- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Update 12.50 uur - Geen onderhandelingen tussen PSV en AZ: ‘Ik weet van niks’
PSV zou verregaande interesse hebben in Derrick Luckassen en zich zelfs al gemeld hebben bij AZ om de onderhandelingen over de multifunctionele verdediger te starten. De speler zelf is zich echter nergens van bewust: “Ik weet van niks”, laat hij weten aan AZ Fanpage. Ook zijn zaakwaarnemer José Fortes Rodriguez ontkent dat een transfer naar PSV op stapel staat: “Dit is niet waar.”

Urby Emanuelson is volgend seizoen mogelijk in de Eredivisie te bewonderen. De multifunctionele linkspoot traint de komende tijd mee met FC Utrecht, zo laten de Domstedelingen zondagavond weten via een officiële verklaring. Een toekomstige definitieve samenwerking lijkt eveneens tot de mogelijkheden te behoren.
Vond Urby altijd wel een goed spelertje hoor, als het bij hem conditioneel goed is heeft Utrecht een goede aan hem. Ben sowieso wel benieuwd naar Utrecht, gaan denk ik weer makkelijk een plek 4 halenDoet me denken aan De Guzman. Hij stond nog in de basis tegen Brazilië in 2014.
![]()
Mendy voor 50 miljoen naar Engeland dus je kan wel hoog in de boom gaan zitten voor je 5e kampioenschapsbasisspeler.