- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dinsdagochtend kwamen al geruchten naar buiten dat Frank de Boer zijn oog heeft laten vallen op Joël Veltman en Kenny Tete, maar zij lijken niet de enige verdedigers van Ajax te zijn die op het lijstje bij Crystal Palace staan. Het Spaanse Sport meldt namelijk dat the Eagles ook van plan zijn om zich bij Marc Overmars te melden voor Davinson Sánchez.
Alexandre Lacazette gaat definitief naar Arsenal, zo zegt Jean-Michel Aulas, de voorzitter van Olympique Lyon. In gesprek met Le Progress stelt de Fransman dat de spits binnen 48 uur speler van the Gunners is. In de komende dagen reist Lacazette af naar Londen om de deal rond te maken.
Milan is ook echt heerlijk bezig, calhanoglu ook al binnen, die kunnen aan een mooi team bouwen volgend jaar

Was Robert, kwartfinale CL 2005.Robert, die naam heb ik al tijd niet gehoordscoorde hij ooit niet eens een belangrijke pingel voor PSV? of was dat Tardelli?
Andre silva kan zomaar topspits worden, ben erg benieuwd hoe hij gaat presteren.Ik wou zeggen dat ik enkel onder de indruk ben van Conti, maar die heeft blijkbaar nog niet getekend.![]()
Andre silva kan zomaar topspits worden, ben erg benieuwd hoe hij gaat presteren.