nodig om nog beter te worden. Dat gaat beter bij een club waar iedereen van hem houdt en hem de ruimte geeft om te groeien”, aldus de huidige trainer van Torino. “Hij heeft nog twintig jaar aan carrière voor zich. Er is geen reden tot haast.”

Transfer voor Iniesta op komst
FC Barcelona wordt de laatste weken steeds hardnekkiger gelinkt aan Marco Verratti, de kleine Italiaan van Paris Saint-Germain. Er werd gezegd dat Ivan Rakitic plaats zou gaan maken middels een transfer naar Juventus, maar als het aan een andere Italiaanse club ligt wordt dat Andres Iniesta.

Volgens de Gazzetta dello Sport heeft Inter Milan namelijk navraag gedaan naar Iniesta, die nog over een contract van één seizoen beschikt bij Barça. Volgens de roze sportkrant sprak Inter-directeur Piero Ausilio reeds met Ariedo Braida, zijn collega van de Catalaanse grootmacht.

Laatst bewerkt:
Tja iniesta is helaas niet meer dezelfde als bijv 5 jaar geleden maar dat kan ook haast niet anders, hij heeft dit seizoen ook niet meer veel gespeeld en waar hij bij barca waarschijnlijk niet eens is meer altijd start als hij fit is het komende seizoen kan dat wel bij juve, ook Inter wordt genoemd.

Het lijkt me beter dat hij zijn contact tot 2018 uit doet, en dan pas vertrekt.

hij heeft dit seizoen ook niet meer veel gespeeld

Wel wat blessures hier en daar.

sKDJsvl.jpg

Daarom moet Barcelona, mijn inziens, meer gelijkwaardige wisselmogelijkheden hebben voor hun middenveld.

Laatst bewerkt:
Wtf is dat toch in spanje met die belastingdienst?
Voetbalzone - Meepraten over voetbal.

Nu ook al Di Maria. Zouden er dan rare constructies zijn die overal werken maar niet in Spanje dat iedereen die flink verdiend daar wordt aangepakt of hoe zit dat?

In Spanje gelden ook een aantal aantrekkelijke belastingvoordelen (geen vermogensbelasting bv/ gunstige lijfrente uitkeringen/ en in bepaalde gevallen is het mogelijk om meerwaarde van BV onbelast te ontvangen), je moet je alleen wel goed laten voorlichten.

Terug
Naar boven