AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Update 12.50 uur - Geen onderhandelingen tussen PSV en AZ: ‘Ik weet van niks’
PSV zou verregaande interesse hebben in Derrick Luckassen en zich zelfs al gemeld hebben bij AZ om de onderhandelingen over de multifunctionele verdediger te starten. De speler zelf is zich echter nergens van bewust: “Ik weet van niks”, laat hij weten aan AZ Fanpage. Ook zijn zaakwaarnemer José Fortes Rodriguez ontkent dat een transfer naar PSV op stapel staat: “Dit is niet waar.”

Zou de Telegraaf weer eens iets over PSV hebben verzonnen, de laatste tijd verzinnen die echt heel veel onzin over PSV. PSV heeft alles goed dichtgetimmerd qua informatiedeling.

41ED0C8D00000578-4654150-image-a-63_1498867831471.jpg

Ze worden zo snel groot. :treuren:

De Coentrão van Barcelona. Vreselijk nieuws! :D

Laatst bewerkt:
Coentrão's enige reden dat hij overleeft bij Real is dat hij het billemaatje is van Ronnie. Mathieu is niemands billemaatje. Schijnt nooit iets te zeggen (aldus oud-ploegmaat Maduro)

Al is de verwijdering nog zo snel.... Noem dan een ander op die er wel in hoort te staan? Arnold Mühren? Was voor EPL era

Celtic wil Musonda... Dan had hij beter bij Anderlecht gebleven ipv uiteindelijk naar de Schotse competitie te gaan.
Hij begint nu toch op een gefaald talent te lijken...

Laatst bewerkt:
Charly junior? Die andere twee lijken zelfs van de aardbol verdwenen. Het is vooral een domme zet van hun vader geweest. In die tijd ging Anderlecht best ver om talenten aan zich te binden.

Video refs :roflol: Hey Marco. Bedankt he!

• Like
Waarderingen: mat
Urby Emanuelson is volgend seizoen mogelijk in de Eredivisie te bewonderen. De multifunctionele linkspoot traint de komende tijd mee met FC Utrecht, zo laten de Domstedelingen zondagavond weten via een officiële verklaring. Een toekomstige definitieve samenwerking lijkt eveneens tot de mogelijkheden te behoren.

Doet me denken aan De Guzman. Hij stond nog in de basis tegen Brazilië in 2014.

lpGUKSW.jpg

Doet me denken aan De Guzman. Hij stond nog in de basis tegen Brazilië in 2014.

lpGUKSW.jpg
Vond Urby altijd wel een goed spelertje hoor, als het bij hem conditioneel goed is heeft Utrecht een goede aan hem. Ben sowieso wel benieuwd naar Utrecht, gaan denk ik weer makkelijk een plek 4 halen

Niet in de finale spelende CL winnaar Terry naar Villa.

Kongolo schijnt gesprekken te voeren met AS Monaco

15 miljoen maar voor Kongolo :(
Inb4 Nelom als linksback.

Terug
Naar boven