AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Prima die normale types uit de Nordic Countries

Zoon van

Zal wel niets meer worden, of het moet een laatbloeier zijn. Gaat hij nu ook bij Alavés met 'Enzo' op zijn shirt spelen? :o

Moest ff lachen

Als het gaat om zonen van dan zet ik momenteel mijn geld in op Kluivert, Simeone en misschien Chiesa.

Matavz is wel een super aankoop van Vitesse, vond het een erg goede spits bij Groningen maar bij PSV kwam hij toch iets te kort

Zal wel niets meer worden, of het moet een laatbloeier zijn. Gaat hij nu ook bij Alavés met 'Enzo' op zijn shirt spelen? :o

Nou, niets... Hij kan best een aardig potje voetballen, maar om zn vader te evenaren moet je wel bij de top 5 van de wereld zitten en dat gaat hij niet worden.

Ik denk dat hij het moeilijk zal hebben om zelfs in Alaves basisspeler te zijn.

Ondertussen ten huize Superturk Turan.

Als het gaat om zonen van dan zet ik momenteel mijn geld in op Kluivert, Simeone en misschien Chiesa.

Ben benieuwd of Marcos Llorente zijn kans zal krijgen bij Madrid volgend seizoen. Nog een jaartje Alavés zou wellicht niet slecht zijn.

Laatst bewerkt:
Ajax heeft zich versterkt met Benjamin van Leer. De doelman komt over van Roda JC en tekent in Amsterdam een vierjarig contract. De 25-jarige keeper volgt in Amsterdam de vertrokken Diederik Boer op. Laatstgenoemde was de afgelopen drie seizoenen de tweede doelman van Ajax. Hij vertrok reeds transfervrij naar PEC Zwolle. Ajax betaalt naar verluidt zeven ton voor Van Leer.
Barcelona heeft vrijdag gebruikgemaakt van de terugkoopclausule in het contract van Gerard Deulofeu. De buitenspeler komt daardoor over van Everton en wordt tot medio 2019 vastgelegd door Barcelona, zo maakt de grootmacht bekend. In de komende dagen worden de laatste puntjes op de i gezet. Het afgelopen halfjaar kwam Deulofeu op huurbasis uit voor AC Milan.

Lionel Messi trouwt vandaag met zijn Antonella

1807007705.jpg
Op de gastenlijst staan Messi's huidige ploegmaats bij Barcelona, onder wie Neymar, Suarez en Piqué en zijn partner Shakira, net als voormalige ploegmaats Eto'o, Fabregas. Ook een aantal spelers van de Argentijnse selectie, zoals Angel Di Maria en Sergio Agüero, zullen hun opwachting maken. Bovendien kreeg de voltallige staf van Barcelona een uitnodiging in de bus.

Zijn niet uitgenodigd: ex-trainers Pep Guardiola en Luis Enrique, en Diego Maradona.

Is Messi eigenlijk zo'n Argentijn die vloeiend Italiaans spreekt?

Se bastasse una bella canzone
A far piovere amore
Si potrebbe cantarla un milione
Un milione di volte
Bastasse già

:rocker2:

Zolang het maar geen scootmobiel was.

Mooie tor

De laatste vijf toernooien:

Spanje: 3x finale
Duitsland: 2x finale (1x halve finale)

VDyn7ji.jpg