MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Was dat in Limburg? Reden was toch dat ze geen h**ren voor hem zouden regelen?

Was dat in Limburg? Reden was toch dat ze geen h**ren voor hem zouden regelen?
Ja klopt. Nee, dat was volgens mij bij VI een keer de wereld in geslingerd. Volgens mij was het zo dat hij op het laatste moment nog buitenproportioneel meer geld wou zien. Maar goed, de echte reden zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen. Kan zomaar zijn dat ie ergens laveloos in de goot lag.

En als hij komt opdagen zoekt hij ruzie met bijvoorbeeld Juan Verón. :roflol: Het is sowieso gênant om die vetz*k nog op een voetbalveld te zien.

Ja klopt. Nee, dat was volgens mij bij VI een keer de wereld in geslingerd. Volgens mij was het zo dat hij op het laatste moment nog buitenproportioneel meer geld wou zien. Maar goed, de echte reden zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen. Kan zomaar zijn dat ie ergens laveloos in de goot lag.
Was in het midden oosten dacht ik om een stuk meer binnen te harken op hetzelfde tijdstip

Guardado hard op weg naar Betis, PSV wil bankgaranties

Het beste Diego moment is toen hij, als bondscoach van Argentinië, in de catacomben stond te schreeuwen 'ze zijn bang van ons'. (of iets in die zin)

Het probleem was dat ze tegen 11 Duitsers speelden.

Real Madrid heeft de komst van Theo Hernández afgerond. De transfer van de verdediger van Atlético Madrid hing al lange tijd in de lucht en woensdagmiddag was er eindelijke witte rook waar te nemen in de Spaanse hoofdstad. De Koninklijke betaalt dertig miljoen voor de Frans jeugdinternational, die een contract tot 2023 heeft getekend. .

Hernández sloot zich in 2007 aan bij de jeugdopleiding van Atlético, maar heeft nooit een officieel duel voor de club gespeeld. De linksback werd gezien als groot talent bij Atlético, maar is nu dus vertrokken naar de aartsrivaal. Hernández is de eerste speler sinds Santiago Solari in het jaar 2000 die rechtstreeks van de ene naar de andere Madrileense club verkast. Het afgelopen seizoen werd Hernández gestald bij Deportivo Alavés, waarvoor hij 32 duels speelde.

Wat is Davinson Sánchez dan waard? :o

Goeie spits. Volg hem al jaren.

Had niet misstaan bij Juventus denk ik. Als het er op aankomt is Higuaín toch niet van de partij.
Olympique Lyon probeert Barcelona-aanvaller Munir El Haddadi over te nemen als vervanger van Alexandre Lacazette, meldt Sport.

Tegen Ajax was hij toch was geblesseerd? Vond hem toen wel tegenvallen.

Kwam laatst hier of op twitter een foto tegen met meeste goals in top 5 competities en hij stond achter ronaldo en messi, die gaat echt wel slagen bij Arsenal. En wat een aanval heeft arsenal dan met sanchez, lacazette en ozil

Vergeet Giroud niet :o Of speelt die alleen voor zn looks? :D

Mwah, te statisch voor het spel wat wenger voor ogen heeft, dan komt lacazette meer tot zijn recht met welbeck als backup

Schmeichel van leicester in de belangstelling van utd en als ze die halen gaat naar alle waarschijnlijkheid de Gea naar Real, mag het hopen.

Romelu Lukaku wordt mogelijk de duurste voetballer aller tijden. De Daily Mail pakt donderdag namelijk uit met het bericht dat Manchester United een transfer van Lukaku naar Chelsea wil voorkomen door zélf toe te happen. De deal zou afgerond kunnen worden bij een transfersom van 114 miljoen euro.

upload_2017-7-6_1-16-7.jpeg

1. Pogba
  2. Bale
  3. Ronaldo C.
  4. Higuaín
  5. Suárez
  6. Rodríguez
  7. De Bruyne
  8. Zidane
  9. Di María
  10. Oscar
Frappant hoelang Zidane het blijft volhouden in die top tien. (2001 / 77,5 miljoen)

Laatst bewerkt:
Pogba was 145 dus zal lange tijd de duurste blijven en neymar mist in dat rijtje, was uiteindelijk ook volgens mij in de 80 a 90 miljoen

Terug
Naar boven