MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Als een waterdrager al zoveel waard is...

Guardado wss naar betis sevilla voor max 2 miljoen.. die gasten zijn nu nog de transfersom van die robert aan het afbetalen die al lang weg is bij psv wat over ik dacht 8 ton ging dus snap niet waarom ze zaken met hun doen.

Milan is ook echt heerlijk bezig, calhanoglu ook al binnen, die kunnen aan een mooi team bouwen volgend jaar

Wordt tijd dat er weer eens wat leven in de brouwerij komt bij PSV, versterkingen/verkopen

Dinsdagochtend kwamen al geruchten naar buiten dat Frank de Boer zijn oog heeft laten vallen op Joël Veltman en Kenny Tete, maar zij lijken niet de enige verdedigers van Ajax te zijn die op het lijstje bij Crystal Palace staan. Het Spaanse Sport meldt namelijk dat the Eagles ook van plan zijn om zich bij Marc Overmars te melden voor Davinson Sánchez.

Zjwo4.gif

Alexandre Lacazette gaat definitief naar Arsenal, zo zegt Jean-Michel Aulas, de voorzitter van Olympique Lyon. In gesprek met Le Progress stelt de Fransman dat de spits binnen 48 uur speler van the Gunners is. In de komende dagen reist Lacazette af naar Londen om de deal rond te maken.

Originele transfer! 't Is volgens mij de eerste Fransoos bij Arsenal.

Laatst bewerkt:
Robert, die naam heb ik al tijd niet gehoord :) scoorde hij ooit niet eens een belangrijke pingel voor PSV? of was dat Tardelli?

Ik denk dan idd ook altijd meteen aan die beslissende penalty, enige wat hij goed heeft gedaan bij psv.

Ik wou zeggen dat ik enkel onder de indruk ben van Conti, maar die heeft blijkbaar nog niet getekend. :roflol:
Andre silva kan zomaar topspits worden, ben erg benieuwd hoe hij gaat presteren.

Mag m wel

• Like
Waarderingen: mat
Jammer dat psg hem uiteindelijk toch niet heeft gehaald, is vaak beoordeeld op zijn dwaze acties(met als hoogtepunt dat hij bijna iemand zijn rug kapot schopte) bij Real maar nadat mourinho weg is gegaan daar heb ik die acties nooit meer gezien bij hem. Was afgelopen ek ook de man van het toernooi, ijzersterke verdediger die inderdaad alles uit zijn carriere heeft gehaald wat hij kon

Edit: eerdere deze week werd gemeld dat sneijder wss naar een italiaanse subtopper ging, ben even de naam kwijt. Nu wordt gezegd dat dat niet doorgaat en hij naar LA galaxy gaat

Zal er ooit wel eens na '86 iemand nee gezegd hebben tegen Armando?

Laatst bewerkt:
Zat pas een stuk van die docu over Fernando Ricksen te kijken. Toen lieten ze een stukje van een benefietdag zien die georganiseerd werd ten behoeve van Stichting ALS(?) en Diego zou daar zijn opwachting maken.. helaas kwam 'ie niet opdagen maar had ie het geld wel in ontvangst genomen. Toen ben ik eigenlijk het laatste stukje respect voor Diego verloren.

Terug
Naar boven