AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Die zat er idd lekker ni brah

Inderdaad naigolan is 23 en nu al veel beter dan mudingayu die 30 is en nooit goed heeft gespeeld bij belgie.
Leekens met zijn rare beslissingen altijd -_-

Die jongen had interesse van Manchester City, Real Madrid, AC Milan en Internazionale. Niet de minste.

belgie-kazachstan 4-1. Score had veel hoger kunnen uitvallen, borat en co kwamen amper over de middellijn. Sfeer in het stadion was top .Nu heeft belgie het in eigen handen maar de laatste wedstrijd is in duitsland :fuu:

Laatst bewerkt:
We hadden het al veel eerder moeten afmaken.

Zo veel verdedigers opstellen, iedereen door het midden laten voetballen. Wat een grap toch die Bert van Marwijk.

We hadden het al veel eerder moeten afmaken.
True, zo veel momenten bijvoorbeeld die penalty van witsel tegen turkij, als die zat was t nu al zeker van de 2de plaats.

Hazard op de 10 :bow:, heb echt genoten van hem en hij heeft zijn eerste interlanddoelpunt gescoord .

Laatst bewerkt:
True, zo veel momenten bijvoorbeeld die penalty van witsel tegen turkij, als die zat was t nu al zeker van de 2de plaats.

Hazard op de 10 :bow:, heb echt genoten van hem en hij heeft zijn eerste interlanddoelpunt gescoord .

Ik zei nog bij aanvang tegen een collega, let erop Hazard centraal met een vrij rol, zodat hij wat kan zwerven zal hem deugd doen en toen ik de volledige opstelling zag WTF ciman op het veld, wedden dat die nog een penalty veroorzaakt :p
Hij heeft het voor de rest niet zo slecht gedaan, vrij goeie centers.
Maar wat doet die in godsnaam toch in het nationaal elftal, leekens riep speciaal nog 2 rechtsbacken op van de week.

Ik zei nog bij aanvang tegen een collega, let erop Hazard centraal met een vrij rol, zodat hij wat kan zwerven zal hem deugd doen en toen ik de volledige opstelling zag WTF ciman op het veld, wedden dat die nog een penalty veroorzaakt :p
Hij heeft het voor de rest niet zo slecht gedaan, vrij goeie centers.
Maar wat doet die in godsnaam toch in het nationaal elftal, leekens riep speciaal nog 2 rechtsbacken op van de week.

jah, veteraan hoefkens die de ene flater na de andere maakt laatste wedstrijden, en Odoi die ook zonder vertrouwen staat te voetballen.

Ciman deed het niet zo slecht gisteren, buiten die penaltyfout. Then again, hij flatert vooral als je hem onder druk zet.

Speelt Duitsland dinsdag met een B team ?

jah, veteraan hoefkens die de ene flater na de andere maakt laatste wedstrijden, en Odoi die ook zonder vertrouwen staat te voetballen.

Ciman deed het niet zo slecht gisteren, buiten die penaltyfout. Then again, hij flatert vooral als je hem onder druk zet.
Idd, ciman tegenover podolski, zie je het al voor je.:(

hupla, Mertens en Hazard out, Vertonghen en Simons onzeker :roflol:

Dit gaat toch nergens meer over, de Belgische nationale ploeg is net van glas. Robben is er steen tegen.

Laatst bewerkt:
belgie-kazachstan 4-1. Score had veel hoger kunnen uitvallen, borat en co kwamen amper over de middellijn. Sfeer in het stadion was top .Nu heeft belgie het in eigen handen maar de laatste wedstrijd is in duitsland :fuu:

Waart gij daar ook? :) Idd, toffe sfeer.

Even ter zijde: ik wil A. Van Den borre als back dinsdag :)

VDB speelt bij Genk op het middenveld als hij al speelt. Die ene goede match tegen Spanje in de vorige campagne is geen reden om hem op te stellen.

Boyata had hij beter opgeroepen.

VDB speelt bij Genk op het middenveld als hij al speelt. Die ene goede match tegen Spanje in de vorige campagne is geen reden om hem op te stellen.

Boyata had hij beter opgeroepen.

Boyata is een echte centrumverdediger, zijn flater op rechtsback tegen een paar wedstrijden geleden heeft België punten gekost, hij moet nog meer ervaring opdoen.

Liever De Laet, meest polyvalente verdediger van België imo.

De Laet is inderdaad ook goed bezig bij zijn ploeg. Zijn aanvallende rushes op de Kirin Cup ben ik nog niet vergeten.

Terug
Naar boven