- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt. Nee, dat was volgens mij bij VI een keer de wereld in geslingerd. Volgens mij was het zo dat hij op het laatste moment nog buitenproportioneel meer geld wou zien. Maar goed, de echte reden zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen. Kan zomaar zijn dat ie ergens laveloos in de goot lag.Was dat in Limburg? Reden was toch dat ze geen h**ren voor hem zouden regelen?
Was in het midden oosten dacht ik om een stuk meer binnen te harken op hetzelfde tijdstipJa klopt. Nee, dat was volgens mij bij VI een keer de wereld in geslingerd. Volgens mij was het zo dat hij op het laatste moment nog buitenproportioneel meer geld wou zien. Maar goed, de echte reden zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen. Kan zomaar zijn dat ie ergens laveloos in de goot lag.
PSV wil boter bij de vis, dus dat ze direct de hele transfersom overmaken. Transfer met Robert in 2007 hoop financieel gezeik gehad.Guardado hard op weg naar Betis, PSV wil bankgaranties
Napels' ereburger Maradona: ik betalen? Ik spuug ze in hun gezicht!En als hij komt opdagen zoekt hij ruzie met bijvoorbeeld Juan Verón.Het is sowieso gênant om die vetz*k nog op een voetbalveld te zien.
Real Madrid heeft de komst van Theo Hernández afgerond. De transfer van de verdediger van Atlético Madrid hing al lange tijd in de lucht en woensdagmiddag was er eindelijke witte rook waar te nemen in de Spaanse hoofdstad. De Koninklijke betaalt dertig miljoen voor de Frans jeugdinternational, die een contract tot 2023 heeft getekend. .
Hernández sloot zich in 2007 aan bij de jeugdopleiding van Atlético, maar heeft nooit een officieel duel voor de club gespeeld. De linksback werd gezien als groot talent bij Atlético, maar is nu dus vertrokken naar de aartsrivaal. Hernández is de eerste speler sinds Santiago Solari in het jaar 2000 die rechtstreeks van de ene naar de andere Madrileense club verkast. Het afgelopen seizoen werd Hernández gestald bij Deportivo Alavés, waarvoor hij 32 duels speelde.

Olympique Lyon probeert Barcelona-aanvaller Munir El Haddadi over te nemen als vervanger van Alexandre Lacazette, meldt Sport.
Romelu Lukaku wordt mogelijk de duurste voetballer aller tijden. De Daily Mail pakt donderdag namelijk uit met het bericht dat Manchester United een transfer van Lukaku naar Chelsea wil voorkomen door zélf toe te happen. De deal zou afgerond kunnen worden bij een transfersom van 114 miljoen euro.